Přihlášení
Uživatelské jméno / e-mail
Heslo
Registrace
Napsat recenzi na můj vůz  +Vložit inzerát

Audi A6 2.7 TDI - kdo si koupí, neprohloupí

Recenze uživatelů
PETR (55) - Česká republika | 23.08.2016
ZKUŠENOSTI UŽIVATELE: Audi A6 model C6 | foto: Tomáš
Kdo váhá mezi AUDI A6-motory 3,0 TDI a 2,7 TDI- ať si vybere cokoliv - neprohloupí!!
Značka:Audi
Model:A6
Typ:2.7 TDI
Karoserie:hatchback
Objem motoru:2700
Palivo:nafta
Rok výroby:2009
Typ řazení:automat
Najeto km při koupi:185000
Najeto km nyní:265000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:3
Průměrná spotřeba:8
Poruchy:běžná údržba-oleje, filtry, brzdové desky
Předchozí vozidlo:Honda CR-V


Kdo váhá mezi AUDI A6-motory 3,0 TDI a 2,7 TDI- ať si vybere cokoliv - neprohloupí!! Motor 2,7 TDI má trošku menší výkon, který při běžném ježdění je absolutně dostačující a oproti jiným autům bych řekl brutální! Automatickou převodovku můžete přepnout na SPORT a to je fakt fičák!!Spotřeba je u motoru 2.7 TDI - dlouhodobý průměr 8 litrů!! Pro šetřílky, když vypnou klimu, se sníží na 7,2 litrů!! Vlastním toto auto s tímto motorem a můžu jenom doporučit!!!
Motor 3,0 TDI - má větší výkon - ale ten už ani nevyužijete při běžném ježdění a taky má vyšší spotřebu o 1-2 litry nafty.
Ale pro fajnšmekry ho můžu jenom doporučit!!

Na oba motory jsou všechny náhradní díly shodné!! Kromě některých drobností.
Zvuk i krouticí moment obou motorů je fantastický!! A tyto motory najedou až 600.000 km !!! A to jen běžné opravy.

Olej v motoru je stále čistý!! Nešpiní se tak, jak u 4válcových motorů.
Olej PLNOU SYNTETICU doručuji měnit pravidelně co 15.000 km u všech motorů!!
Žádné long live !!!-Po 30000 km je olej již přepálený a brutálně špinavý, zkracuje spíše životnost!!!

Přeji všem hezké ježdění s Audi A6 a samozřejmě, když A6, tak s automatickou převodovkou!!!!

KladyZápory
DYNAMIKA MOTORU  ŽÁDNÉ  
DÍLENSKÉ ZPRACOVÁNÍ    
KVALITA DÍLŮ    
KOMFORT SEDADEL    
   





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano

Hodnocení
Brzdy
1
Design
1
Dílenské zpracování
1
Dynamika motoru
1
Jízdní komfort
1
Ovladatelnost
1
Prostornost
1
Pružnost motoru
1
Řazení
1
Řízení
1
Sedadla
1
Spotřeba
1
Výhled z vozu
1
Celkové hodnocení - průměr:
1
* Hodnocení dle známky od 1 do 5 jako ve škole, kde 5 je nejhorší výsledek a 1 je nejlepší výsledek
Hodnocení článku
4.1 z 5 (82%)
Hodnoceno: 90x
Ještě jste nehodnotil/a
Tagy
Diskuze
ivan2, 25.08.2016 17:16
Milý figo, bohužel je to trochu smutné, ale je to tak. Dodržováním servisního plánu děláš to, co po tobě chce výrobce (a ten k tomu má racionální důvody). Nikoli ale to nejlepší pro výdrž auta. Viz. výměny oleje v automatu, kdy ti polovina servisů řekne, že to neni vůbec třeba, což ti každý servis automat. převodovek vysvětlí jaká to je ptákovina, nebo zmíňený longlife. Výrobce lidi nechce obtěžovat "zbytečně častým" servisem, a tak se klidně stane, že moje auto jezdilo u předešlého majitele díky proměnnému intervalu na jeden olej 48000km. P.S. co když se ti motor porouchá ve 119000km?
Citroenak, 25.08.2016 22:44
Len jedna otázka k tejto osnove recenzie. Prosim Vás, vy máte tu audi a6 vo vyhotovení s chladiarenským boxom? Inak si fakt neviem predstaviť zvýšenie spotreby o skoro liter po zapnutí klimy pri takto výkonnom aute. Vsak to musíte mať nastavené na -20. Mám v aute 8kw klímu, a mám benzín 103kw, ale klímu mám tak max do 0,3 litra, aj to už musí byť naozaj teplo.
Pavlik, 26.08.2016 16:22


Ani porucha ve 119 000km ho nijak nerozhodí, protože auto bude mít pořád v záruce a tak opravu zaplatí výrobce. Také nechápu, proč by někdo měnil olej po 1/2 intervalu, když auto mění po 4 letech, tedy ještě v záruce. Kupec 4 leté ojetiny s takovou péčí původního majitele musí počítat, protože první majitel by byl opravdu vůl, kdyby do auta sypal peníze zbytečně. Žádný kupec ojetiny ti takovou nadstandardní péči nezaplatí, tak proč to dělat. Člověku co mění auto po 4 letech je totiž úplně jedno co by chtěl druhý majitel, pro něj je auto spotřební věc / "výrobní prostředek" nikoli hodnotný majetek.
Jiná je situace u mě (a jiných soukromých majitelů), když si auto nechávám na cca 300 tis.km bez ohledu na čas = já měním olej max. po 20 000km (longlife) nebo po 15 000km (když výrobce předepisuje delší interval výměny než těch 20tis.km).
Pepe, 28.08.2016 09:16


Souhlas.
U pežotů mají servisní plány 2, jeden na standardní provoz, druhý na "provoz ve ztížených podmínkách". Jelikož jsem měl u posledních 2 aut přikoupen Optiway servis (na 3 a 5 let), kdy je vše hrazeno, jezdil jsem na ten druhý. Kdybych to měl cvakat, tak se na to samosebou vykašlu...
figo, 30.08.2016 09:10
no sláva, děkuji za zastání, rád bych připomněl, že otázka zněla, proč jsem vůl, když dodržuji plán údržby výrobce, v případě, kdy auto měním po 4 letech a 120 tis. km. Já uznávám Vaše argumenty, že to tomu auto asi úplně nesvědčí, ale přijde mi smutné, nechat si za to nadávat do volů, spíš jsem očekával nadávání na automobilky. Ápropos, auta po mě jdou vždy po známých s upozorněním, že auto jezdilo Long life a s doporučením ať přejdou na zkrácený interval. Nejen, že obě auta co jsem takto poslal dál mám stále na očích a nic s nimi není, ale spousta známých mi v dobrém vyčítá, že jsem auto neprodal jim a už kolem mě brousí, ať jim prodám současný vůz, až přijde jeho čas.
vstoupit do diskuze
vložit příspěvek do této diskuze
Nejčtenější články předchozích 7 dnů