0
zpět
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir - sen o krásném autě

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.07.2010 09:16, Blbé auto za velký peníz.
Když pominu to, že byl text spíchnut horkou jehlou a je plný chyb a navíc i infantilností jako je "SEN...atd", tak jsem se navíc dozvěděl, že auto stojí za prd. Čemuž ale věřím. Spatřovat u Alfy Romeo pozitivum ve špatných jízdních vlastnostech....ta právě musí mít vynikající jízdní vlastnosti!!!!! Takže se nám soudruzi z GM Fiat Holden a nebo jak se ta korporace jmenuje, snaží nabídnout falešnou stylovku...vlastně převlečené Punto s pořádnou porcí tisícovek navrch. Fuj Fuj Fuj....

Moje řešení? Podívat se po zbytkových 147, které leží ještě někde po autosalonech. Já jednu právě viděl. Za 380 000 Kč s Dph člověk dostane větší auto s raritním podvozkem ve kompaktní třídě. Lichoběžníková náprava vpředu a víceprvek vzadu. Litá kola 16, kupu airbagů, pěknou palubovku, sympatický motor 1.6 88 Kw, elektriku, centrál...atd, a může to být v metalíze. Výběhovka za 380 000 Kč!!!! Pravá Alfa Romeo.

A nebo, když se podíváte na ceny všech těch multiairů (jde to hodně přes 400 000), tak připlatit a koupit výběhovku GT. U nás v Ostravě dlouho ležela stříbrná GT s 2.0 JTS 122Kw, 17" koly, XENONY (!!), vyspělým podvozkem, kompletní elektrikou a spoustou výbavy za 540 000 Kč...zcela fungl nová.

MITO Nikdy!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.07.2010 10:18, RE: Blbé auto za velký peníz.
gablenz napsal:
Když pominu to, že byl text spíchnut horkou jehlou a je plný chyb a navíc i infantilností jako je "SEN...atd", tak jsem se navíc dozvěděl, že auto stojí za prd. Čemuž ale věřím. Spatřovat u Alfy Romeo pozitivum ve špatných jízdních vlastnostech....ta právě musí mít vynikající jízdní vlastnosti!!!!! Takže se nám soudruzi z GM Fiat Holden a nebo jak se ta korporace jmenuje, snaží nabídnout falešnou stylovku...vlastně převlečené Punto s pořádnou porcí tisícovek navrch. Fuj Fuj Fuj....

Moje řeš...
MiTo není vůbec špatné auto. Jen se s ním musíte naučít žít. Není chladné ani horlivé. MiTo není přizpůsobivé, je prostě své. Řidič si ho musí získat a musí se do něj zamilovat, jinak mu přestane dávat smysl ...

S MiTem lze jezdit i na českých okreskách velmi rychle, chce to však postupné poznávání a vzájemné oťukování a je nutné pamatovat na to, že při kombinaci rozbitého asfaltu a velmi vysoké nájezdové rychlosti (za Vás) Alfa nic nevyžehlí. Ba naopak. Ještě řidiči přidělá problémy (prostě ho provokuje) a řidič to musí zvládnout. Tato Alfa rozhodně nepatří mezi vozy se kterými vlétnete do zatáčky s přesvědčením, ať se děje vůle boží a spoléháte na schopnosti podvozku ...

GT mělo lepší technické řešení podvozku a jezdilo více civilizovaněji .-)



reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.07.2010 15:50, to je pořád krásná,nádherná
pokaždé když přijde nová alfa,tak hned každý recenzent začíná, ta je krásná, nádherná, krasavice... co s tím pořád máte?
Hezká auta dělají i jiné automobilky. Žádná nová Alfa mi nepřijde o nic víc hezčí než jiná auta ve stejné třídě... chápu,že to každý vnímá jinak,ale,že bych tím začínal pořád dokola povídání o Alfě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 26.07.2010 19:54, RE: to je pořád krásná,nádherná
Tomi napsal:
pokaždé když přijde nová alfa,tak hned každý recenzent začíná, ta je krásná, nádherná, krasavice... co s tím pořád máte?
Hezká auta dělají i jiné automobilky. Žádná nová Alfa mi nepřijde o nic víc hezčí než jiná auta ve stejné třídě... chápu,že to každý vnímá jinak,ale,že bych tím začínal pořád dokola povídání o Alfě.
Ano, řada aut je při příchodu na trh krásná a jen hrstka jich je krásná i po X letech, což platí jen o některé Alfě. Postavte vedle sebe testované MiTo, Fiata Punto EVO, Fabii RS a další konkurenty a hned uvidíte (stejně jako já), že Alfa se svým pojetím prostě vymyká ... a to nemluvím o ženské populaci, která se nad MITEM přímo rozplývá ... a věřte nebo ne, celá řada motoristů kupuje auta podle designu a barvy. Brečel bych, ale je to jejich volba. Osobně mezi malými auty preferuji Mini Cooper Works...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.07.2010 00:29, RE: to je pořád krásná,nádherná
Petr - TipCars.com napsal:
Ano, řada aut je při příchodu na trh krásná a jen hrstka jich je krásná i po X letech, což platí jen o některé Alfě. Postavte vedle sebe testované MiTo, Fiata Punto EVO, Fabii RS a další konkurenty a hned uvidíte (stejně jako já), že Alfa se svým pojetím prostě vymyká ... a to nemluvím o ženské populaci, která se nad MITEM přímo rozplývá ... a věřte nebo ne, celá řada motoristů kupuje auta podle designu a barvy. Brečel bych, ale je to jejich volba. Osobně mezi malými auty preferuji Mini Cooper Works...
Takhle ponížit Miníka... Tenhle kousek si zaslouží celé jméno - Mini John Cooper Works ;)
Jinak souhlasím, Mini je prostě nádhera.
MiTo mi přijde tak nějak jako hodně ocumlaný bonbon, jako autíčko pro bárbínu, co omylem přičichlo ke steroidům, jako sličná dívenka na E55, co to přehnala s kosmetikou. Ale to je jen můj dojem. I přes to nebo právě pro to, co jsem o MiTu napsal, uznávám, že něco do sebe má.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.07.2010 21:59, RE: to je pořád krásná,nádherná
rohYpnol napsal:
Takhle ponížit Miníka... Tenhle kousek si zaslouží celé jméno - Mini John Cooper Works ;)
Jinak souhlasím, Mini je prostě nádhera.
MiTo mi přijde tak nějak jako hodně ocumlaný bonbon, jako autíčko pro bárbínu, co omylem přičichlo ke steroidům, jako sličná dívenka na E55, co to přehnala s kosmetikou. Ale to je jen můj dojem. I přes to nebo právě pro to, co jsem o MiTu napsal, uznávám, že něco do sebe má.
Miniho jsem nechtěl a neměl v plánu urazit. Je to auto, které je pro mě legendou a ikonou. Tak má vypadat zábava za volantem za relativně zkousnutelné peníze...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.01.2011 09:35,
Mito mám rok a půl, najeto 30000 km. Některá tvrzení autora jsou dost mimo.Vyberu jen některé vlastnosti, jak je vidím já.O vzhledu psát nebudu, to je subjektivní.Podvozek-tvrdý, méně pohodlný na horší silnici.V otáčkách stabilní, bez náklonů, drží stopu.Stabilizační systém dokáže v otáčce-když to přeženu s rychlostí-pomoci korekcí volantem a přibržděním jedné strany.Řízení - přesné,citlivé. Nějakého poskakování jsem si nevšiml, na dálnici při 150 jede jako po kolejích.Ale - je to malé auto, samozřejmě, Superb asi jede jinak.Při režimu A na sněhu a náledí se minimalizuje smyk nebo prokluz (elektronický diferenciál).Mám jej nastaven po celou zimu. Řazení přesné, dráhy tak akorát.Co měl autor ve svém autě gumového nevím.Brzdy velmi účinné, je třeba si chvíli zvykat. Motor nemá chybu, po všech stránkách.Snad kromě spotřeby, když se nehlídám. Poruchy a závady - žádné.Atd. atd, nechci popisovat vše.Prostě výborné, čitelné a spolehlivé auto (ve smyslu že mě zatím nikde za jízdy nevypeklo) , u kterého se před každou jízdou těším na svezení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.11.2011 21:44, RE:
Petr 2 napsal:
Mito mám rok a půl, najeto 30000 km. Některá tvrzení autora jsou dost mimo.Vyberu jen některé vlastnosti, jak je vidím já.O vzhledu psát nebudu, to je subjektivní.Podvozek-tvrdý, méně pohodlný na horší silnici.V otáčkách stabilní, bez náklonů, drží stopu.Stabilizační systém dokáže v otáčce-když to přeženu s rychlostí-pomoci korekcí volantem a přibržděním jedné strany.Řízení - přesné,citlivé. Nějakého poskakování jsem si nevšiml, na dálnici při 150 jede jako po kolejích.Ale - je to malé auto, sam...
Já mám MiTo taky, je to supr auto, žádné gumové řazeníneregistruji, řízení OK,brzdy vynikající, motor vynikající, spotřeba při klidné jízdě ve dvou se dá udržet pod 6 litrů, výrobní zpracování bez chyb- vše lícuje,--tak co si přát VI\'C. kdo se v něm projede dá mě zapravdu. Kdo ho haní, tak není v tom taky závist, že míťu nemá? Ja bych řekl, že JO.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.