0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra B - Perfektní svezení, průměrná spolehlivost

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 10.09.2005 23:44, Kde bere autor zkušenosti ?
Zajímalo by mne,kde pan Vaculík bere zkušenosti pro tyto hodnocení.Jak může vychválit např.Fabii a takto schodit nejprodávanější vozidlo své třídy v Evropě.Vlastním totiž první ročník Vectry B(2.0 16V CDX r.v.1995) a pracuji jako technik ve značkovém servisu Škoda.Myslím že v hodnocení závad Fabie chybí výčet dalších mnoha klasických závad,zatímco u Vectry mě nepotkala ani jedna z výše jmenovaných.No,asi mám velké štěstí,najezdil jsem zatím jen 60 000km,auto má "pouze" 256 000km(z fabie je po 150 000 km vrak !!).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 18.04.2006 20:01, RE: Kde bere autor zkušenosti ?
Zdeněk napsal:
Zajímalo by mne,kde pan Vaculík bere zkušenosti pro tyto hodnocení.Jak může vychválit např.Fabii a takto schodit nejprodávanější vozidlo své třídy v Evropě.Vlastním totiž první ročník Vectry B(2.0 16V CDX r.v.1995) a pracuji jako technik ve značkovém servisu Škoda.Myslím že v hodnocení závad Fabie chybí výčet dalších mnoha klasických závad,zatímco u Vectry mě nepotkala ani jedna z výše jmenovaných.No,asi mám velké štěstí,najezdil jsem zatím jen 60 000km,auto má "pouze" 256 000km(z fabie je po 150 000 km vrak !!).
Já se připojuji ke Zdeňkovi, máme v práci Vectru 2.0i 16V z roku 97 a má našlapáno úctyhodných 360 tis. km. Snad kromě toho, že občas zazlobí ten volnoběh, tak to auto nemá problém a jede jak drak. Musím teda dodat, že už se začíná trochu tlačit koroze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.11.2006 10:54, Trefná recenze