Ford Transit Bus - jak je na tom po 300 tis. km?

Slouží a slouží. Je to pracant, který nemá ani garáž, a přes svůj věk mi dělal vůz na svatbu, i když předtím pracoval jako stavební dodávka, dále jezdil na dovolené, případně sloužil jako přepravník na moto a karavan.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Ford Transit
Značka:Ford
Model:Transit
Typ:Bus
Karoserie:neurčeno
Objem motoru:2 000
Palivo:benzín
Rok výroby:1993
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:67 000
Najeto km nyní:300 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:8 let
Průměrná spotřeba:9 l
Poruchy:obvykle žádné, jen nutné výměny destiček, oleje, filtru atd.
Předchozí vozidlo:Ford

Slouží a slouží. Je to pracant, který nemá ani garáž, a přes svůj věk mi dělal vůz na svatbu, i když předtím pracoval jako stavební dodávka, dále jezdil na dovolené, případně sloužil jako přepravník na moto a karavan.
Obsahuje i spací úpravu (vkládací bedna) a vejde se do něj i motorka (ovšem před spaním musí motorka ven).
Všestrannější a levnější vůz bych nenašel. Původně měl tento úkol zastávat Mercedes-Benz Vito nebo WV Bus, avšak ceny byly příliš vysoké (v letech 2005-2007) a sanitku jsem nechtěl.

Předtím u mne tuto roli zastával starší Ford Aerostar, byl nesrovnatelně pohodlnější a také velmi levný. Bohužel měl vyšší spotřebu kvůli 3litrovému motoru, naštěstí měl manuální převodovku, takže to nebylo zas tak zlé.

Transit mě udivil svojí výdrží, protože jsem očekával tak maximálně 3-4 roky do rozsypání, ale slouží dobře již osmým rokem. Aerostar sloužil 9 let (500 tis. km).

Co se týče provozních vlastností, jedná se o klasický vůz. Bus, který uveze na výlet mě, rodinu a ještě známé. Když se jede na dovolenou, ve dvou ideální auto, dá se v něm spát i bez úpravy, ale není tu pak moc místa na zavazadla. Lepší je dát si dozadu velkou matraci.


V základním provedení má trošku divné tvary, není to žádná 'Ghia', ale vzhledem k jeho věku mu lze tuctovost prominout. Slabá místa vůz nemá, kvůli ne moc výkonnému 2litrovému motoru to není žádný závoďák a díly náhonu netrpí přehnanými silami a opotřebením. Pokud si člověk zvykne, údržba brzd a "seštelování" po výměně zadních destiček je proveditelná i na ulici, akorát lanovody rády zareznou a je nutno je měnit nebo promazávat.



KladyZápory
levné pořízení (500 eur + 500 eur přihlášení) tuctovost
nezávislé topeníbez posilovače řízení
minimum poruchnepohodlná sedadla
vemi nízké provozní náklady nepěkný interiér a potahy
variabilní (9 míst k sezení, nebo 6 míst a velký prostor na zavazadla, nebo 3 místa a přeprava nákladu)

slabý alternátor a motor

úspora paliva

 





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
3
design
4
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
4
jízdní komfort
4
ovladatelnost
3
prostornost
1
pružnost motoru
3
řazení
2
řízení
4
sedadla
4
spotřeba
3
výhled z vozu
3
celkové hodnocení - průměr:
3.07
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/42/43/44/4


nahoru

kontakt - na�i partne�i - pr�ce s cookies - mobiln� verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technickďż˝ podpora