0
zpět
 

diskuze k tématu: Lancia Lybra combi 1,9 JTD

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 08:14, Lybra 2.0 5V
Mám Lybru s pětiválcem něco přes rok a nemůžu si stěžovat, výkon je více než dostatečný, auto je luxusně vybaveno a se spolehlivostí to není tak hrozné, jak straší v článku (žádnou z uvedených závad sem nezaznamenal). Jelikož sem ji koupil jako ojetinu, tak sem samozřejmě některý ten díl potřeboval a na vrakovišti sem problém neměl a dokonce díl existoval i z druhovýroby, takže nevím kde autor čerpal poznatky. Mé předešlé vozidlo bylo Lancia Dedra, které sem měl déle než 3 roky a taktéž sloužilo bez větších problémů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 08:47, pro tazatele
pokud najedete 35tkm za rok, doporucuju prestat uvazovat o italskem aute a spis se podivat po nemeckem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 09:15, Dusan
Hlavni vyhodou Lybry je nedostizitelna kombinace naprosto smesne ceny (rocnik 2001 aktualne kolem 180.000Kc!) a na tridu neuveritelneho luxusu. Napriklad zminovany BOSE sound system tam ne "muze byt", ale je vzdy protoze byl uz v zakladni vybave, stejne tak velky barevny display, vynikajici sedacky nejlepsi v teto tride, perfektni multifunkcni volant (spolecne s novejsi M6 asi rovnez nejlepsi) a celkovy luxus.
Nevyhodou je misty opravdu nic moc dilenske zpracovani (napr. v luxusnim interieru pusobi ten priserny plast kaplicky pod strechou velmi odpudive), male rozmery (ale to je spise vlastnost) a absence nektere vybavy (nejsou xenony, neni automaticka prevodovka, respektive udajne byla, ale nikdy jsem ji nevidel) a rovnez pouze 5ti kvalt k dieselovym motorum (Alfa 156 mela k 110kW 2.4JTD sestikvalt).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 10:05, RE: Dusan
Par poznamek napsal:
Hlavni vyhodou Lybry je nedostizitelna kombinace naprosto smesne ceny (rocnik 2001 aktualne kolem 180.000Kc!) a na tridu neuveritelneho luxusu. Napriklad zminovany BOSE sound system tam ne "muze byt", ale je vzdy protoze byl uz v zakladni vybave, stejne tak velky barevny display, vynikajici sedacky nejlepsi v teto tride, perfektni multifunkcni volant (spolecne s novejsi M6 asi rovnez nejlepsi) a celkovy luxus.
Nevyhodou je misty opravdu nic moc dilenske zpracovani (napr. v luxusnim interieru pus...
No tak nějak mám pocti, že autor tohoto povídání dělal všechno pro to, aby Lančka měla v bazarech co nejnižší cenu...Taky chválihodná činnost..., neb zrovna tahle ta Lančka patří mezi ty více spolehlivá a odolná auta (spolehlivvější a odolnější rozhodně než německý auta) Ono když se to veme kolem a kolem, tak na autě se může vždycky vysypat vlastně cokoliv. Jinak pokud vím, tak xenony byly a automatická převodovka taky. JInak jak přišel autor článku na průměrnou pasivní bezpečnost? To by mě zajímalo... Tyhle auta mají min. 6 airbagů, ale spíše nějakých 8. Testem EuroEncap to auto neprošlo, ale myslím, že 4 by neměly být problém, tudíž nejspíš tolik klik získala nová Octavie...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 10:29, RE: pro tazatele
focusman napsal:
pokud najedete 35tkm za rok, doporucuju prestat uvazovat o italskem aute a spis se podivat po nemeckem
A to jako proč? Známý byl ze svého BMW 320d r. '99 (dovoz v r. 2002 z F, jeden majitel, serviska, najeto 105 tkm) tak nešťastný, že ho po skoro čtyřech letech a nekonečných investicích v řádech desetitíců (naposledy (znovu) převodovka (poprvé před rokem a půl, kdy nesvítily couvací světla a osvětlení SPZ právě kvůli něčemu na ní, raději jsem ani nechtěl vědět, o co jde, oprava jen 4 500 Kč), oprava 28 000 Kč, cca před rokem se mu v Praze na jednání rozsypala (při nájezdu asi 250 tkm) přední náprava, to nakonec vyřešili někde v Praze dočasnou opravou, kterou s mechaniky vyrovnal bartrem a auto tak jezdilo do prodeje)) vyměnil vloni za Ford Mondeo Turnier 1.8i '00. A říká, že se sice na cestě nevyřádí, ale aspoň může jezdit (ne jako s BMW). Je pravda, že auto dostávalo hodně zabrat, ale nijak nad limit, který se všeobecně očekává u těchto aut. Chci tím říct, že to auto z vlastních zkušeností nejede zle, ale dělat z německých vozů nějaké modly spolehlivosti, to rozhodně nejde, ne tak všeobecně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 11:47, dopnění
od roku 2004 měly standartně 10 airbagů a dělal se automat s verzí tiptronic (pádla pod volantem), ale jen v benzínu 2.0 5V. Jinak xenony se samozřejmě taktéž montovaly, ale jen za příplatek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 11:47, RE: pro tazatele
focusman napsal:
pokud najedete 35tkm za rok, doporucuju prestat uvazovat o italskem aute a spis se podivat po nemeckem
Zaujímalo by ma že ktoré nemecké auto sa dá považovať za kvalitné?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 12:07, spolehlivost
hosi ukazte me kolik lancii jezdi jako sluzenbi auta tady v CR nebo jinde? krome italie... nemecka auta sou vetsinou ve firmach nasazovana jako sluzebni, jezdi s tim buhvi kdo a jak, a pak to nekdo koupi a mele neco o spolehlivosti.... s tim BMW 320d... mel ho nove? nebylo nahodou blbe opravovane? atd atd to se da napsat o kazdem aute....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 12:15, RE: Dusan
wolff napsal:
No tak nějak mám pocti, že autor tohoto povídání dělal všechno pro to, aby Lančka měla v bazarech co nejnižší cenu...Taky chválihodná činnost..., neb zrovna tahle ta Lančka patří mezi ty více spolehlivá a odolná auta (spolehlivvější a odolnější rozhodně než německý auta) Ono když se to veme kolem a kolem, tak na autě se může vždycky vysypat vlastně cokoliv. Jinak pokud vím, tak xenony byly a automatická převodovka taky. JInak jak přišel autor článku na průměrnou pasivní bezpečnost? To by mě zají...
Dobrý den. Víte ono posuzování pasivní bezpečnosti není jen o množství airbagů. Když máte málo dimenzované deformační zony a nízkou tuhost střední části karoserie, tak Vás nezachrání ani těch 10? jak tu někdo píše, airbagů. 10 je určitě přehnané, jelikož at počítám, jak počítám, tak se dostanu i s kolením vakem na 9 a ten Lybra určitě nemá, když první vůz byla Peugeot 407, který ho měl. Většina italských aut z 90 tých let má třeba přední nosníky velmi podobné Fiatu Tipo, tím nechci tvrdit, že je to stejné, ale třeba Alfa 156, nebo Fiat Marea vypadají po odstrojení opravdu stejně a třeba 156 měla v NCAP ,,jen" 3 hvězdičky. Což je sice průměr, ale když vidím v jakých autech se tady jezdí, tak je to vlastně úplně skvělé (Vozy z 80 tých let by většina měla nanejvíš tak jednu, možná ani tu ne) s vyjímkou Mercedesů, BMW, Audi Saaba a Volva. Lybra ale rozhodně není nijak špatné auto, ostatně průměrnou spolehlivost má většina evropských aut, japonci jsou tradičně trochu lepší, ikdyž i u nich jsou výjimky.Pro mě je Lybra velmi zajímavé a možná nedoceněné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 12:47, RE: Dusan
Jan Kos - server Tipcars napsal:
Dobrý den. Víte ono posuzování pasivní bezpečnosti není jen o množství airbagů. Když máte málo dimenzované deformační zony a nízkou tuhost střední části karoserie, tak Vás nezachrání ani těch 10? jak tu někdo píše, airbagů. 10 je určitě přehnané, jelikož at počítám, jak počítám, tak se dostanu i s kolením vakem na 9 a ten Lybra určitě nemá, když první vůz byla Peugeot 407, který ho měl. Většina italských aut z 90 tých let má třeba přední nosníky velmi podobné Fiatu Tipo, tím nechci tvrdit, že je...
Dve poznamky:
a) Lybra ma opravdu deset airbagu. Ma totiz pocitane oddelene predni a zadni hlavove airbagy (stejne jako napriklad 7er E38), takze predni ridice, predni spolujezdce, bocni ridic, bocni spolujezdec, hlavovy ridic, hlavovy spolujezdec, zadni bocni 2x, zadni hlavove 2x = 10x. Dnesni vozy maji hlavove airbagy od predku az dozadu jako jeden a tudiz se tak i zapocitavaji.
b) Alfa 156 nebyla nikdy testovana v EuroNCAP, zminovane tri hvezdicky mela Alfa 147
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 12:50, RE: spolehlivost
krakatit napsal:
hosi ukazte me kolik lancii jezdi jako sluzenbi auta tady v CR nebo jinde? krome italie... nemecka auta sou vetsinou ve firmach nasazovana jako sluzebni, jezdi s tim buhvi kdo a jak, a pak to nekdo koupi a mele neco o spolehlivosti.... s tim BMW 320d... mel ho nove? nebylo nahodou blbe opravovane? atd atd to se da napsat o kazdem aute....
Bylo dovezeno jako lehce ťuknuté na LP blatník, tady seriozně opraveno, prvního půlroku a cca 30 tkm výborné auto, ale pak už to jelo. První technickou, kterou s tím známý dělal, to nadvakrát neprošlo, pak už teda ano, ale furt něco. Teď to má stočený tacháč minimálně o 100 tkm, píšou u toho velmi dobrý stav a já bych to auto nechtěl ani zadarmo. Sice teda ten bazar u toho píše 2x airbag, ono jich to mělo 6, jestli podle toho prohlídli i zbytek auta, tak se pak není čemu divit. Ale tím spíš bych si to nekoupil. Ten známý má rád německá auta, ze začátku říkal, že si teď vezme aktuální pětku, ale... Po Saabu 9000 měl trojkového bavora '96 (ten byl v benzínu a prý bez problému), pak passata TDI '98, s tím byl taky spokojený, z toho bavora ze začátku dokonce jásal, ale teď je rád, že šel pryč. Ale praktický poznatek zní, že se do toho dají narvat "kolečka" do kufru. :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 13:05, RE: spolehlivost
Giorgio napsal:
Bylo dovezeno jako lehce ťuknuté na LP blatník, tady seriozně opraveno, prvního půlroku a cca 30 tkm výborné auto, ale pak už to jelo. První technickou, kterou s tím známý dělal, to nadvakrát neprošlo, pak už teda ano, ale furt něco. Teď to má stočený tacháč minimálně o 100 tkm, píšou u toho velmi dobrý stav a já bych to auto nechtěl ani zadarmo. Sice teda ten bazar u toho píše 2x airbag, ono jich to mělo 6, jestli podle toho prohlídli i zbytek auta, tak se pak není čemu divit. Ale tím spíš bych...
no spis mel spatny kousek, z francie a vlastne i odjinud se sem vozi buhvi co, maskovany totalky mensi havarii, stocene tacha, falesne servisky, to mas tezky....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 13:32, redakce
anonym napsal:
no spis mel spatny kousek, z francie a vlastne i odjinud se sem vozi buhvi co, maskovany totalky mensi havarii, stocene tacha, falesne servisky, to mas tezky....
Jakmile se tady objeví nějaký italský auto,tak to je jak červený hadr pro redaktory a ihned vyráží do boje a každý auto tak zprzní,že člověk neznalý skutečného stavu věci,je hodně z těch italů rozčarovaný ač není důvod.U ojetin to je vždy o určitým kusu,jeho historii,zacházení atd.Ale ono je jednoduší to zpaušalizovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 13:34, lybra
Klidně si to auto kup a nevěř těm kecum o spolehlivosti německých vozu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 14:01, RE: pro tazatele
Giorgio napsal:
A to jako proč? Známý byl ze svého BMW 320d r. '99 (dovoz v r. 2002 z F, jeden majitel, serviska, najeto 105 tkm) tak nešťastný, že ho po skoro čtyřech letech a nekonečných investicích v řádech desetitíců (naposledy (znovu) převodovka (poprvé před rokem a půl, kdy nesvítily couvací světla a osvětlení SPZ právě kvůli něčemu na ní, raději jsem ani nechtěl vědět, o co jde, oprava jen 4 500 Kč), oprava 28 000 Kč, cca před rokem se mu v Praze na jednání rozsypala (při nájezdu asi 250 tkm) přední nápr...
jak zde nekdo rekl, jeste jsem nevidel firmu ktera by jako osobaky nakoupila italy, proc asi... rozhodne nerikam ze nemecky auta jsou zarucene spolehlivejsi, to si dnes muze myslet jen dite, ale ten ital na takovej najezd neni stavenej-predevsim motorove, tim nechci rict ze to auto neni dobry...proc ne ale clovek nesmi nasazovat ruzovy bryle a nechat se strhnout designem a vybavou ale ridit se urcenim vozu-tzn pokud vim ze muj najezd je nadprumerny (coz 35tkm u osobniho vozu je, uvazime li kde je tazatel najede) tak volim vuz jine cenove hladiny, proc kupovat mercedes nebo bmw kdyz najedu za rok 15tkm? ale zas kupovat itala na 35tkm rocne je taky neobvykle. zamyslete se nad tim proc je porizovaci cena takova jaka je. a to BMW rv99 beru spis jako mizernej kus, pokud kupuju ojetinu nemuzu se pak divit...mohlo to byt vytopeny atd.. ja zacinal na ojete felicii a mel jsem stesti ze vaznejsi problemy nenastaly (mozna taky diky jeji primitivni technice) ted mam auto novy adekvatni mymu rocnimu najezdu a veci spolehlivosti jiz neresim
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 14:09, RE: pro tazatele
focusman napsal:
jak zde nekdo rekl, jeste jsem nevidel firmu ktera by jako osobaky nakoupila italy, proc asi... rozhodne nerikam ze nemecky auta jsou zarucene spolehlivejsi, to si dnes muze myslet jen dite, ale ten ital na takovej najezd neni stavenej-predevsim motorove, tim nechci rict ze to auto neni dobry...proc ne ale clovek nesmi nasazovat ruzovy bryle a nechat se strhnout designem a vybavou ale ridit se urcenim vozu-tzn pokud vim ze muj najezd je nadprumerny (coz 35tkm u osobniho vozu je, uvazime li kde j...
Teda jestli motory JTD nezvládají 35 tkm ročně, hm, tak je pro mne opravdu nová informace. A to se dá ověřit kde? Jinak minulý týden jsem viděl bílý Fiat Grande Punto, název firmy nějak na "Li...", nevím přesně, ale takový OTIS, ten má snad všechna auta od Fiatu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 14:36, RE: pro tazatele
focusman napsal:
jak zde nekdo rekl, jeste jsem nevidel firmu ktera by jako osobaky nakoupila italy, proc asi... rozhodne nerikam ze nemecky auta jsou zarucene spolehlivejsi, to si dnes muze myslet jen dite, ale ten ital na takovej najezd neni stavenej-predevsim motorove, tim nechci rict ze to auto neni dobry...proc ne ale clovek nesmi nasazovat ruzovy bryle a nechat se strhnout designem a vybavou ale ridit se urcenim vozu-tzn pokud vim ze muj najezd je nadprumerny (coz 35tkm u osobniho vozu je, uvazime li kde j...
Mame vo firme Doblo maxi,Stradu,Bravo,Alfu 146 a Lanciu Kappu. Okrem toho sa u nas u vystriedalo 11 Fiatov a spokojnost...drobne poruchy boli ale nic vynimocne,asi ako na kazdom inom aute.Nemecke auta-dobre auta ale nikdy by som si ich nekupil uz len kvoli tomu ako sa kradnu. Moj nazor...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 15:26, RE: Lybra 2.0 5V
pepe napsal:
Mám Lybru s pětiválcem něco přes rok a nemůžu si stěžovat, výkon je více než dostatečný, auto je luxusně vybaveno a se spolehlivostí to není tak hrozné, jak straší v článku (žádnou z uvedených závad sem nezaznamenal). Jelikož sem ji koupil jako ojetinu, tak sem samozřejmě některý ten díl potřeboval a na vrakovišti sem problém neměl a dokonce díl existoval i z druhovýroby, takže nevím kde autor čerpal poznatky. Mé předešlé vozidlo bylo Lancia Dedra, které sem měl déle než 3 roky a taktéž sloužilo...
známej měl asi 2 roky BMW 330D kupoval ho nový, nasypal do toho tolik peněz do motoru elektriky atd.... Možná špatnej kus ale byl z toho dost nešťastnej. Byl rád že se toho auta zbavil. Ročně najel tak 20-30 tis ale těch poruch že se o tom nikomu ani nesnilo.
BMW není až tak dobrý jak si každej myslí.
A není to jediný případ. moji kamarádi vlastnili taky pár BMW ale nakonec usoudili že to není až zase tak dobrý jak si mysleli. Nakonec skončili u Mercedesů a jsou zatím spokojeni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 15:32, služební vozy
Má přítelkyně pracuje ve firmě, kde mají asi 20 služebních aut, vystřídaly různé značky od mazdy, oktávek, hyundai a nakonec skončily u kombíků Fiat Stilo JTD. Asi sou provozní náklady + údržba na rozumné úrovni, jinak by do toho nešly. PS: A té Lybry bych se fakt nebál
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.01.2007 16:26, RE: pro tazatele
Giorgio napsal:
A to jako proč? Známý byl ze svého BMW 320d r. '99 (dovoz v r. 2002 z F, jeden majitel, serviska, najeto 105 tkm) tak nešťastný, že ho po skoro čtyřech letech a nekonečných investicích v řádech desetitíců (naposledy (znovu) převodovka (poprvé před rokem a půl, kdy nesvítily couvací světla a osvětlení SPZ právě kvůli něčemu na ní, raději jsem ani nechtěl vědět, o co jde, oprava jen 4 500 Kč), oprava 28 000 Kč, cca před rokem se mu v Praze na jednání rozsypala (při nájezdu asi 250 tkm) přední nápr...
He he, to jsi neměl psat o BMW, teď tě všichni ukamenují :D
reagovat
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.