BMW 535 e39 - jak slouží při 300 tis. km?

Koupě byla náhodná. Mantinely ale byly dány předem. Chtěl jsem auto pro rodinu, bezpečné a s klimatizací.
hodnocení článku 4.5 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
BMW Řada 5
Značka:BMW
Model:535
Typ:e39
Karoserie:sedan
Objem motoru:3500
Palivo:benzín
Rok výroby:1997
Typ řazení:automat
Najeto km při koupi:250.000
Najeto km nyní:296.000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:2 roky
Průměrná spotřeba:11,7
Poruchy:NEMÁ
Předchozí vozidlo:Audi A8 4,2 quattro

Koupě byla náhodná. Mantinely byly dány předem, pro rodinu, bezpečné, klima atd. Kamarád mi sehnal 'čerstvý' výkup u nich v bazaru. Manažerský baworák, silný, plná výbava, automat serviska, koupen v Praze, prostě štěstí. Obavu ze servisu jsem neměl, býval jsem majitelem A8.Po 'pár' kilometrech přišla první porucha, přestal startovat! Takže autorizovaný servis, žádný Pepík jde-li o elektroniku a ejhle, za 6tis.Kč odjíždím domů. Oříšek spín.skříňky nesepínal airbag a bez toho se autíčko nerozjede ani metr. To má něco do sebe. Cena 1000kč, pak ještě snímač vač.hřídele za cca 3000kč a to jsem teprv poznal co je výkon (on totiž ž jel celou dobu v nouzovém režimu drobeček). Před měsícem jsem ještě vyměnil olej v převodovce za cca 3200kč v orig.servisu samozřejmě.

Kolega v práci, majitel Kia Sportage mě už začíná nenávidět. Tlumič na Kiu je dražší než na MB-ML!! Dvojnásobně. No nic, takže kdo si chcete splnit dětský sen a koupit si 'báwo' nebát se, ale zato být trpělivý a neskočit hned někomu na špek. Jsou to auta s duší, ale díky různým pseudoobchodníkům se pro Vás může taky stát noční můrou. On je to stále stroj, i když hodně sofistikovaný stroj. Ještě abych nezůstal dlužen jízdní vlastnosti: na M5 mi chybí asi 1500ccm žádný válec a asi 150koní.

Občas se ale jako v M5 cítím, hlavně když moc nespěchám, ta jízda je totiž krásně luxusní, zato cítíte, že až bude potřeba tak vás 'vezme's sebou vpřed! Znáte to? Jedete v hodně silném autě, ale jedete pomalu..už jenom ta pláž a palmy. Nemám výhrady ani vůči brzdám, kotouče se nekroutí i přes značnou váhu předku, automat řadí intuitivně (na rozdíl od mého minimercedesu-SMARTA pozn. aut.), jen ta zima. Už se mi povedlo 'zapadnout v polokopci v létě na mokré trávě :-) V zimě to na žádné závodění není, takže pozor. Zav. prostor je příliš plytký na dětský kočárek, ale rok se to vydržet dá, pak si koupíte buginu. Takže já jdu dál 'testovat’, přeju hodně šťastných kilometrů, ať jezdíte čímkoliv.


KladyZápory
Design Populární u zlodějů
Kvalita spracování Zavazadlový prostor
Dynamika Prostor nad hlavou
Bezpečnost  
Image  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
3
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
2
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
1.46
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/32/33/3


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2016 EBM system s.r.o. | technická podpora