0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda CX-7 je SUV s duší

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.03.2008 09:57, CX
vypadá impozantně, osobně bych za ten mrzký peníz radši pořídil infiniti, pojede líp a žrát bude míň. Ovšem nedávno jsem viděl test nissanu murano, ten má 0-100 o dvě sekundy víc než CX a žere ještě daleko víc....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.03.2008 17:15, RE: CX
anonym napsal:
vypadá impozantně, osobně bych za ten mrzký peníz radši pořídil infiniti, pojede líp a žrát bude míň. Ovšem nedávno jsem viděl test nissanu murano, ten má 0-100 o dvě sekundy víc než CX a žere ještě daleko víc....
A Infiniti je Nissan, takže si moc nepomůžeš.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.03.2008 20:13, RE: CX
anonym napsal:
vypadá impozantně, osobně bych za ten mrzký peníz radši pořídil infiniti, pojede líp a žrát bude míň. Ovšem nedávno jsem viděl test nissanu murano, ten má 0-100 o dvě sekundy víc než CX a žere ještě daleko víc....
No je vidět že jsi s CX-7 nejel,jinak by jsi nikdy nechtěl koupit ten Japonsko-americkej pekáč Infinity,jistě by bylo fajn,aby u CX,bylo ještě jiná motorizace a možnost automatu,ale tenhle motor je výborný a s autem hýbe velice dobře.Ovšem v Mazdě 3 MPS,je to teprve pořádná adrenalínová zábava.to je nenápadný dravec a už hodně závodníků a majitelů velkých a silných vozů kteří si myslí že levý pruh na dálnici je jen jejich zaplakalo a muselo uhnout před tímto strojem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 20.03.2008 20:29, RE: CX
anonym napsal:
No je vidět že jsi s CX-7 nejel,jinak by jsi nikdy nechtěl koupit ten Japonsko-americkej pekáč Infinity,jistě by bylo fajn,aby u CX,bylo ještě jiná motorizace a možnost automatu,ale tenhle motor je výborný a s autem hýbe velice dobře.Ovšem v Mazdě 3 MPS,je to teprve pořádná adrenalínová zábava.to je nenápadný dravec a už hodně závodníků a majitelů velkých a silných vozů kteří si myslí že levý pruh na dálnici je jen jejich zaplakalo a muselo uhnout před tímto strojem
Tak tak, Mazda celkově působí trochu nenápadně a přitom ty auta sou malý ďáblíci, když na to přijde. Skvělý podvozky snad u všech současných modelů, to prostě nejde vysvětlit lidem co tyhle auta nezkusili. Ať je to 6, CX-7, 3 ... prostě tomu autu se dá sakra věřit na silnici. Ato je ono, co od auta chci, věřit mu, i když už si říkáš ,,tak tohle nezvládne" a ono překvapí. S tim správnym motorem jsou to prostě hračky pro dospělý, zoom zoom.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.03.2008 01:39, super design
Auto jako takové neřeším, ale DESIGN, to se povedlo, excelentně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.03.2008 07:25, RE: CX
anonym napsal:
A Infiniti je Nissan, takže si moc nepomůžeš.
jenže Murano má CVT převodovku kdežto Infiniti FX má klasickej automat, FX 35 AWD má zrychlení z 0 na 100 za 7,9, navíc u Murana je výkon motoru VQ35DE snížený na nějakých 245k, Infi FX35 má stejně jako Z350 03-05 280k. dle mého v CX7 je tenhle motor poněkud nesmyslný, vzhledem k velikosti, váze a tomu že je to čtyřkolka by se do ní hodil spíš 3.5 co dávají do CX9
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.03.2008 07:30, RE: CX
anonym napsal:
No je vidět že jsi s CX-7 nejel,jinak by jsi nikdy nechtěl koupit ten Japonsko-americkej pekáč Infinity,jistě by bylo fajn,aby u CX,bylo ještě jiná motorizace a možnost automatu,ale tenhle motor je výborný a s autem hýbe velice dobře.Ovšem v Mazdě 3 MPS,je to teprve pořádná adrenalínová zábava.to je nenápadný dravec a už hodně závodníků a majitelů velkých a silných vozů kteří si myslí že levý pruh na dálnici je jen jejich zaplakalo a muselo uhnout před tímto strojem
jenže CX7 váží 2x tolik co Mazda3 MPS takže srovnání poněkud mimo, pokud chceš aby CX7 jela tak jí musíš šlapat pořádně na krk, a reálně skončíš někde kolem 17ti litrů, Infiniti FX v naprostém klidu kolem 13ti, měl jsem možnost vyzkoušet obě a Infi jasně vyhrálo a skončilo mi v garáži.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.03.2008 12:25, Skutečně, pane Šikl?
Kolik asi pan Šikl (autor výše uvedeného "článku") od Mazdy ČR dostal do kapsičky, když blábolí nesmysly o tom, že "evropská" CX-7 má jiný podvozek a brzdy, než "americká" CX-7 ...? Mám na salonu obě provedení, a mohu bezpečně prohlásit, že na podvozku ani brzdách není jediný rozdíl. Mimochodem, všechny CX-7 vyrábí v Japonsku na stejné lince!!! Mazda ČR se neumí poprat s faktem, že nejsou schopni CX-7 zákazníkovi nabídnout s automatickou převodovkou (což chce v této kategorii min.50% zákazníků) a tak se těmito lacinými triky snaží velmi neůspěšně kazit obchody nám, jak oni rádi říkají "šedým dovozcům", kteří na rozdíl od nich, umí uspokojit poptávku po CX-7 s automatickou převodovkou....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.03.2008 15:21, RE: CX
anonym napsal:
vypadá impozantně, osobně bych za ten mrzký peníz radši pořídil infiniti, pojede líp a žrát bude míň. Ovšem nedávno jsem viděl test nissanu murano, ten má 0-100 o dvě sekundy víc než CX a žere ještě daleko víc....
co máte všichni se spotřebou (zejména autor článku) jezdím s ní za 11 litrů. Ta super jízda, nižší pořizovací cena, nižší servisní náklady o třetinu za to jistě stojí. O cenách pohoných hmot raději ani nepolemizuji.
Tuhle dieselovou mánii tady rozpoutal VW, a hloupí češi vidí jen o litr nižší spotřebu než u diesela a jsou z toho paf. Myslíte, že jeden a třičtvtě tunové auto bude žrát jak octávka? Na to zapomeňte. Tohle auto není pro sociální případy ale pro lidi na urovni, co vidí jiné věci a hlavně na to mají. S pozdravem Mazďák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 21.03.2008 20:42, RE: CX
tomaskrtek napsal:
jenže CX7 váží 2x tolik co Mazda3 MPS takže srovnání poněkud mimo, pokud chceš aby CX7 jela tak jí musíš šlapat pořádně na krk, a reálně skončíš někde kolem 17ti litrů, Infiniti FX v naprostém klidu kolem 13ti, měl jsem možnost vyzkoušet obě a Infi jasně vyhrálo a skončilo mi v garáži.
Vidis ja fx35 zkousel take spolecne s x3 a muranem a vyhrala CX7. Realna spotreba je 13,5 a to vcetne mesta. Rad se s tebou setkam na letisti a ukazu ti ze Infinity je pouze rozhoupana herka s dobrym motorem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 11:14, RE: CX
anonym napsal:
Vidis ja fx35 zkousel take spolecne s x3 a muranem a vyhrala CX7. Realna spotreba je 13,5 a to vcetne mesta. Rad se s tebou setkam na letisti a ukazu ti ze Infinity je pouze rozhoupana herka s dobrym motorem.
rozhoupaná herka? Infiniti FX je tvrdý jako šutr a drží se stopy jak hladovej pitbull zajíce, s radostí ti to natřu kdekoliv a kdykoliv, a to přes to že FXko je těžší a větší. nehledě na to že ten čtyřválec v CX7 bude do 150ti tis.km po smrti, na rozdíl od prakticky nezničitelného šestiválce v FXku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 12:14, RE: CX
tomaskrtek napsal:
jenže Murano má CVT převodovku kdežto Infiniti FX má klasickej automat, FX 35 AWD má zrychlení z 0 na 100 za 7,9, navíc u Murana je výkon motoru VQ35DE snížený na nějakých 245k, Infi FX35 má stejně jako Z350 03-05 280k. dle mého v CX7 je tenhle motor poněkud nesmyslný, vzhledem k velikosti, váze a tomu že je to čtyřkolka by se do ní hodil spíš 3.5 co dávají do CX9
No murano dle mých vlastních zkušeností nežere zase tolik, jak si mnozí myslí a to díky právě převodovce CVT, která drží motor stále mezi 1000 až 2000 otáček. Mluvím o muranu první generace s motorem VQ35DE. Mazda CX7 nám žrala při bježných jízdách nějakých 11 litrů, ve městě ale až 14 litrů. To murano žralo ve městě kolem 13 litrů a mimo lehce přes 10 l na 100 km. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 12:20, RE: Skutečně, pane Šikl?
anonym napsal:
Kolik asi pan Šikl (autor výše uvedeného "článku") od Mazdy ČR dostal do kapsičky, když blábolí nesmysly o tom, že "evropská" CX-7 má jiný podvozek a brzdy, než "americká" CX-7 ...? Mám na salonu obě provedení, a mohu bezpečně prohlásit, že na podvozku ani brzdách není jediný rozdíl. Mimochodem, všechny CX-7 vyrábí v Japonsku na stejné lince!!! Mazda ČR se neumí poprat s faktem, že nejsou schopni CX-7 zákazníkovi nabídnout s automatickou převodovkou (což chce v této kategorii min.50% zákazníků...
Ta to je zajímavé, velmi zajímavé. Je fakt, že v press kitu se to opravdu píše. Třeba zmiňované murano se liší dosti podstatně řadou konstrukčních úprav na pohonu všech kol, brzdách a některých jiných méně vyznamných komponentech. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 12:49, RE: CX
anonym napsal:
Vidis ja fx35 zkousel take spolecne s x3 a muranem a vyhrala CX7. Realna spotreba je 13,5 a to vcetne mesta. Rad se s tebou setkam na letisti a ukazu ti ze Infinity je pouze rozhoupana herka s dobrym motorem.
To bude ovšem hard-core, ty obrovitý, houpavý bestie s kolkabujícími a už po několika zabrzděními vadnoucími brzdami. Opravdu velmi dobré auto na letiště. Jen pozor, aby Vás nepředjel nějaký tryskáč))) a to už v okamžiku svého rolování na ranvej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 13:47, RE: Skutečně, pane Šikl?
anonym napsal:
Ta to je zajímavé, velmi zajímavé. Je fakt, že v press kitu se to opravdu píše. Třeba zmiňované murano se liší dosti podstatně řadou konstrukčních úprav na pohonu všech kol, brzdách a některých jiných méně vyznamných komponentech. Tomáš Dusil.
jedna z nejpodstatnějších úprav evropského Murana je chlazení převodovky, to bych pane Dusile nepovažoval za ´´méně významný komponent´´.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 13:48, RE: CX
anonym napsal:
To bude ovšem hard-core, ty obrovitý, houpavý bestie s kolkabujícími a už po několika zabrzděními vadnoucími brzdami. Opravdu velmi dobré auto na letiště. Jen pozor, aby Vás nepředjel nějaký tryskáč))) a to už v okamžiku svého rolování na ranvej.
nauč se česky a pak něco piš. s čímpak tam přijedeš ty? na kole?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 21:16, RE: Skutečně, pane Šikl?
tomaskrtek napsal:
jedna z nejpodstatnějších úprav evropského Murana je chlazení převodovky, to bych pane Dusile nepovažoval za ´´méně významný komponent´´.
Však také ano, na pohonu všech kol, kde je chlazený takzvaný transfer. To americké murano nemá, a proto se jeho převodové ústrojí při rychlém provozu na evropských silnicích často přehřívá. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 21:35, RE: Skutečně, pane Šikl?
anonym napsal:
Kolik asi pan Šikl (autor výše uvedeného "článku") od Mazdy ČR dostal do kapsičky, když blábolí nesmysly o tom, že "evropská" CX-7 má jiný podvozek a brzdy, než "americká" CX-7 ...? Mám na salonu obě provedení, a mohu bezpečně prohlásit, že na podvozku ani brzdách není jediný rozdíl. Mimochodem, všechny CX-7 vyrábí v Japonsku na stejné lince!!! Mazda ČR se neumí poprat s faktem, že nejsou schopni CX-7 zákazníkovi nabídnout s automatickou převodovkou (což chce v této kategorii min.50% zákazníků...
Blabolis nesmysle ty. Pokud se nekdo sveze CX7 v USA verzi a v evropske tak zjisti jine naladeni podvozku. Pro usa je komfortnejsi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 22:23, RE: CX
tomaskrtek napsal:
nauč se česky a pak něco piš. s čímpak tam přijedeš ty? na kole?
Ne na tříkolce ))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 22.03.2008 22:53, RE: Skutečně, pane Šikl?
anonym napsal:
Kolik asi pan Šikl (autor výše uvedeného "článku") od Mazdy ČR dostal do kapsičky, když blábolí nesmysly o tom, že "evropská" CX-7 má jiný podvozek a brzdy, než "americká" CX-7 ...? Mám na salonu obě provedení, a mohu bezpečně prohlásit, že na podvozku ani brzdách není jediný rozdíl. Mimochodem, všechny CX-7 vyrábí v Japonsku na stejné lince!!! Mazda ČR se neumí poprat s faktem, že nejsou schopni CX-7 zákazníkovi nabídnout s automatickou převodovkou (což chce v této kategorii min.50% zákazníků...

Možná tak v holičském salonu máš 2 plakáty,ale jinak nevíš nic.
Napiš si do Mazdy a oni ti těch rozdílů vypíší na A4 nepočítaně.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.