0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Vectra C – je koupě této ojetiny dobrou volbou?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
kuko
počet příspěvků2
datum registrace18.05.2007
Pátek 24.10.2014 13:15, 2.0T
slušně to bude jezdit s 2.0T 129kW benzin - motor je původem od Saabu, generace B207, která má dobrou spolehlivost, dá se hezky poladit a rozumí si i s LPG.

sám mám ten motor ve slabší, 110kw verzi (LPT - nízkotlaké turbo) v Saabu s LPG a delší trasy jsem uměl na benzin za 7,5l, s plynem kolem 9l.

rozvody řetez, servisní interval já kolem 15tis, ale podle mechaniků u tohoto motoru ani 20tis není fatálních. motor už má klasické cívky, ne SDI (kazetu), takže se dají měnit i zvlášť.
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pátek 24.10.2014 13:41, 1,8i
Podle mého názoru celkem nedoceněné auto.
Prostor nad průměrný, jízdní vlastnosti slušné, dostupnost jak dílů tak ojetin za ceny rozumné.
Osobně bych se díval po 1,8i která poskytuje slušnou dynamiku za rozumné náklady.
Měl jsem tento motor v předchozí generaci B s 85Kw a i při svižnější jízdě v pohodě do 9l/100km
Dlouhodobý průměr byl pak dle PC 7,8. V generaci C je ten motor naladěn tuším na 103Kw.
Každopádně šťastnou ruku při výběru!
reagovat
relaxprimori
počet příspěvků18
datum registrace28.09.2012
Sobota 25.10.2014 16:40, 1.8
Jednoznacne benzin 1.8-103kw nic lepsie neni,diesel len problemy a turbo s benzinom tiez
reagovat
OKOR
počet příspěvků4
datum registrace16.10.2012
Úterý 04.11.2014 11:08, vectra cdti 150 koní
S autom som urobil 389 000 km a stále ide, za dobu som raz menil vstrek na treťom valci, a raz turbo, Teraz klaklo DPF a swirl klapky ale zohnal som repliku v PL a auto ide ako nove za tretinu ceny v SR , zadna náprava si žiadala raz tlmič, predná tiež, kotúče a brzdy beriem ako spotrebák. Auto jazdí bez problémov, teda priestor obrovský, auto ovládatelne a čitatelne. Problém je dvojhnota ktorá odíde cca po 200 tis km, riešili sme to zavarenim zotrváku a prerobením na jednohmotu, odvtedy no problem.
Keď sa nerieši dvojhmota vymláti hriadeľ na prevodovke a tá potom búcha ako kosačka, na funkciu to vplyv nemá iba zvuk je otrasný. Treba dávať VIFF.
reagovat
marek.pospisil.9026FB
počet příspěvků1
datum registrace12.11.2014
Středa 12.11.2014 15:15, VECTRA C 110KW combi
Kotouče přední od FEBI Bilstein 725kc/kus...náprava přední 1450Kc. Zadní kotouče Ferodo 450Kc/kus...Náprava 900Kc.
Spotřeba dle PC po dálnici a 35% silnice a okresky dle palubního PC 4.2L/100KM. Mám 2004 1.9cdti 110kw.Po dálnici do 110km/h na 6.rychl st.na tempomat.Minulý měřící cyklus jsem měl na 3850km a spotřeba 4.8L.Ale to jsem nejezdil na spotřebu.Nyní na to hledím 346km.
Sací modul s swirl Klapkama od Pierburgu 5150Kc.
Odcházejí ložiska přední tlumičové soustavy. 250kc strana od Febi.
Já mám dle techničáku a i na autě 15" 195/65 R15 (To samé jak OCTAVIA 1)

Kolega má 88kw a už 2x měnil EGR a spostu dalšího. Hrozně motor klafe,to je jak traktor. Výkon nic moc na tohle auto. Spotřeba 6.7L. A je to líné. Jezdí na 16 palcovejch pneu 225/65/16 tuším.
reagovat
panhammer
počet příspěvků2
datum registrace15.01.2021
Pátek 15.01.2021 10:50, Vectra C
Měl jsem možnost vyzkoušet motorizaci 1.8i 103kw. Bohužel, pocitově velmi líné. Po testovací projížďce jsem hledání ojetiny s tímto motorem ukončil.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.