0
zpět
 

diskuze k tématu: LPG – levnější provoz stále táhne (1. díl)

kategorie zařazení tématu:
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 10.11.2016 09:45, Dobrý přehled modelů, ale nic neříká
V článku je uvedený přehled originálních přestaveb - bohužel nic neříká o jejich kvalitě a spolehlivosti, nebo o náročnosti následného servisu.
Pěkným příkladem je Kia (venga i jiné z minulosti), kde nutný servis ventilů hravě smaže celou úsporu za LPG a možná si ještě připlatíte.
Podle mých zkušenosti (několik aut na LPG jsem vlastnil) musí být motor vybaven hydraulickými zdvihátky ventilů, jinak přestavba nemá smysl (a i tehdy velmi záleží na materiálu hlavy a ventilů, zda odolají zaklepávání). I když motor umožňuje jednoduché vymezení vůle ventilů šroubkem, tak dostat se k ventilům je u moderního auta práce na půl dne - holt doba Š-120 a favoritů s jejich jednoduchou domácí údržbou je pryč.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 10.11.2016 10:53, LPG
V minulosti ,doufám že i dnes dostávají vozy Dacia při tovární přestavbě na LPG odolnější ventily.Zrovna tak bych se nebál Fiatů,dělají tyto přestavby již řadu a let a funguje to.Nedávno jsem četl zajímavý článek o Sanderu 0.9 Tce s tovární přestavbou a vůz si po přestavbě rozuměl lépe s LPG a i lépe jel než na benzín.Tento vůz by byl výhledově zajímavý pro manželku,až doslouží Fábinka Haťapka rovněž přestavěná na LPG.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 10.11.2016 10:57, RE: LPG
Fanda napsal:
V minulosti ,doufám že i dnes dostávají vozy Dacia při tovární přestavbě na LPG odolnější ventily.Zrovna tak bych se nebál Fiatů,dělají tyto přestavby již řadu a let a funguje to.Nedávno jsem četl zajímavý článek o Sanderu 0.9 Tce s tovární přestavbou a vůz si po přestavbě rozuměl lépe s LPG a i lépe jel než na benzín.Tento vůz by byl výhledově zajímavý pro manželku,až doslouží Fábinka Haťapka rovněž přestavěná na LPG.


Z titulování osob/věcí tuším silnější citový vztah k "autu".
Proč ne...
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 10.11.2016 13:15, RE: LPG
Pepe napsal:
Fanda napsal:
V minulosti ,doufám že i dnes dostávají vozy Dacia při tovární přestavbě na LPG odolnější ventily.Zrovna tak bych se nebál Fiatů,dělají tyto přestavby již řadu a let a funguje to.Nedávno jsem četl zajímavý článek o Sanderu 0.9 Tce s tovární přestavbou a vůz si po přestavbě rozuměl lépe s LPG a i lépe jel než na benzín.Tento vůz by byl výhledově zajímavý pro manželku,až doslouží Fábinka Haťapka rovněž přestavěná na LPG.
Z titulování osob/věcí tuším silnější citový vztah k "autu".Proč ne...


Je tak trochu ošklivé s vysmívaným motorem,ale zatím slouží dobře,tak tak nějak vybízí majitele aby si vytvořil určitý vztah.Navíc letošní rok jsme tankovali 37 litrů LPG za 481 kč,najedeme na to v pohodě 500 km,tak si auto i půjčuje synek,který dříve prohlašoval,že s tím jezdit nebude.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 10.11.2016 16:05, RE: LPG
Fanda napsal:
Pepe napsal:
Fanda napsal:
V minulosti ,doufám že i dnes dostávají vozy Dacia při tovární přestavbě na LPG odolnější ventily.Zrovna tak bych se nebál Fiatů,dělají tyto přestavby již řadu a let a funguje to.Nedávno jsem četl zajímavý článek o Sanderu 0.9 Tce s tovární přestavbou a vůz si po přestavbě rozuměl lépe s LPG a i lépe jel než na benzín.Tento vůz by byl výhledově zajímavý pro manželku,až doslouží Fábinka Haťapka rovněž přestavěná na LPG.
Z titulování osob/věcí tuším silnější citový vztah k "autu".Proč ne...
Je tak trochu ošklivé s vysmívaným motorem,ale zatím slouží dobře,tak tak nějak vybízí majitele aby si vytvořil určitý vztah.Navíc letošní rok jsme tankovali 37 litrů LPG za 481 kč,najedeme na to v pohodě 500 km,tak si auto i půjčuje synek,který dříve prohlašoval,že s tím jezdit nebude.


Skoro bych řekl, že máš to auto radši, než manželku. Obecně se to vyloučit nedá, ale zrovna fabie... Bejt tvoje paní, tak se docela urazím
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 10.11.2016 19:59, RE: LPG
Pepe napsal:
Fanda napsal:
Pepe napsal:
Fanda napsal:
V minulosti ,doufám že i dnes dostávají vozy Dacia při tovární přestavbě na LPG odolnější ventily.Zrovna tak bych se nebál Fiatů,dělají tyto přestavby již řadu a let a funguje to.Nedávno jsem četl zajímavý článek o Sanderu 0.9 Tce s tovární přestavbou a vůz si po přestavbě rozuměl lépe s LPG a i lépe jel než na benzín.Tento vůz by byl výhledově zajímavý pro manželku,až doslouží Fábinka Haťapka rovněž přestavěná na LPG.
Z titulování osob/věcí tuším silnější citový vztah k "autu".Proč ne...
Je tak trochu ošklivé s vysmívaným motorem,ale zatím slouží dobře,tak tak nějak vybízí majitele aby si vytvořil určitý vztah.Navíc letošní rok jsme tankovali 37 litrů LPG za 481 kč,najedeme na to v pohodě 500 km,tak si auto i půjčuje synek,který dříve prohlašoval,že s tím jezdit nebude.
Skoro bych řekl, že máš to auto radši, než manželku. Obecně se to vyloučit nedá, ale zrovna fabie... Bejt tvoje paní, tak se docela urazím


Nemusíš si dělat starost,manželka je inteligentní sebevědomá žena.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.