0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford C-Max 2,0 TDCi Titanium - svižně a relativně levně - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 07:12, no??
Sice test probíhal za takřka ideálních podmínek, ale výsledek je na takovouhle potvoru velmi, ale velmi dobrý. Čert ví, co by se spotřebou udělalo plné obsazení, ale i tak je to malé, ne zcela bezvýznamné plus hovořící pro naftové maniaky )).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 07:42, RE: no??
edmund napsal:
Sice test probíhal za takřka ideálních podmínek, ale výsledek je na takovouhle potvoru velmi, ale velmi dobrý. Čert ví, co by se spotřebou udělalo plné obsazení, ale i tak je to malé, ne zcela bezvýznamné plus hovořící pro naftové maniaky )).
Dovolím si tvrdit, že i za plného obsazení spotřeba nikterak dramaticky nepovyskočí. Motor je dostatečně výkonný a s plným obsazením nebude zápasit jako nízkoobjemový agregát. Samozřejmě praxe může být odlišná od teorie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 08:57, Dotaz
Spotřeba dobrá, ale chtěl jsem se zeptat, jestli máte v plánu test Fabie 1.4TDI 59kw?
I když na to někdy opravdu šlapu, nedostanu se nad 5.5l/100km.
Běžně 4.5l
Ve městě do 6.5l.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 10:19, cas
stoji nekomu mit vysii spotrebu o 2,8 litru nafty jen proto ze bude v cily drive jen o 4 minuty??...mne tedy ne a to nemluve ze mi hrozi pokuta a ze je to samozrejmne i nebezpecnejsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 11:30, RE: no??
Petr - TipCars.com napsal:
Dovolím si tvrdit, že i za plného obsazení spotřeba nikterak dramaticky nepovyskočí. Motor je dostatečně výkonný a s plným obsazením nebude zápasit jako nízkoobjemový agregát. Samozřejmě praxe může být odlišná od teorie.
To Petr: Píšete, že proběhla opakovaně nějaká srovnání silnějšího dvoulitru a slabšího (předpokládám 1,6TDCi) motoru u C Maxe. Na Tipcars jsem nic neobjevil, poradíte mi, kde bych srovnání obou motorizací našel? Nebo prosím popište svoje zkušenosti sem. Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 12:26, RE: no??
anonym napsal:
To Petr: Píšete, že proběhla opakovaně nějaká srovnání silnějšího dvoulitru a slabšího (předpokládám 1,6TDCi) motoru u C Maxe. Na Tipcars jsem nic neobjevil, poradíte mi, kde bych srovnání obou motorizací našel? Nebo prosím popište svoje zkušenosti sem. Díky
S 1,6 TDCi jsem jezdil jen krátce. Ta je stejně dobrým motorem, jen neposkytuje tolik výkonu a jezdí za téměř identickou spotřebu. K přímému srovnání mi ujeté kilometry však nestačí. Pokud o C-Maxu uvažujete, doporučuji zkusit obě motorizace při testovací jízdě. Na první pohled není rozdíl mezi 1,6 a 2,0 TDCi nikterak závratný, ale například při předjíždění oceníte každou kW navíc.

Například ze zkušenosti z konkurenčního Picassa 1,6 HDI vím, že pokud vůz naložíte, dieselová jedna-šestka se prostě stává slabou a tím roste spotřeba.

Obecně se mi spojení dvoulitru s poměrně lehkým vozem ukázalo jako ideální řešení v poměru výkon / spotřeba.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 12:29, RE: cas
anonym napsal:
stoji nekomu mit vysii spotrebu o 2,8 litru nafty jen proto ze bude v cily drive jen o 4 minuty??...mne tedy ne a to nemluve ze mi hrozi pokuta a ze je to samozrejmne i nebezpecnejsi
Většině rozumným řidičům pár ušetřených minut za to nestojí. Jízda s maximálním využíváním výkonu motoru je navíc náročná na pozornost. V cíli je navíc řidič více unaven, než když jede první trasu takříkajíc "na pohodu".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2007 16:50, RE: cas
Petr - TipCars.com napsal:
Většině rozumným řidičům pár ušetřených minut za to nestojí. Jízda s maximálním využíváním výkonu motoru je navíc náročná na pozornost. V cíli je navíc řidič více unaven, než když jede první trasu takříkajíc "na pohodu".
Auto vazi cca 1500 kg, to je cca jako mondeo starsi generace. Jak to, ze tedy zere o dost vice nez 2.0 TDCI 96kw v Mondeu? Je tento motor modernejsi a tim dosahly nizsi spotreby i pred pravdepodobne horsi aerodynamiku? Nebo cim zo je, ze ma podstatne vcelku dost vyrazne nizsi spotrebu jak Mondeo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.08.2007 10:04, RE: cas
mufik.martin napsal:
Auto vazi cca 1500 kg, to je cca jako mondeo starsi generace. Jak to, ze tedy zere o dost vice nez 2.0 TDCI 96kw v Mondeu? Je tento motor modernejsi a tim dosahly nizsi spotreby i pred pravdepodobne horsi aerodynamiku? Nebo cim zo je, ze ma podstatne vcelku dost vyrazne nizsi spotrebu jak Mondeo?
Osobně nižší spotřebu C-Maxu přisuzuji změněné charakteristice samotného motoru. Mondeo dosahuje 96kW při 3500 ot. a točivý moment vrcholí hodnotou 330 Nm při 1800 ot. Oproti tomu C-Max dosahuje výkonu 100 kW při 4000 ot. a max. toč. momentu 320 Nm. při 2000 ot. Také zaleží na odstupňování převodových stupních. Hmotnost je téměř stejná (C-Max váží o 44 kg méně) a aerodynamiku mají oba vozy podobnou. Také pocit z řízení byl mnohem lepší u C-Maxu.

Jen doplním že Mondeo v provedení kombi dosáhlo na našem testovacím okruhu hodnot 6,3 pro ekonomický okruh a 7,7 l/100km pro svižnější okruh.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.09.2007 18:21, RE: no??
Petr - TipCars.com napsal:
S 1,6 TDCi jsem jezdil jen krátce. Ta je stejně dobrým motorem, jen neposkytuje tolik výkonu a jezdí za téměř identickou spotřebu. K přímému srovnání mi ujeté kilometry však nestačí. Pokud o C-Maxu uvažujete, doporučuji zkusit obě motorizace při testovací jízdě. Na první pohled není rozdíl mezi 1,6 a 2,0 TDCi nikterak závratný, ale například při předjíždění oceníte každou kW navíc.

Například ze zkušenosti z konkurenčního Picassa 1,6 HDI vím, že pokud vůz naložíte, dieselová jedna-šestka se pros...
nevím čím míníte svižnější jízdu,nevíme jak by se C-max choval v plném obsazení s výbavou z nebo na chalupu a za normálního provozu.Vím každý jsme Fitipaldy nebo aspoň Mareš ale jak by se choval na českých krizovkách?
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.