Citroën Xsara Picasso 2,0 HDi

Kdo hledá rodinné auto, často uvažuje o kategorii MPV. Dlouhodobou stálicí je v ní Citroën Xsara Picasso. Ten je i po letech stále ve výrobě a dále zůstane. Vyplatí se jej ale koupit s naftovým agregátem 2,0 HDi jako ojetinu?
hodnocení článku 5.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Citroën Xsara Picasso
Značka:Citroën
Model:Xsara Picasso
Typ:2,0 HDi
Karoserie:MPV
Obsah motoru:1998
Palivo:nafta
Rok výroby:2000
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:52 000
Najeto km nyní:115 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:4
Průměrná spotřeba:5,5 letní, 6,0 zimní
Poruchy:běžné opotřebení
Předchozí vozidlo:Škoda Forman
Vůz byl vybrán v poměru pořizovací cena a užitná hodnota. Vevnitř pro posádku je prostorný a pohodlný na předních sedadlech.

Vlastníte vůz značky Citroën? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!

Zadní sedadla jsou tvrdší, ale i tak pohodlná. Zadní sedadla se snadno vyndají - super, jen chvála! Měřím 195 cm a i když jsem na přední sedačce na zadní doraz od volantu, je za mnou dost místa pro další dospělé osoby.
Motoricky nevím, co je problém, co 10 000 km chodím na pravidelné kontroly do autorizovaného servisu. Po prvním majiteli (asi to moc nešetřil) jsme po koupi vyměnili brzdové destičky, teď po 100 000 km jsme měnili ramena na přední nápravě, ale to je dáno stavem silnic v ČR. Znám kvalitu silnic v zahraničí a plakal bych nad kvalitou našich...
Praskly mi žárovky v předních světlech ("na střídačku"). Naprosto se neztrácí olej z motoru, což všichni říkají. Pro srovnání: měl jsem služební octávii a tam se vesele olej ztrácel, musel jsem to často kontrolovat a bez litrovky v kufru jsem nikam nejel.
Co ale považuji za vážný nedostatek, je ventilace a topení v zimě. Motor se při 0 °C ohřívá více jak 10 km, což u octávie bylo do 1 km! Nevím proč, v servisu mi řekli, že je to tak normální - stále o tom pochybuji.
Jízdní vlastnosti jsou lepší standard, auto je měkké, komfortní, což jsem chtěl. Naproti tomu octávie je tvrdší - lepší pro sport, ale já upřednostňuji pohodlí, a to jsem opravdu spokojený. Několik set km do zahraničí na dovolenou naprosto v pohodě. Doporučuji pro toho, kdo hledá pohodlí.
Picasso by mohlo mít větší kufr, ale nová generace jej snad již má.
Přeji hodně štěstí a spokojenosti.
KladyZápory
pohodlí špatné vytápění - tragédie
prostornost horší výhled v levých zatáčkách - překáží sloupek
nízká spotřeba  
  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
3
zavazadelník
3
celkové hodnocení - průměr:
1.57
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2016 EBM system s.r.o. | technická podpora