0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320xd - milován zejména řidiči

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 12:27, Interiér
Docela by mě zajímalo, jak se místním diskutérům líbí/nelíbí design interiéru, zejména palubní desky. Podle mě exteriér auta ujde, ale interiér je jedná velká katastrofa - palubní deska jedno rovné prkno, budíky jak ze stodvacítky, prostě hrůza. Je to pouze můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji, fakt bych jen rád věděl, jak to vidí ostatní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 12:35, Dotaz E46 4x4
Nevíte jak byl u E46 řešen pohon 4x4. V článku na X5 se píše že do roku 2003 používal mezinápravový diferenciála od 2003 pak elektricky ovládnaou spojku. Nevíte jak u E46 to bylo řešeno, případně od kterého roku se používá X-drive. A jestli jsou tedy stejně jak u E46 tak u X5 poháněny pouze zadní kola a přední se připojují jen když je třeba?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 12:39, RE: Interiér
A4 napsal:
Docela by mě zajímalo, jak se místním diskutérům líbí/nelíbí design interiéru, zejména palubní desky. Podle mě exteriér auta ujde, ale interiér je jedná velká katastrofa - palubní deska jedno rovné prkno, budíky jak ze stodvacítky, prostě hrůza. Je to pouze můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji, fakt bych jen rád věděl, jak to vidí ostatní.
A to mě se ten interiér celkem líbí dal bych tomu tak 9 bodů z 10. Akorát mi tam chybí teplota motoru ale to bude řešeno asi v rámci palubního PC
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 13:14, RE: Interiér
A4 napsal:
Docela by mě zajímalo, jak se místním diskutérům líbí/nelíbí design interiéru, zejména palubní desky. Podle mě exteriér auta ujde, ale interiér je jedná velká katastrofa - palubní deska jedno rovné prkno, budíky jak ze stodvacítky, prostě hrůza. Je to pouze můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji, fakt bych jen rád věděl, jak to vidí ostatní.
Je to BMW, takže i kdyby to bylo splácáno z opičích hovínek, líbilo by se mi to )) Každopádně řada E36 je milník a eště nic ji nepřekonalo !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 13:17, RE: Interiér
Vendys napsal:
Je to BMW, takže i kdyby to bylo splácáno z opičích hovínek, líbilo by se mi to )) Každopádně řada E36 je milník a eště nic ji nepřekonalo !
I když...poslední 3ka v cabriu....dost vážně o ní uvažuji (jak přichází sezóna, začínám bláznit)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 13:31, X-drive
Kdy se dočkáme x-drive pohonu u aut jako je 550i, 35d atd? A doufám,že nová sedma bude mít x-drive taky. Všechny tyhle auta se v zimě stávají prokletím... tohle je podle mého jedno z mála slabých míst proti konkurenci /čtyři kroužky pro teploušky/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.03.2009 13:35, RE: Interiér
A4 napsal:
Docela by mě zajímalo, jak se místním diskutérům líbí/nelíbí design interiéru, zejména palubní desky. Podle mě exteriér auta ujde, ale interiér je jedná velká katastrofa - palubní deska jedno rovné prkno, budíky jak ze stodvacítky, prostě hrůza. Je to pouze můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji, fakt bych jen rád věděl, jak to vidí ostatní.
Za sebe říkám interiér super. Jeden z hodně mizerných interiérů, který mne teď napadá je v posledním passatu. Ten se mi vyloženě nelíbí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.03.2009 14:42, RE: Interiér
A4 napsal:
Docela by mě zajímalo, jak se místním diskutérům líbí/nelíbí design interiéru, zejména palubní desky. Podle mě exteriér auta ujde, ale interiér je jedná velká katastrofa - palubní deska jedno rovné prkno, budíky jak ze stodvacítky, prostě hrůza. Je to pouze můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji, fakt bych jen rád věděl, jak to vidí ostatní.
Až na kapličku IDrive nemám problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.03.2009 08:42, RE: Dotaz E46 4x4
vasapasa napsal:
Nevíte jak byl u E46 řešen pohon 4x4. V článku na X5 se píše že do roku 2003 používal mezinápravový diferenciála od 2003 pak elektricky ovládnaou spojku. Nevíte jak u E46 to bylo řešeno, případně od kterého roku se používá X-drive. A jestli jsou tedy stejně jak u E46 tak u X5 poháněny pouze zadní kola a přední se připojují jen když je třeba?
E46 měla v nabídce pohon 4x4 od roku 2000 vycházející z původního pohonu X5-ky. - Tzn - klasické diferenciály s tím, že jejich uzávěrky jsou suplovány přibržďováním jednotlivých kol v součinnosti se seriovým DSC. Točivý moment je rozdělován v poměru 38:62 ve prospěch zadku. ( bylo to jen pro šestiválce a byla mírně zvětšena světlá výška)
xDrive se poprvé objevi v roce 2003 s příchodem X3 a v té době ( a to málokdo ví) se změnil systém pohonu u X5. - byl zaveden taky xDrive - takže místo mezinápravového diferáku je lamelová spojka, která připojuje předek jen když je třeba. U E46 to zůstalo při starém a xDrive dostala až E90.
Jinak jak tam někdo psal - pětka má v nabídce taky xDrive - bohužel ne pro nejsilnější verze a nová sedma ho dostane taky včetně řízení všech kol.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.03.2009 14:15, RE: Dotaz E46 4x4
TOM napsal:
E46 měla v nabídce pohon 4x4 od roku 2000 vycházející z původního pohonu X5-ky. - Tzn - klasické diferenciály s tím, že jejich uzávěrky jsou suplovány přibržďováním jednotlivých kol v součinnosti se seriovým DSC. Točivý moment je rozdělován v poměru 38:62 ve prospěch zadku. ( bylo to jen pro šestiválce a byla mírně zvětšena světlá výška)
xDrive se poprvé objevi v roce 2003 s příchodem X3 a v té době ( a to málokdo ví) se změnil systém pohonu u X5. - byl zaveden taky xDrive - takže místo mezinápr...
Jo dík za vyčerpávající info.Ono asi těžko říct jestli je lepší x drive nebo ten mezinápravovej diferenciál.Každopádně na tu spotřebu bude lepši asi ten x drive.Jinak ta světlá výška byla zvednutá cca o 17mm. A dostupné motorizace pro 4x4 jsou jen 325i 330i a 330d. Původně jsem chtěl E39 530i, ale po lětošní zimě dost uvažuji o téhle 4kolce v benzínu. každopádně až na příští zimu.Jen nevím jestli manuál nebo automat,ale bojím se vyšší spotřeby u automatu a navíc se musí měnit náplň po 60tis km což mi přijde jako o dost dražší provoz a když to někdo nedodoržuje tak jde do kytek.... no uvidíme....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.03.2009 19:24, RE: X-drive
Reno napsal:
Kdy se dočkáme x-drive pohonu u aut jako je 550i, 35d atd? A doufám,že nová sedma bude mít x-drive taky. Všechny tyhle auta se v zimě stávají prokletím... tohle je podle mého jedno z mála slabých míst proti konkurenci /čtyři kroužky pro teploušky/
vsak oni si to proti 4 teplejm krouzkum vynaharadi jinak jen takova mala poznamka moje 530xi teda má stálej pohon, ne zadny pripojovani muze to byt az 100:0 nebo 0:100 dokonce jsem byl na xdrive tour ve spindlu a tam to vsechno popisovali a ukzazovali jak to funguje, nevm jak to bylo dřív, nicméně dnešní xdrive funguje jak píšu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.03.2009 20:57, RE: X-drive
denjl napsal:
vsak oni si to proti 4 teplejm krouzkum vynaharadi jinak jen takova mala poznamka moje 530xi teda má stálej pohon, ne zadny pripojovani muze to byt az 100:0 nebo 0:100 dokonce jsem byl na xdrive tour ve spindlu a tam to vsechno popisovali a ukzazovali jak to funguje, nevm jak to bylo dřív, nicméně dnešní xdrive funguje jak píšu....
kolik ti to žere? to 530xi? tipuju tak 12
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 22.03.2009 21:05, RE: X-drive
denjl napsal:
vsak oni si to proti 4 teplejm krouzkum vynaharadi jinak jen takova mala poznamka moje 530xi teda má stálej pohon, ne zadny pripojovani muze to byt az 100:0 nebo 0:100 dokonce jsem byl na xdrive tour ve spindlu a tam to vsechno popisovali a ukzazovali jak to funguje, nevm jak to bylo dřív, nicméně dnešní xdrive funguje jak píšu....
Systém xDrive dokáže poslat až 100 procent dokonce na jediné kolo, to ale nemění nic na tom, že při jízdě rovně po silnici s dostatečnou přilnavostní jde síla právě na zadní kola - sám to píšeš - 100:0
Díky tomu se snižuje jízdní odpor oproti variantě např. v E46, nebo v X5 do roku 2003.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.03.2009 12:44, RE: X-drive
TOM napsal:
Systém xDrive dokáže poslat až 100 procent dokonce na jediné kolo, to ale nemění nic na tom, že při jízdě rovně po silnici s dostatečnou přilnavostní jde síla právě na zadní kola - sám to píšeš - 100:0
Díky tomu se snižuje jízdní odpor oproti variantě např. v E46, nebo v X5 do roku 2003.
http://www.autolexicon.net/cz/article/xdrive
Za normálních podmínek je poměr rozdělení krouticího momentu v poměru 40:60, tedy s preferencí zadních kol.
tak nevím příteli...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.03.2009 22:04, RE: X-drive
Reno napsal:
kolik ti to žere? to 530xi? tipuju tak 12
no dlouhodobý průměr mám 11,4......
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.