0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Civic Type-R: První turbo

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
Albi1
počet příspěvků91
datum registrace26.01.2009
Pondělí 25.01.2016 19:10, krása
už jsem ji viděl a je famózní
reagovat
blicky
počet příspěvků1
datum registrace25.01.2016
Pondělí 25.01.2016 20:33, Technicke data
Zdarec.Jeste technicke udaje o novince by nevadily ....
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 25.01.2016 22:06, Fuj
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD.
Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Úterý 26.01.2016 09:15, RE: Fuj
PetrT napsal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.


No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Úterý 26.01.2016 09:45, RE: Fuj
KoobaS napsal:
PetrT napsal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.


Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 26.01.2016 11:27, RE: Fuj
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
PetrT napsal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.


Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Úterý 26.01.2016 11:53, RE: Fuj
PetrT napsal:
driver111 napsal:
KoobaS napsal:
PetrT napsal:
Fuj to je hnusný. Jak práce bláznivého tunera na LSD. Normální člověk se v tom musí stydět jezdit, i když technicky je to skvost.
No vidíš, a mě se třeba líbí a rozhodně bych se v něm nestyděl... Ale jo, uznávám, je to bláznivý, ujetý... Ale to u hothatche přece není na škodu.
Měl jsem jednu z prvních hond civic Ufo 1.8 sport 103 kW v republice jako služební. To auto byla bomba, podvozkově, motorově a první pohled byl zvláštní i ta palubka, ale člověk si zvykl, bylo to něco jiného než ta šeď tady co jezdí. Takže tyto nové modely jdou jen ve stopách té první a já si už zvykl a líbí se mi to. A tady ten dravec to musí být paráda.
Já nemyslel Civic jako celek, i když zejména uvnitř mi přijde dost přeplácaný. Myslel jsem tenhle konkrétní kus. Ty křídla, difuzory a další nesmysly co prakticky nemají vliv na jízdu mi přijdou dost infantilní. Pro mladého kluka možná ok, já se sice za starého nepovažuji ale vidět se v tom odrazem ve výloze cítil bych se jak blbec.


Je fakt, že taky raději bych dal přednost méně nápadné variantě, ale celkově jsem myslel civica jako takového. Mě vadila ze začátku ta palubovka, ta byla v té době jak z jiné planety, ale zvykl jsem si. A civic se mi zaryl pod kůži.

reagovat
AnderN
počet příspěvků53
datum registrace09.05.2007
Úterý 26.01.2016 17:08, Co to je?
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Středa 27.01.2016 10:18, RE: Co to je?
AnderN napsal:
To je článek do Blesku? Chybí jakékoliv technické informace ... parametry motoru, rozměry, hmotnosti, dynamické parametry ... myslel jsem, že Tipcars se profiluje jako auto server.



Dobrý den. Děkujeme za upozornění, požadavek na dodání technických parametrů byl předán autorovi článku.
reagovat
rzr1911
počet příspěvků13
datum registrace05.02.2013
Středa 27.01.2016 18:50, Křídla a difuzory
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 27.01.2016 19:18, RE: Křídla a difuzory
rzr1911 napsal:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.


Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno.
Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 28.01.2016 08:21, RE: Křídla a difuzory
PetrT napsal:
rzr1911 napsal:
Tvrdit, že křídla a difuzory jsou infantilní a k stejně nefunkční můžete tvrdit tak u Š120. To co je u běžného auta nefunkční a zbytečné bude u Civicu s 310k a omezovačem na 270km/h spíš nutnost. Podle zahraničních, většinou UK, serverů to do 270 stále jede a Type R zastaví až ten omezovač. Jo, křídla a difuzoty jsou divný, kola moc úzký, 4 koncovky jak z sídlištního tuzing shopu, ale stále je tam ten výkon a rychlost. To auto by údajně mělo podle japonskýho testovacího pilota jet přes 300... a to je hardcore.
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Je to prostě celý takový JDM culture... Jenže Golf R a Civic Type R podle mě moc srovnávat nemůžeš... Rko je čtyřkolka, Type R předohrab a přesto na severní smyčce ujel Rku o cca 25 vteřin...

V normálním provozu je to žehlící prkno a všechny prvky opravdu jenom pro parádu, na okruhu to rozdíl udělat může...
reagovat
ctverak
počet příspěvků255
datum registrace01.08.2007
Čtvrtek 28.01.2016 08:31, RE: Křídla a difuzory
PetrT napsal:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.


Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.
U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 28.01.2016 12:17, RE: Křídla a difuzory
ctverak napsal:
PetrT napsal:
Golf R má omezovač na 250 a výkon velmi podobný. Přesto nemá vzadu žeklící prkno. Tohle je prostě přehnaný, přeplácaný.
Zcela jistě jsou všechny ty spojlery, křídlo a difuzor funkční, Honda snad dva roky ladila auto aby dostali CTR na vrchol hot hatchů což se myslím podařilo.U Golfu je pro laika problém odlišit běžného golfa od GTI, což se u Civicu rozhodně nestane.


Jasně že je Golf R pomalejší než Type R. Je daleko těžší , ale i komfortnější. Je to jiný přístup. Golf by jistě šel vyladit, motor má ještě potenciál. Ale už by to nebyl Golf.
Civic byl vždy vděčným cílem podobných tuningů, takže to chápu. Cílová skupina je jasná. Mě to odrazuje. Víc se mi líbí nenápadná síla.

reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.