0
zpět
 

diskuze k tématu: Na rozloučení s Opelem Insignia

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
bobo58
počet příspěvků2
datum registrace11.10.2010
Pondělí 21.11.2016 22:13, malý tank...
Měl jsem tu čest s touto kráskou strávit 30 tis.km ( jako firemní) a i když jsem teď dostal přidělenou Š.Superb III,tak můžu s klidným svědomým prohlásit,že vzpomínám velmi rád - měl jsem biturbo, podvozek opravdu bez chyby ne tak uhoupaný jako u Škodovky, sedadla opravdu perfektní,v Superbu pořád někam kloužu...,ovládání sice poněkud postarší,ale funkční,motor díky dvěma turbům zatahoval už od nízkých otáček,bohužel díky velké hmotnosti-opravdu si člověk připadá jak v tanku, byla spotřeba cca.9litrů.Převodovka v porovnání s nynějším DSG-čkem byla opravdu skoro sametová.Mělo to taky pár much,více méně drobnosti( pár svítících kontrolek někdy,někde - ale Škodovka je na tom zatím bohužel hůř) z těch větších, jak jsem zjistil později,neustále zvlněné kotouče vpředu- prý známá výrobní vada-chápu tento tank je třeba taky zastavit.Jinak až na spotřebu velmi pohodlné, bezpečné auto s neotřelým nadčasovým designem.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Úterý 22.11.2016 13:33, RE: malý tank...
bobo58 napsal:
Měl jsem tu čest s touto kráskou strávit 30 tis.km ( jako firemní) a i když jsem teď dostal přidělenou Š.Superb III,tak můžu s klidným svědomým prohlásit,že vzpomínám velmi rád - měl jsem biturbo, podvozek opravdu bez chyby ne tak uhoupaný jako u Škodovky, sedadla opravdu perfektní,v Superbu pořád někam kloužu...,ovládání sice poněkud postarší,ale funkční,motor díky dvěma turbům zatahoval už od nízkých otáček,bohužel díky velké hmotnosti-opravdu si člověk připadá jak v tanku, byla spotřeba cca.9litrů.Převodovka v porovnání s nynějším DSG-čkem byla opravdu skoro sametová.Mělo to taky pár much,více méně drobnosti( pár svítících kontrolek někdy,někde - ale Škodovka je na tom zatím bohužel hůř) z těch větších, jak jsem zjistil později,neustále zvlněné kotouče vpředu- prý známá výrobní vada-chápu tento tank je třeba taky zastavit.Jinak až na spotřebu velmi pohodlné, bezpečné auto s neotřelým nadčasovým designem.


Dobrý den, napište o své krásce recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Středa 23.11.2016 17:30, Moje zkušenosti
Insignia tourer 2,0 CDTi - souhlasím, perfektní podvozek, síla i váha tanku, velké rozměry, malý uvnitř (to mi ale vyhovuje, více pytlů cementu jak 4 nevozím ), dobré sedačky.
Bolestí těchto recenzí je ovšem to, že zde testujete vozy nejlépe s maximální výbavou, což není realita.
Takže zásuvka na 230V či polohování zadních dveří - to skutečně není běžná věc a já ji na skoro nové Insignii nemám. Mnoho aut může mít třeba adaptivní tempomat či elektrické nastavení sedaček, ale ne ve všech výbavách. Takže nebuďte potom zklamaní. Já nemám výškové nastavení sedačky spolujezdce - přítelkyně brble. Taková levná blbost u auta za ceníkových 800tis. - a není tam.
Ale mám třeba volitelné nastavení podvozku (Sport, Tour, Normal). K ničemu. Pouhý chyták. Není poznat rozdíl.
Naprosto neintuitivní ovládání čehokoli. Jedině s manuálem, až po několika týdnech jsem zvládl aspoň většinu funkcí, všechny dodnes ne. Spárování telefonu s autem se mi nepodařilo dodnes, čeká to na první servis, až mi to udělají soudruzi z Opela. Ovšem manuál je pro všechny úrovně výbav společný, takže mnohdy hledáte funkce, které nenaleznete, a dumáte, zda vám neprodali zmetka, což nemáte jak zkontrolovat, tak usoudíte, že vaše úroveň výbavy je nižší.
Rádio se velmi blbě na několik stisknutí vypíná.
Všechny tyhle pakárny ale přebíjí výborné jízdní vlastnosti. Auto se mi líbí a cítím se v něm pohodlně a bezpečně.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Čtvrtek 24.11.2016 10:10, RE: Moje zkušenosti
rojack napsal:
Insignia tourer 2,0 CDTi - souhlasím, perfektní podvozek, síla i váha tanku, velké rozměry, malý uvnitř (to mi ale vyhovuje, více pytlů cementu jak 4 nevozím ), dobré sedačky.Bolestí těchto recenzí je ovšem to, že zde testujete vozy nejlépe s maximální výbavou, což není realita.Takže zásuvka na 230V či polohování zadních dveří - to skutečně není běžná věc a já ji na skoro nové Insignii nemám. Mnoho aut může mít třeba adaptivní tempomat či elektrické nastavení sedaček, ale ne ve všech výbavách. Takže nebuďte potom zklamaní. Já nemám výškové nastavení sedačky spolujezdce - přítelkyně brble. Taková levná blbost u auta za ceníkových 800tis. - a není tam.Ale mám třeba volitelné nastavení podvozku (Sport, Tour, Normal). K ničemu. Pouhý chyták. Není poznat rozdíl.Naprosto neintuitivní ovládání čehokoli. Jedině s manuálem, až po několika týdnech jsem zvládl aspoň většinu funkcí, všechny dodnes ne. Spárování telefonu s autem se mi nepodařilo dodnes, čeká to na první servis, až mi to udělají soudruzi z Opela. Ovšem manuál je pro všechny úrovně výbav společný, takže mnohdy hledáte funkce, které nenaleznete, a dumáte, zda vám neprodali zmetka, což nemáte jak zkontrolovat, tak usoudíte, že vaše úroveň výbavy je nižší. Rádio se velmi blbě na několik stisknutí vypíná.Všechny tyhle pakárny ale přebíjí výborné jízdní vlastnosti. Auto se mi líbí a cítím se v něm pohodlně a bezpečně.



Dobrý den, napište o své Insignii recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.