0
zpět
 

diskuze k tématu: Je Citroën C5 s 1,6Hdi tou nejlepší volbou?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 07:06, jaký důvod?
Zajímalo by mě jaký důvod má tazatel pro výměnu vozu když je s ním spokojen. Jen pro klidnější spaní že mám v TP maldší ročník výroby?
Osobně bych měnil maximálně za něco zánovního ale ne za 4 roky starou ojetinu, když mám doma to samé co funguje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 07:09, nesouhlasím
Dovolím si nesouhlasit hlavně se spotřebou. Pokud vím tak 1,6 HDI nebude mít 6ti stupňovou převodovku. Jízda po dálnici určitě nebude úspornější než u 2,0 Hdi , která ji má. Pokud tazatel bude jezdit sám tak mu to bude určitě stačit, ale pokud to občas naloží nebo třeba jezdí častěji po dálnicích tak 2,0 Hdi 100kw je určitě lepší volba. Výhoda , která mě u 1,6 napadá je tak pouze absence filtru pevných částic. Dvoulitr to bez filtru už neumí a musí se tam čas od času doplnit to zázřačné fluidum.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 07:12, Srovnání...
C5 1,6 HDi máme ve firmě rok a kousek (kupován nový), nyní najeto něco málo přes 40 tkm, a můžu říct, že i takový malý koťátko dokáže tak velký a těžký vůz rozhýbat. S formulací, že je to pro tenhle vůz optimální, bych byl ale opatrný, zvlášť pokud přesednete z 2.2 HDi (98 kW). Ten mám ve 406, rozhodně mi vyhovuje víc. Navíc je znatelně tišší, přestože má na hrbu už přes 160 tkm. Rozdíl ve spotřebě činí nějakých 0,5 - 1 l/100 km ve prospěch 1,6. Prostě se svezte, a uvidíte. Já osobně šilhám po 407 2.2 HDi (125 kW), podle mě výkonově i koncepčně ideální. Je ale fakt, že v C5 se vždycky zklidním (ono to vlastně ani jinak nejde). Jako kompromis vidím dvoulitr.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 07:12, RE: nesouhlasím
kos napsal:
Dovolím si nesouhlasit hlavně se spotřebou. Pokud vím tak 1,6 HDI nebude mít 6ti stupňovou převodovku. Jízda po dálnici určitě nebude úspornější než u 2,0 Hdi , která ji má. Pokud tazatel bude jezdit sám tak mu to bude určitě stačit, ale pokud to občas naloží nebo třeba jezdí častěji po dálnicích tak 2,0 Hdi 100kw je určitě lepší volba. Výhoda , která mě u 1,6 napadá je tak pouze absence filtru pevných částic. Dvoulitr to bez filtru už neumí a musí se tam čas od času doplnit to zázřačné fluidum.
Už i ta 1,6 má FAP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 09:03, TAK KDE JE TA KYLIE ... ????????
Konečně má šanci to tady rozjet a ono nic.. jo když je diskuze o jinejch autech to se to jen hemží 2,2 HDI nejlepší motor na světě a ona holka snad tuhle jedinečnou příležitost třeba kvůli blbý dovolený p.r.o.p.á.s.n.e. ???????
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 09:27, RE: TAK KDE JE TA KYLIE ... ????????
karlos napsal:
Konečně má šanci to tady rozjet a ono nic.. jo když je diskuze o jinejch autech to se to jen hemží 2,2 HDI nejlepší motor na světě a ona holka snad tuhle jedinečnou příležitost třeba kvůli blbý dovolený p.r.o.p.á.s.n.e. ???????
Buďme rádi,že tady není.Ty její rádoby inteligentní výlevy mi vůbec nechybí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 09:37, rozumím tomu
Rozumím tomu,že autor chce koupit mladší auto,neboť se jedná o francouze.Tím chci říci,že minimalizuje riziko problémů s nejrůznějšími opravami,které jistojistě časem přijdou.Jinak současná C 5,hezký vůz,pohodlný,motor 2.2HDI určitě vhodný.Ovšem francouz...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 09:45, RE: TAK KDE JE TA KYLIE ... ????????
koles napsal:
Buďme rádi,že tady není.Ty její rádoby inteligentní výlevy mi vůbec nechybí.
Milý koles - TADY jsem ,-)
PS: Tak se NEtrapte ... a (mé) příspěvky NEčtětě .-)
Pěkný den (třeba s NEJ- motorem své kategorie /do 2.5 litru/ dle Engine of the Year 2.2. HDi - L.P. xyz už ani NEvím ... ale 2x za sebou ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 09:55, RE: TAK KDE JE TA KYLIE ... ????????
karlos napsal:
Konečně má šanci to tady rozjet a ono nic.. jo když je diskuze o jinejch autech to se to jen hemží 2,2 HDI nejlepší motor na světě a ona holka snad tuhle jedinečnou příležitost třeba kvůli blbý dovolený p.r.o.p.á.s.n.e. ???????
Milý karlos - UŽ jsem TADY! ,-)
2.2 HDi sice NENí "nejlepší" motor na světě, ale POVEDENÝ rozhodně JE (nejlepší na světě byl ve SVÉ OBJEMové kategorii - do 2.5 litru, opakovaně .-)
Pro vůz velikosti/hmotnosti C5 je myslím "optimem" (novější verze Biturbo díky 2 turbům zabírající "kdykoliv" je SUPERdoporučitelná!)
PS: Tedy ÚPLNĚ NEJlepší do C5 je "fantasticky kultivovaný ŠESTi-válec", a dokonce ani spotřeba s ním není špatná, ale ten bych si v česku doporučovat "netrofla" - zatímco ono Biturbo ROZHODNĚ A-N-O!
PPS: Dovolenou si (ze zásady) beru MIMO sezónu ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 10:11, Milý koles(i)!
koles napsal:
Rozumím tomu,že autor chce koupit mladší auto,neboť se jedná o francouze.Tím chci říci,že minimalizuje riziko problémů s nejrůznějšími opravami,které jistojistě časem přijdou.Jinak současná C 5,hezký vůz,pohodlný,motor 2.2HDI určitě vhodný.Ovšem francouz...
S těmi opravami to NEní až tak zlé (jak si BŮHVÍPROČ lidé v česku představují) - dle NĚMECKÝCH zdrojů si mnohdy stojí LÉPE než zde za "etalon" považovaný vw Passat - zjednodušeně řečeno oprav na nich budete mít STEJNĚ (s "dobrou" šancí, že ty CITROËNní budou "banálnější" = servisně levnější)
Ostatně DOPORUČUJi aktuální vydání ČESKÉHO automagazínu "autoOJETINY" (č. 6/2009) které vozu Citroën C5 věnuje 12 stran DŮKLADNÉHO rozboru (neberouc v potaz místní "bajky" a "představy" - NIKDY mi NIKDO NEbyl schopen "vysvětlit" KDE a JAK vznikají - a dočtete se tam VŠE "potřebné", včetně hodnocení jednotlivých MOTORizací - já tu vždy DOPORUČUJi 2.2 HDi a VLASTNíM 3.0 V6 - jsem POTĚŠENA, že i dle profíků to jsou ty NEJ- motorizace - přičem Brumlomotor V6 3.0 24V je dokonce "superPOCHVÁLEN" .-)
Ono to ale NENí zas TAKové "překvapení" - to SAMÉ se dočtete (již pár let) v obdobném NĚMECKÉM "Gebrauchtwagenkatalog(u)" ...
... že si "spousta" lidí v česku (zřejmě) myslí, že novináři na české i německé straně si zřejmě celé ty roky "VYMÝŠLí" a raději dávají přednost svým "představám" - to je (asi) realita (kdo si od odborníků poradit NECHÁ - spíše NEprohloupí, bazarové ceny jsou "skvostné" a třeba 10ti letým vedle sebe v bazaru stojícím vw passat - např. a Citroën C5 je JEDNO zda jsou původem francouz němec či ... materiály stárnou na obou STEJNĚ a v praxi možná VĚTŠí vliv má jakého kdo měl těch 10 let majitele ..
... že si mnozí lidé "představují" že to je JINAK - to je ale FAKT ,-)
Pěkný den (v C5, NEJraději s motorem V6 3.0, popř. v česku přece jen asi "zkousnutelnějším" 2.2 HDi Biturbo .-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 10:17, RE: Srovnání...
Pepe napsal:
C5 1,6 HDi máme ve firmě rok a kousek (kupován nový), nyní najeto něco málo přes 40 tkm, a můžu říct, že i takový malý koťátko dokáže tak velký a těžký vůz rozhýbat. S formulací, že je to pro tenhle vůz optimální, bych byl ale opatrný, zvlášť pokud přesednete z 2.2 HDi (98 kW). Ten mám ve 406, rozhodně mi vyhovuje víc. Navíc je znatelně tišší, přestože má na hrbu už přes 160 tkm. Rozdíl ve spotřebě činí nějakých 0,5 - 1 l/100 km ve prospěch 1,6. Prostě se svezte, a uvidíte. Já osobně šilhám po 4...
Milý Pepe!
DVOUlitr je sice asi "nejrozšířenější", ale mezi motory 2.0 a 2.2 je óóóóóóbrovský rozdíl!
Myslím že NENí "co vymýšlet" a za ROZUMNÉ považuji pro danný vůz vybrat "optimální" motor - což je v tomto případě
1) V6 3.0 24V
2) 2.2 HDi Biturbo
Motor 1.6 HDi JE "povedený", ale mně osobně "pasuje" (byť i C5 "utáhne") ideálně do vozu jako je Mazda 3
PS: Rozdíl ve spotřebě jak píšete NENí až tak "motivující" - já bych J-E-D-N-O-Z-N-A-Č-N-Ě doporučila 2.2 HDi Biturbo!
PPS: Brumlo6tiválec je (samozřejmě .-) ještě o něco "dál" (a jeho hodnocení v posledních AUTOOJETINY 6/2009 mne opravdu POTĚŠILO!), ale ten 2.2 HDi "stačí" ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 10:17, RE: Milý koles(i)!
Kylie napsal:
S těmi opravami to NEní až tak zlé (jak si BŮHVÍPROČ lidé v česku představují) - dle NĚMECKÝCH zdrojů si mnohdy stojí LÉPE než zde za "etalon" považovaný vw Passat - zjednodušeně řečeno oprav na nich budete mít STEJNĚ (s "dobrou" šancí, že ty CITROËNní budou "banálnější" = servisně levnější)
Ostatně DOPORUČUJi aktuální vydání ČESKÉHO automagazínu "autoOJETINY" (č. 6/2009) které vozu Citroën C5 věnuje 12 stran DŮKLADNÉHO rozboru (neberouc v potaz místní "bajky" a "představy" - NIKDY mi NIKDO NEb...
Milá Kylie, doporučuji projít všechny diskuze rok zpět a dát sem vše co jsi napsala o C5 do jednoho megačlánku zatím to je tady slabej odvar! A nezapoměl bych taky na řádnou kritiku VW, aby náhodou si to někdo nerozmyslel a místo Citrouše nechtěl náhodou něco jinýho !! To nee..!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 10:22, RE: jaký důvod?
Valnoha napsal:
Zajímalo by mě jaký důvod má tazatel pro výměnu vozu když je s ním spokojen. Jen pro klidnější spaní že mám v TP maldší ročník výroby?
Osobně bych měnil maximálně za něco zánovního ale ne za 4 roky starou ojetinu, když mám doma to samé co funguje.
Milý Valnoho!
Že chce vyměnit 8-9 let starý vůz za novější verzi po faceliftu - to myslím NENí až tak "ŠOKující/NEzvyklé"..
PS: Já bych Aleši doporučila "posnažit se" a sehnat si nějakou TOP vybavenou verzi s vrstvenými skly a AFiL(em) atd., neb i ten bude cenově asi docela DOSTUPNÝ a on si následně bude (OPRAVDU) "užívat"
PPS: Cena jakou mi nabídli za skvěle zajetého, skvěle vybaveného, skvěle udržovaného Brumlu je "tragikomická" (a oč větší "tragedie" to je pro MNE, o to větší VÝHRA to pak je pro "kupujícího" .-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 10:41, Milý karlos(i)!
karlos napsal:
Milá Kylie, doporučuji projít všechny diskuze rok zpět a dát sem vše co jsi napsala o C5 do jednoho megačlánku zatím to je tady slabej odvar! A nezapoměl bych taky na řádnou kritiku VW, aby náhodou si to někdo nerozmyslel a místo Citrouše nechtěl náhodou něco jinýho !! To nee..!
Má KRITIKA vw se týká(la) hlavně MINULÉHO vedení automobilky (že se v česku nenapsala ani "desetina" toho co proběhlo v německém tisku - za to já NEmohu, myslím že byste pod "tíhou" FAKTů a informací co "vyvádělo" vedení ... od "aburdního" vyhazování miliard na koupi RR po sexuální výlety za "společnicemi" pro celé skupiny řídících pracovníků - což v praxi "platili" kupci těch Octavií aspol. - svými opravdu ULTRApředhnanými pořizovacími cenami, vzhledem k použité technice.
Takže KDYŽ chce někdo "chválit" koncern vw (nové vedení se zdá se opravdu SNAŽí věci "napravovat"!), tak nechť chváli skvělý 2.0 T(F)Si a opravdu "pěkně" postavené Audi R8 apod. ale to že v česku je NEJprodávanější NEpříliš povedený tříválcový "odřezek" starého 1.6 vw motoru - to mne docela "muzí" ,-(
Že technicky nijak "mimořádný" vw passat jenž je už trochu "na sklonku života" tak toho se v česku prodá VÍCE než nových Honda Accord, Toyota Avensis, Citroën C5, Renault Laguna, Alfa 159, Mazda 6 DOHROMADY - to mi příjde také docela SMUTNÉ (tak trochu "proto" se snažím "bojovat s větrnými mlýny" .-)
PS: V jednom MEGAčlánku to najdete (navíc v MNOHEM "lepší" verzi) v posledním českém AUTOOJETINY (č. 6/2009) a pokud si těch 12 stran prostudujete - NEzbyde vám než si říci, že ten Citroën C5 je asi o HODNĚ lepší než jsem si představoval .-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:16, RE: jaký důvod?
Kylie napsal:
Milý Valnoho!
Že chce vyměnit 8-9 let starý vůz za novější verzi po faceliftu - to myslím NENí až tak "ŠOKující/NEzvyklé"..
PS: Já bych Aleši doporučila "posnažit se" a sehnat si nějakou TOP vybavenou verzi s vrstvenými skly a AFiL(em) atd., neb i ten bude cenově asi docela DOSTUPNÝ a on si následně bude (OPRAVDU) "užívat"
PPS: Cena jakou mi nabídli za skvěle zajetého, skvěle vybaveného, skvěle udržovaného Brumlu je "tragikomická" (a oč větší "tragedie" to je pro MNE, o to větší VÝHRA to pak je...
Takže důvod je ten co píšu. Klidnější spaní že mám na autě pár faceliftových věcí a v TP mladší rok výroby???? To vše za XX né-li XXX tisíc???
Tak to pardón ale to nechápu.
Nový model bych pochopil, ale měnit jen za facelift???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:25, autoojetiny
Kylie napsal:
Milý Pepe!
DVOUlitr je sice asi "nejrozšířenější", ale mezi motory 2.0 a 2.2 je óóóóóóbrovský rozdíl!
Myslím že NENí "co vymýšlet" a za ROZUMNÉ považuji pro danný vůz vybrat "optimální" motor - což je v tomto případě
1) V6 3.0 24V
2) 2.2 HDi Biturbo
Motor 1.6 HDi JE "povedený", ale mně osobně "pasuje" (byť i C5 "utáhne") ideálně do vozu jako je Mazda 3
PS: Rozdíl ve spotřebě jak píšete NENí až tak "motivující" - já bych J-E-D-N-O-Z-N-A-Č-N-Ě doporučila 2.2 HDi Biturbo!
PPS: Brumlo6tiválec je ...
Kylie poslední autoojetiny jsou ty,do kterých Tě tady někdo zval?Přispěla jsi svou trochou do mlýna?
Někdo tady psal,že pokud tam napíšeš i Ty tak si je někdo právě proto nekoupí,ale já věřím,že právě naopak pro ně poběží ještě rychleji než dřív...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:39, RE: jaký důvod?
Valnoha napsal:
Takže důvod je ten co píšu. Klidnější spaní že mám na autě pár faceliftových věcí a v TP mladší rok výroby???? To vše za XX né-li XXX tisíc???
Tak to pardón ale to nechápu.
Nový model bych pochopil, ale měnit jen za facelift???
Nu ANO - do jisté míry máte PRAVDU, možná by se opravdu vyplatilo ještě ... rok počkat a vzhledem k VELMi "atraktivním" bazarovým cenám C5 si "rovnou" pořídit současnou verzi...
PS: A s příchodem DS5 se dá očekávat další "propad" cen "běžných C5 - to bude někdy na přelomu 2011/12 (zřejmě .-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:49, Milý Tomi!
Tomi napsal:
Kylie poslední autoojetiny jsou ty,do kterých Tě tady někdo zval?Přispěla jsi svou trochou do mlýna?
Někdo tady psal,že pokud tam napíšeš i Ty tak si je někdo právě proto nekoupí,ale já věřím,že právě naopak pro ně poběží ještě rychleji než dřív...
Přispěla! ,-)
Tedy "plná" verze mého ("rozpracovaného/NEdopsaného") textu je zde:
http://www.danielbrezina.com/data/pred-devatero-zimami.pdf
(to jsou stránky mého "hackera" - jinak to místního "odborníka" na web(ové) stránky a šéfredaktora hifi-voice.com)
PS: Jestli je důvodem pro koupi vozu, zda je někde objeví mých pár vět (nebo kohokoliv jiného) - nu NECHŤ si dle TAKovýchto "kritérií" vůz a nejen vůz vybírá (já to dělám a BUDU dělat "trochu jinak" .-)
Mám zatím k dispozici jen "přefocené stránky", ale je jich 12 a myslím že autor(ři) vůz popsali VELMi "pečlivě" a dočtete se tam ... vlastně to samé co znám z německých "Gebrauchtwagenkatalog(ů)" - pravda snad JEŠTĚ podrobněji a "precizněji" ...
... ale NEodpovídá to "fantaziím/bajkám" a "představám" co tu mnozí lidé o hydralických CITROËNech mají ,-)
Pěkný den (s Citroën C5 - a všem "NEvěřícím TOMÁŠům" - doporučuji zajít si do nějakého Citroën autosalonu a byť jen "posadit se" do současného Citroën C5 3.0 HDi V6 24V ve výbavy Exclusive Criollo Plus na 19ti palcových kolech Adriatique a zkusti "(vy)snít" v čem(žeto) bude Citroën DS5 ještě lepší/kvalitnější/luxusnější "prémiovější" ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 11:57, RE: jaký důvod?
Kylie napsal:
Nu ANO - do jisté míry máte PRAVDU, možná by se opravdu vyplatilo ještě ... rok počkat a vzhledem k VELMi "atraktivním" bazarovým cenám C5 si "rovnou" pořídit současnou verzi...
PS: A s příchodem DS5 se dá očekávat další "propad" cen "běžných C5 - to bude někdy na přelomu 2011/12 (zřejmě .-)
Pěkný den
Stejně jít do novýho Citroena je super investice
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.07.2009 12:21, RE: Milý Tomi!
Kylie napsal:
Přispěla! ,-)
Tedy "plná" verze mého ("rozpracovaného/NEdopsaného") textu je zde:
http://www.danielbrezina.com/data/pred-devatero-zimami.pdf
(to jsou stránky mého "hackera" - jinak to místního "odborníka" na web(ové) stránky a šéfredaktora hifi-voice.com)
PS: Jestli je důvodem pro koupi vozu, zda je někde objeví mých pár vět (nebo kohokoliv jiného) - nu NECHŤ si dle TAKovýchto "kritérií" vůz a nejen vůz vybírá (já to dělám a BUDU dělat "trochu jinak" .-)
Mám zatím k dispozici jen "přefocené st...
díky za odpověď.nějak jsem se v té odpovědí ztratil,trochu zbytečně komplikovaná... ale hned první slovo mi stačilo :)
reagovat
  1 2 3 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.