0
zpět
 

diskuze k tématu: Lancia Lybra – je to dobrá koupě?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 07:19,
Jak si tohle někdo může koupit?!
Dyť jse to hnus, prdel je hezčí.......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 07:39, rozvody
anonym napsal:
Jak si tohle někdo může koupit?!
Dyť jse to hnus, prdel je hezčí.......
to je snad for, ze kvuli vymene rozvodu, musi motor ven
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 08:27,
fór to je motor stačí naklonit aby se daly udělat rozvody.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 08:30, motor ven?
Cože? motor ven? To je jak u ferarri, takže výměna bude stát pěknej balík.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 08:47, Par poznamek
Interier Lybry naopak hezky doklada jak na tom v te dobe Italove s interiery byly. Ano ma pohodlne sedacky v Alcantare, ano ma pomerne povedene "drevo", ano pusobi na prvni pohled luxusnim dojmem, nicmene dilenske zpracovani, slicovani a nektere prvky nezaprou, ze to byl Ital z konce devadesatych let. Zejmena kaplicka pod strechou je dost pekelna a radici paka pripomina spise autobus nez luxusni limuzinu.
To ze sebou nevozi "zbytecnou hmotnost" sice pomuze jizdnim vlastnostem, ale zaroven vam zajisti, ze pri havarii sance na preziti bude vcelku minimalni. Ja bych osobne sebou i nejakou tu nadbytecnou hmotnost radeji vozil.
Problemem bude rovnez nejakou Lybru sehnat, protoze na trhu jich rozhodne neni prehrsel a to ani v sousednim Nemecku. Ona obecne Lancie za poslednich deset let moc prodejnich uspechu nezazila, takze jakakoliv Lancie je dost unikat. Coz na druhou stranu muze majitele tesit, rozhodne nebude mit problemy sve auto najit na parkovisti jako majitele Octavii.
Nevzpomenutou vyhodou je dost bohata vybava, u mnohych modelu vcetne navigace, kterou lze ozivit i v nasich podminkach.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 10:02, RE: rozvody
anonym napsal:
to je snad for, ze kvuli vymene rozvodu, musi motor ven
fór to není. třeba u BMW 740 se musí při výměně žárovky předních světel demontovat přední nárazník...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 10:07, RE: Par poznamek
anonym napsal:
Interier Lybry naopak hezky doklada jak na tom v te dobe Italove s interiery byly. Ano ma pohodlne sedacky v Alcantare, ano ma pomerne povedene "drevo", ano pusobi na prvni pohled luxusnim dojmem, nicmene dilenske zpracovani, slicovani a nektere prvky nezaprou, ze to byl Ital z konce devadesatych let. Zejmena kaplicka pod strechou je dost pekelna a radici paka pripomina spise autobus nez luxusni limuzinu.
To ze sebou nevozi "zbytecnou hmotnost" sice pomuze jizdnim vlastnostem, ale zaroven vam za...
Myslím že starší kappa je lepší v nabídce benz.motorů a to i po stránce designu-tohle bych si nekoupil kvůli těm předním světlům(tak jako corollu z těch let).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 10:35, RE: motor ven?
anonym napsal:
Cože? motor ven? To je jak u ferarri, takže výměna bude stát pěknej balík.
S tou demontáží motoru z vozu si opravdu srandu nedělám. Dle servisního manuálu, či autodat to tak opravdu je. Tím ovšem nechci tvrdit, že bez této komplikace rozvody neuděláte. Opravdu jsou někteří mechanici tak šikovní, že to zvládnou bez toho. Jaký na to mají grif nevím, ale pamatuji si, že třena u Alfy 156 2,4 JTD se to ve značkovém servisu opravdu dělalo tímto drastickým způsobem. Ono se stačí podívat, jak je motor mezi podběhy namačkaný z čehož i úplný laik usoudí, že výměna rozvodů nijak jednoduchá nebude. Stačí si však koupit čtyřválec a máte po starosti. K tomu zpracování. Kvalita slícování dílů interiéru je poplatná devadesátým létům u italských automobilů a osobně si myslím, že není o nic horší, než třeba u těch francouzských, Opelů, či Fordů. Lepší byly v tomto směru některé japonské značky (Honda), Volkswagen, švédské vozy a němečtí prémioví výrobci. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 11:30, RE: motor ven?
anonym napsal:
S tou demontáží motoru z vozu si opravdu srandu nedělám. Dle servisního manuálu, či autodat to tak opravdu je. Tím ovšem nechci tvrdit, že bez této komplikace rozvody neuděláte. Opravdu jsou někteří mechanici tak šikovní, že to zvládnou bez toho. Jaký na to mají grif nevím, ale pamatuji si, že třena u Alfy 156 2,4 JTD se to ve značkovém servisu opravdu dělalo tímto drastickým způsobem. Ono se stačí podívat, jak je motor mezi podběhy namačkaný z čehož i úplný laik usoudí, že výměna rozvodů nijak ...
Vážený pane Dusile, můžete mi prosím prozradit, ve kterém servisu jste viděl, že se u AR 156 2,4JTD při výměně rozvodů vyndával motor? Já jen abych do takového servisu nikdy nejel!!! Nespletl jste si to tak náhodou s motorem 2,5 V6 ??? Ten se musí stejně tak jako u Lybry nebo Brava HGT povolit na dvou silentblocích a naklonit. Mechanik, který u těchto verzí vyndává při výměně rozvodů celý motor je fušer a nemehlo! U AR 156 2,4 jsem v životě v servisu neviděl, že by se u výměny rozvodů vyndával motor, a to jsme jich v servisu měli bezpočet! S pozdravem Tomáš Novotný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 11:38, RE: motor ven?
anonym napsal:
Vážený pane Dusile, můžete mi prosím prozradit, ve kterém servisu jste viděl, že se u AR 156 2,4JTD při výměně rozvodů vyndával motor? Já jen abych do takového servisu nikdy nejel!!! Nespletl jste si to tak náhodou s motorem 2,5 V6 ??? Ten se musí stejně tak jako u Lybry nebo Brava HGT povolit na dvou silentblocích a naklonit. Mechanik, který u těchto verzí vyndává při výměně rozvodů celý motor je fušer a nemehlo! U AR 156 2,4 jsem v životě v servisu neviděl, že by se u výměny rozvodů vyndával m...
Vy jste někdy viděl motor 2,5 V6 v Lybře nebo v Bravu HGT? Když už chcete rýpat, tak si prosím aspoň přečtěte, co píšete. Věřím ,že to víte, ale v textu to tak nepůsobí. Jak píšu, někdo to zvládne i bez toho, ale je to spíše než efektivní práce o lámání prstů. To mi určitě potvrdí nejeden soudný mechanik, který to někdy dělal. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 11:44, RE: motor ven?
anonym napsal:
Vážený pane Dusile, můžete mi prosím prozradit, ve kterém servisu jste viděl, že se u AR 156 2,4JTD při výměně rozvodů vyndával motor? Já jen abych do takového servisu nikdy nejel!!! Nespletl jste si to tak náhodou s motorem 2,5 V6 ??? Ten se musí stejně tak jako u Lybry nebo Brava HGT povolit na dvou silentblocích a naklonit. Mechanik, který u těchto verzí vyndává při výměně rozvodů celý motor je fušer a nemehlo! U AR 156 2,4 jsem v životě v servisu neviděl, že by se u výměny rozvodů vyndával m...
Koukal jsem se do svých autodat a opravdu se tam nepíše nic o vyndavání motoru 2,4 JTD v případě výměny rozvodů na Alfě 156. Musí to být ovšem docela náročný. Omlouvám se za dezinformaci. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 11:48, RE: rozvody
anonym napsal:
fór to není. třeba u BMW 740 se musí při výměně žárovky předních světel demontovat přední nárazník...
Kdyz jsem kupoval auto, tak jsem uvazoval i o AR 156 2.4JTD. U prodejce jsem se bavil s jednim mechanikem, tak ruzne o autech a zeptal se ho, jestli je vazne nutne vyjmout motor, aby bylo mozne vymenit rozvody. Pry nemusi. Asi zalezi na sikovnosti a na vybaveni. Pokud nemusel motor nutne ven u 156ky, verim, ze u Lybry take ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 11:57, RE: Par poznamek
anonym napsal:
Myslím že starší kappa je lepší v nabídce benz.motorů a to i po stránce designu-tohle bych si nekoupil kvůli těm předním světlům(tak jako corollu z těch let).
Aj MB malo guľate svetla a každý to kupoval...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 12:15, RE: motor ven?
anonym napsal:
Koukal jsem se do svých autodat a opravdu se tam nepíše nic o vyndavání motoru 2,4 JTD v případě výměny rozvodů na Alfě 156. Musí to být ovšem docela náročný. Omlouvám se za dezinformaci. Tomáš Dusil.
To jsou fakt odborné rady....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 13:53, RE: motor ven?
anonym napsal:
S tou demontáží motoru z vozu si opravdu srandu nedělám. Dle servisního manuálu, či autodat to tak opravdu je. Tím ovšem nechci tvrdit, že bez této komplikace rozvody neuděláte. Opravdu jsou někteří mechanici tak šikovní, že to zvládnou bez toho. Jaký na to mají grif nevím, ale pamatuji si, že třena u Alfy 156 2,4 JTD se to ve značkovém servisu opravdu dělalo tímto drastickým způsobem. Ono se stačí podívat, jak je motor mezi podběhy namačkaný z čehož i úplný laik usoudí, že výměna rozvodů nijak ...
Motor se musí při výměně rozvodů vyndat např.i u Fiatu Bravo 2.0
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 14:52, RE: Par poznamek
anonym napsal:
Aj MB malo guľate svetla a každý to kupoval...
Ale tam byly 4 světla a byl to MB.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 15:02, servisy
Zdravim,
nemohl byste nekdo doporucit servis v Praze nebo Plzenskem kraji pro tahle auta? Kde na to sehnat nejaky zakladni servisni manual se zakladni udrzbou?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 15:15, RE: servisy
anonym napsal:
Zdravim,
nemohl byste nekdo doporucit servis v Praze nebo Plzenskem kraji pro tahle auta? Kde na to sehnat nejaky zakladni servisni manual se zakladni udrzbou?
Kupodivu mám dobré zkušenosti s (bývalým) aut. servisem Lancie v Plzni, Lidická ul. (Bolevec). Nakolik je ovlivnilo to, že teˇmísto Lancie prodávají Mitsubishi, nevím. Krycí jméno Riccardo....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 15:58, RE: servisy
Pepe napsal:
Kupodivu mám dobré zkušenosti s (bývalým) aut. servisem Lancie v Plzni, Lidická ul. (Bolevec). Nakolik je ovlivnilo to, že teˇmísto Lancie prodávají Mitsubishi, nevím. Krycí jméno Riccardo....
Diky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 16:07, Lancia Lybra
Jezdim s vozem Lancia Lybra (Comfortronic 2.0) jiz sedmy rok a mohu dosvedcit vynikajici vlastnosti tohoto auta: nadprumerny komfort, rozumna spotreba (8-9 litru),velmi dobre jizdni vlastnosti.Tento typ se jiz bohuzel nevyrabi, service je ale bezproblemovy.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.