0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 330 xd - rozdává radost

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 12:24,
mě se hlavně zamlouvá ta krásný spotřeba!!!! Tak malou jsem nečekal!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 12:30, Mně se hlavně zamlouvá ...
lagu napsal:
mě se hlavně zamlouvá ta krásný spotřeba!!!! Tak malou jsem nečekal!
... vše ostatní (a spotřeba potěší). Já bych sice asi spíše "cupku" volila (a kdyby se k těm 330 ještě "pouhých" 5 přičetlo ...), ale ať NEbajkařím - pěkné auto, TAKhle by se auta (a motory) měly dělat - to mi "sympatické" je
Pěkný den ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 12:42, Pěkný dokonce moc pěkný
jen ty správná čísla do sportky konečně chytit aby mi to mohlo říkat pane )
ovšem zadohrab je zadohrab............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 13:04, Tlačítko DTC
Je tam na jedné fotce.Ví někdo co to dělá? typl bych to na dynamic traction control,ale zase nevím proč to není dole a je to mezi ventilací a navíc BMW používalou celý leta DSC tak nevím proč by to tedka měnili.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 13:08, detail
V textu se píše o 330xd, na fotkách je 330d (bez x) - nerozumím?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 13:18, Motorizace
Nechci nic říkat ale už mám v těch motorizacích pěknej bordel.Soudruzi upravují výkon co 2 roky a kdo se v tom pak má vyznat takže bych to rád shrnul a pokud někdo bude od té dobroty a případně by mě orpavil či doplnil co vyněchám.
motory R6 - Comonraily

2.5d
2000 - 120kw
2005 - 145kw

3.0d
1998 - 135kw
2000 - 142kw
2002 - 150kw + 160kw
2004 - 170 kw ( 173 ??)
_________________________
2008 - 180 kw (novej motor?)

35d (3.0)
2006 - 210 kw (twin turbo)

Pokud se v tom někdo prosím orientujete líp tak to opravte protože už mi to hlava nebere a rád bych měl přehled. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 13:52, RE: Motorizace
vasapasa napsal:
Nechci nic říkat ale už mám v těch motorizacích pěknej bordel.Soudruzi upravují výkon co 2 roky a kdo se v tom pak má vyznat takže bych to rád shrnul a pokud někdo bude od té dobroty a případně by mě orpavil či doplnil co vyněchám.
motory R6 - Comonraily

2.5d
2000 - 120kw
2005 - 145kw

3.0d
1998 - 135kw
2000 - 142kw
2002 - 150kw + 160kw
2004 - 170 kw ( 173 ??)
_________________________
2008 - 180 kw (novej motor?)

35d (3.0)
2006 - 210 kw (twin turbo)

Pokud se v tom někdo prosím orientujete lí...
Jo jo, nic není jako dřív.... Dřív to bylo o dost jasnější a i jednotlivé řady měly stejný výkony-to už neplatí.Takže- (jen šestiválce jo?)
řada tři - E 46 - 330d - 135 kW - od 1998
150 kW - od 2003
E90 - 330d - 170 kW - od 2005
325d - 145 kW - třílitr!! - od 2006
335d - 210 kW - třílitr, dvojité turbo - od 2006
330d - 180 kW - CR třetí generace,piezovstřikovače - od 2008
řada 5 - E 60 - 530d - 160 kW - od 2003
530d - 170 kW - od 2005
530d - 173 kW - od 2007 - piezovstřikovače(3.gen. CR)
525d - 130 kW - od 2004 (dvaapůllitr)
525d - 145 kW - od 2007(třílitr)
535d - 200 kW - od 2004 (bi turbo - třílitr)
535d - 210 kW - od 2007( bi turbo,3. gen. CR,piezovstřikovače)
řada 7 - E65 - 730d - 160 kW - od 2002
730d - 170 kW - od 2005
A to nemluvím o čtyčválcích a osmiválcích, o X3 a X5....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 21:15, RE: Tlačítko DTC
vasapasa napsal:
Je tam na jedné fotce.Ví někdo co to dělá? typl bych to na dynamic traction control,ale zase nevím proč to není dole a je to mezi ventilací a navíc BMW používalou celý leta DSC tak nevím proč by to tedka měnili.
Oni to nezměnili, DSC v sobě zahrnuje nově i DTC (Dynamické řízení trakce), systém, který umožňuje zvětšený prokluz, pokud je požadována sportovnější jízda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 21:22, RE: Pěkný dokonce moc pěkný
Valnoha napsal:
jen ty správná čísla do sportky konečně chytit aby mi to mohlo říkat pane )
ovšem zadohrab je zadohrab............
zadohrab je zadohrab......,to je fakt,ale na druhou stranu je dnes málo řidičů, kteří si na silnici chtějí prožít jízdu s rozhozenou zádí.Těch co májí v rozumném dosahu okruh je taky málo.A podle mně je dneska málo konzumentů,kteří se dokážou dostat na hranici možností podvozku.(nepočítám ty kteří toho dosáhnou proti své vůli :o?). I podle lidí ve svém okolí se určitá skupina přeorientovává na 4x4 (v jakékoliv podobě-což je na samostatnou diskuzi) a tak je zde slibná klientela která je ochotna připlatit si.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 06.02.2009 21:31, iDrive
Je celkem škoda, že stále není počeštěný iDrive.Anglina mi sice problémy nedělá,ale bylo by to přívětivější.Takhle člověk musí investovat 25000 za počeštění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.02.2009 11:52, RE: detail
NN_N napsal:
V textu se píše o 330xd, na fotkách je 330d (bez x) - nerozumím?
Zkus kouknout na foto č 54 ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.02.2009 12:01, RE: Pěkný dokonce moc pěkný
Drago5 napsal:
zadohrab je zadohrab......,to je fakt,ale na druhou stranu je dnes málo řidičů, kteří si na silnici chtějí prožít jízdu s rozhozenou zádí.Těch co májí v rozumném dosahu okruh je taky málo.A podle mně je dneska málo konzumentů,kteří se dokážou dostat na hranici možností podvozku.(nepočítám ty kteří toho dosáhnou proti své vůli :o?). I podle lidí ve svém okolí se určitá skupina přeorientovává na 4x4 (v jakékoliv podobě-což je na samostatnou diskuzi) a tak je zde slibná klientela která je ochotna připlatit si.
ono totiz panove pri takovym kroutaku uz ta ctyrkolka zacina byt nutnost jinak ty zadni gumy dostavaji opravdu do tela (pokud so to ovsem nekoupi nekdo,kdo bude jezdit porad na ctvrt plynu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.02.2009 22:43, Palubní deska
Auto je to skvělé, měl jsem tu čest a na konci dne jsem se jen velmi nerad loučil. Design BMW se mě vždy vyloženě líbil, včetně interiérů. Ovšem od uvedení předchozí sedmičky a "přivařením" druhé kapličky uprostřed desky se mě "palubky" velmi, ale velmi velmi nelíbí. Chci se zeptat, zda jsem v tom sám?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.02.2009 12:05, RE: Palubní deska
T.J. napsal:
Auto je to skvělé, měl jsem tu čest a na konci dne jsem se jen velmi nerad loučil. Design BMW se mě vždy vyloženě líbil, včetně interiérů. Ovšem od uvedení předchozí sedmičky a "přivařením" druhé kapličky uprostřed desky se mě "palubky" velmi, ale velmi velmi nelíbí. Chci se zeptat, zda jsem v tom sám?
Mně se ta přístrojovka v předchozí sedmě taky nelíbí-vypadá jak stará komoda po babičce.
Ale v nový pětce a trojce už je to lepší a dvě kapličky mi vůbec nevadí. Naopak mi připadá zvláštní a chudě základní verze trojky bez ní.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.