Ford Explorer XLT a stručné zhodnocení po 380 tis. km.

Ve výběru zvítězil Explorer a to díky svým jízdním vlastnostem. Nepotěší vyšší spotřeba.
hodnocení článku 5.0 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
Značka:Ford
Model:Explorer
Typ:XLT
Bližší označení:U2
Karoserie:SUV
Obsah motoru:4000
Palivo:LPG + benzin
Rok výroby:1998
Typ řazení:automat
Najeto km při koupi:90000
Najeto km nyní:380000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:9 roků
Průměrná spotřeba:14.00
Poruchy:Převodovka
Předchozí vozidlo:neudáno

Ve výběru zvítězil Explorer a to díky svým jízdním vlastnostem. Osobně oceňuji výborné a jisté vedení vozu ve vysoké rychlosti na silnici i solidní výkon motoru a pohodlí při jízdě. Z těchto důvodů jsem si koupil Ford Explorer. To byl začátek a netušil jsem, že mi tak příroste k srdci. Čím horší počasí (sníh a led) tím více se ukazovaly jeho přednosti (jisté vedení vozu na ledu a sněhu aniž by bylo nutné zapínat 4WH). Zadní náprava tuhého typu se zvyšenou svorností poskytovala bezpečný a jistý přenos sil na kola a vozovku. Při eventuálním prokluzu jednoho kola se automaticky přiřadí přední náhon na nezbytně nutnou dobu. Jízda po slavné české D1 - ticho a klid.

Klady: jízdní vlastnosti, dostatečná průchodnost v terénu, tažná síla a klidná jistá jízda s vlekem, topení (jel jsem v mrazu -39 stupňů a topení spolehlivě drželo čisté přední a boční skla předních dveří), učiná klimatizace i při teplotách 40 C. a více. Spolehlivý motor V6, za 380 000 km nebyl žádný problém a po tolika ujetých kilometrech spotřeba oleje činí cca 0,4-05 l na 10 000 Km, bezproblémová robusní elektronická výstroj. Pérování vozu a odhlučnění valivých zvuků je provedeno následujícím způsobem: pneu 255/70/16, karoserie uchycena silenbloky k rámu, vzduchové sedačky řidiče a spolujezdce, vzducho-kapalinové tlumiče zadní nápravy s regulací světlé výšky. Pérování přední nápravy je torzními tyčemi a je seřiditelné. Nádradní díly běžně dostupné u mnoha firem v ČR které se zabývají dovozem z USA. Tento vůz byl oficiálně dovážen do Německa a tudíž dostupnost náhradních dílů a servisu je u každého zastoupení FORD.

Zápory: Konstrukčně slabší převodovka, vyšší spotřeba 14-18 litrů BA 91

Opravy: 1 x automatická převodovka, 2x výměna předních ramen a kulových čepů, 2x výměna svíček Motorcraft Platinum-životnost 160 000 Km,řemen, filtry, olej, 3x brzdové obložení a kotouče, 3 x sada pneu Cooper



KladyZápory
Jízdní vlastnosti konstrukčně slabší převodovka
komfort spotřeba
bezpečnost  
živtnost  
splolehlivost  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
3
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
1.23
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/22/2


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2016 EBM system s.r.o. | technická podpora