0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 607 - Provoz nevšední limuzíny se může prodražit

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 05:46, Pláču
A to se mi fakt líbí a chtěl jsem si jej koupit. S tím filtrem je to pravda. Kolega jej má a taky jej již měnil po 80 000. Myslel jsem, že to byla spíše vyjímka. Jinak je to nádherné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 10:15, RE: Pláču
Mojmír napsal:
A to se mi fakt líbí a chtěl jsem si jej koupit. S tím filtrem je to pravda. Kolega jej má a taky jej již měnil po 80 000. Myslel jsem, že to byla spíše vyjímka. Jinak je to nádherné auto.
A to ještě není všechno - co teprve pověstné vstřikovače common-railu u motoru "HDI"... Kamarád má dodávku Peugeot s podobným motorem a po 150.000 km vstřikovače odešly. Při koupi mu dealer neřekl, že nesmí tankovat u 99% čerpacích stanic v ČR. Oprava podle servisu vyjde na "několik desítek tisíc"... Vskutku "ekonomický" provoz. Myslím, že s pokračující evolucí dieselů se vrátíme zpět k benzínu nebo možná k plynu. A pro životní prostředí tím krokem uděláme hodně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 11:27, RE: Pláču
Vláďa napsal:
A to ještě není všechno - co teprve pověstné vstřikovače common-railu u motoru "HDI"... Kamarád má dodávku Peugeot s podobným motorem a po 150.000 km vstřikovače odešly. Při koupi mu dealer neřekl, že nesmí tankovat u 99% čerpacích stanic v ČR. Oprava podle servisu vyjde na "několik desítek tisíc"... Vskutku "ekonomický" provoz. Myslím, že s pokračující evolucí dieselů se vrátíme zpět k benzínu nebo možná k plynu. A pro životní prostředí tím krokem uděláme hodně.
No myslim, ze kazdemu, kdo uz nekdy provozoval nejaky novejsi diesel s primym vstrikem a turbem, je naprosto jasne, ze tankovat nekvalitni naftu se nevyplati. Osobne jsem se o tom se svym prvnim dieselem presvedcil take, kdyz jsem tankoval podle sveho drivejsiho zvyku tam, kde bylo nejlevneji - chyba! Potize se startovanim v zime me presvedcily o nutnosti vymenit palivovy filtr a zacit tankovat kvalitni naftu. A hle - startuje to normalne i v nejvetsich mrazech (pokud neodejde treba baterka, ze ) a navic klesla spotreba skoro o litr a vyrazne se snizil take hluk, predevsim za studena. Takze ridici - netrapte sve turbodieselove krasavce lacinou naftou! Ta kvalitni bude v dusledku zatracene levnejsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 11:28, A co motor 2.7 HDI ???
V clanku se vubec nezminujete o moznosti volby motoru 2.7 HDI, ktery povazuji v tomto voze za nejzdarilejsi ... prisel sice na trh relativne nedavno, ale nejaky rok uz to taky bude. Jeho vykon povazuji za velice dobry a provozni naklady myslim take nejsou uplna katastrofa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 13:55, RE: A co motor 2.7 HDI ???
AnderN napsal:
V clanku se vubec nezminujete o moznosti volby motoru 2.7 HDI, ktery povazuji v tomto voze za nejzdarilejsi ... prisel sice na trh relativne nedavno, ale nejaky rok uz to taky bude. Jeho vykon povazuji za velice dobry a provozni naklady myslim take nejsou uplna katastrofa.
Motor 2.7 HDi V6 je na trhu od druhé poloviny minulého roku, takže setkat se s jeho ojetou verzí nebude lehké...také proto se o něm autor ani nezmínil.
A jinak i přes jeho nesporně výborné parametry zde platí stejná rizika- hlavně vstřikovače (u V6 se nám to naskáče) a filtr pevných částic (FAP).....to pak musíte najezdit opravdu řádově desítky tísíc km ročně, aby se takováto motorizace vyplatila!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 14:00, RE: A co motor 2.7 HDI ???
AnderN napsal:
V clanku se vubec nezminujete o moznosti volby motoru 2.7 HDI, ktery povazuji v tomto voze za nejzdarilejsi ... prisel sice na trh relativne nedavno, ale nejaky rok uz to taky bude. Jeho vykon povazuji za velice dobry a provozni naklady myslim take nejsou uplna katastrofa.
já 607 2,7 V6 vlastním, kupoval jsem vůz jako předváděčku za opravdu rozumný peníz-mám necelý jej rok, peugeot je opravdu dost pohodlný, ale tím to také končí, do této doby jsem řešil už několik poruch elektriky (to je hrozné a o nervy když se vám auto samo odemyka a zamyka, občas nejde el. ovládání oken, občas zazlobí navigace) zvláště za vlhka je to problém, vůz jede pěkně a v přímce jede o dost lépe než např 2,5TDI 132kw, má lepší tišší zvuk ale spotřeba je kolem 9-10l průměrně, absolutně úsporná jízda znamená 7l tvrdé zacházení znamená 15-16l, horší ovšem je že podvozek absolutně neumí jezdit zatáčky, je to loď a tak to je, peugeot prostě neumí jet rychle jinak než rovně a to mě kromě poruch hodně zklamává
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 16:01, RE: A co motor 2.7 HDI ???
anonym napsal:
já 607 2,7 V6 vlastním, kupoval jsem vůz jako předváděčku za opravdu rozumný peníz-mám necelý jej rok, peugeot je opravdu dost pohodlný, ale tím to také končí, do této doby jsem řešil už několik poruch elektriky (to je hrozné a o nervy když se vám auto samo odemyka a zamyka, občas nejde el. ovládání oken, občas zazlobí navigace) zvláště za vlhka je to problém, vůz jede pěkně a v přímce jede o dost lépe než např 2,5TDI 132kw, má lepší tišší zvuk ale spotřeba je kolem 9-10l průměrně, absolutně ús...
hdi je shit-sice tichej ale shit...howgh
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.03.2006 23:04, RE: A co motor 2.7 HDI ???
anonym napsal:
hdi je shit-sice tichej ale shit...howgh
shit seš ty
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.03.2006 08:20, RE: A co motor 2.7 HDI ???
anonym napsal:
shit seš ty
pro pravdu se lidi zloběj...:o))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.03.2006 10:44, RE: Pláču
Vláďa napsal:
A to ještě není všechno - co teprve pověstné vstřikovače common-railu u motoru "HDI"... Kamarád má dodávku Peugeot s podobným motorem a po 150.000 km vstřikovače odešly. Při koupi mu dealer neřekl, že nesmí tankovat u 99% čerpacích stanic v ČR. Oprava podle servisu vyjde na "několik desítek tisíc"... Vskutku "ekonomický" provoz. Myslím, že s pokračující evolucí dieselů se vrátíme zpět k benzínu nebo možná k plynu. A pro životní prostředí tím krokem uděláme hodně.
Dost podstatná věc k HDI, CDI a dalším variantám. Kvalita nafty je samozřejmě podstatná. Ale tento problém Vás potká s jakoukoliv naftou. Provozujeme čerpací stanici a řešili jsme 2 reklamace na Renaultech CDI. V otázce kvality jsme si hodně jistí. V obou případech v servisu okamžitě řekli, že závada je způsobená nekvalitní naftou. Když jsme chtěli písemné vyjádření, tak hned couvli. Dál nechali udělat rozbory a v obou případech vyšla nafta naprosto bez problému. A opravu hradil Renault. Od té doby jsem se hodně bavil s dalšími lidmi - zákazníky i prodejci nafty. Všichni měli podobné zkušenosti. Servis řekne, že problém je v naftě a 90 % zákazníků opravu zaplatí bez řečí. Pokud si to nechcete nechat líbit (auto máte v záruce), tak doporučuji být u toho, když se budou brát vzorky z nádrže, protože jsem už v servisu viděl odběr nafty do sudu od vyjetého oleje ! Mimochodem, v servisu neoficiálně řekli, že tento problém potká většinu majitelů těchto motorů, protože se jedná o konstrukční chybu (v tomhle se moc nevyznám - jakýsi odtah výparů paliva z motoru zpět do nádrže - samozřejmě včetně různých usazenin).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 08:57, RE: Pláču
AnderN napsal:
No myslim, ze kazdemu, kdo uz nekdy provozoval nejaky novejsi diesel s primym vstrikem a turbem, je naprosto jasne, ze tankovat nekvalitni naftu se nevyplati. Osobne jsem se o tom se svym prvnim dieselem presvedcil take, kdyz jsem tankoval podle sveho drivejsiho zvyku tam, kde bylo nejlevneji - chyba! Potize se startovanim v zime me presvedcily o nutnosti vymenit palivovy filtr a zacit tankovat kvalitni naftu. A hle - startuje to normalne i v nejvetsich mrazech (pokud neodejde treba baterka, ze ...
Přesně tak. Ne každý je tak bohatý, aby mohl kupovat levnou naftu. Osobně se nechávám "uplácet" dárečky od jisté renomované čerpačky, ale s vědomím, že pro své 2,3 JTD v ducatu dělám vše nejlepší. Ze zkušeností z předchozích aut mám vyzkoušeno, že často nižší cena paliva znamená nižší výkon, vyšší spotřebu a nákladnější servis. Škoda jen že Vláďa nespecifikoval, s jakým motorem (objem) měl jeho kamarád problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 09:00, RE: A co motor 2.7 HDI ???
anonym napsal:
hdi je shit-sice tichej ale shit...howgh
Se alespoň podepiš, nebo si dál čti Bravíčko (nebo Mateřídoušku) a nelez sem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 09:17, Nafta
Debata o nekvalitní naftě je sice hezká ale jak mám jako laik poznet že zrovna tankuju to špatnou...určitě to není jenom v té ceně.Můžu prodávat šmejd a nechávat si platit jako za kvalitní.Jezdím už 10let s různými diesly ale naštěstí mě kvalita nafty ještě nepřekvapila...Jinak tento kočár je opravdu krásný a kdysi jsem ho chtěl taky,ovšem dal jsem přednost A6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 11:18, RE: Nafta
Alex napsal:
Debata o nekvalitní naftě je sice hezká ale jak mám jako laik poznet že zrovna tankuju to špatnou...určitě to není jenom v té ceně.Můžu prodávat šmejd a nechávat si platit jako za kvalitní.Jezdím už 10let s různými diesly ale naštěstí mě kvalita nafty ještě nepřekvapila...Jinak tento kočár je opravdu krásný a kdysi jsem ho chtěl taky,ovšem dal jsem přednost A6.
Spravna volba ta A6 ... jinak s tou naftou to je problem, ale obecne se take nechavam uplacet darecky te nejmenovane renomovane spolecnosti a doufam, ze do nafty neprimichavaji zadne svinstvo, jak to obvykle delaji tamhle strejdove, co cepuji ve dvorku za 25,90 litr kdyz vsude jinde stoji skoro 30,- Kc. Pokud nekdo vi, jak spatnou naftu poznat odhadem driv, nez ji naliju do nadrze, tak sem s tim! :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.03.2006 21:34, auto
Větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdím okolo 40 000tis ročně. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci typu brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 08:30, RE: auto
Al napsal:
Větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdím okolo 40 000tis ročně. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci typu brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
Doporučuji čtyři kola (v každém rohu jedno), uvnitř motor, volant vlevo, světla vpředu i vzadu, po stranách dveře. A k tomu špetku surfování po netu.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 20:57, RE: auto
Al napsal:
Větší nebo menší odborníci na těchto fórech, doporučte mi ojeté auto od r 2000 výš do 200000kč Pěkný design, úspornost ( ale aby to trochu jelo- žádné 1,2 60 koní prosím), spolehlivost, dobré ceny náhradní dílů zvolte mi prosím nejlepší kompromis. Nezáleží mi na prostoru, jen nechci pouze dvoumístné, najezdím okolo 40 000tis ročně. Za spolehlivost považuji také vyřešený problém s korozí. Nejsem blbec abych nadával na spotřební věci typu brzd. desek atd. Takže jsem zvědav co mi kdo doporučí.
Myslím že poradit vůbec nepotřebuješ, špíš si chceš udělat za všech srandu...no pokud to myslíš alespoň trošku vážně tak Focus je dost dobrá volba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.03.2006 23:16, RE: auto
Alex napsal:
Myslím že poradit vůbec nepotřebuješ, špíš si chceš udělat za všech srandu...no pokud to myslíš alespoň trošku vážně tak Focus je dost dobrá volba.
alexi myslím,že jako jediný jsi mi poradil inteligentně, co se týče mého dotazu opravdu řežím výměnu auta,ale na druhou stranu jsem chtěl vědět kdo z lidí co tu agresivně prosazují své perfektní znalosti a zkušeností dokáže fundovaně poradit dle jasně zadaných parametrů.
Fokus je opravdu asi dobrá volba slušné ceny dílů servisu spolehlivost živá 1,6 se slušnou spotřebou pěkný design a výborné jízdní vlastnosti. Asi do něj půjdu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 08:50, RE: auto
Al napsal:
alexi myslím,že jako jediný jsi mi poradil inteligentně, co se týče mého dotazu opravdu řežím výměnu auta,ale na druhou stranu jsem chtěl vědět kdo z lidí co tu agresivně prosazují své perfektní znalosti a zkušeností dokáže fundovaně poradit dle jasně zadaných parametrů.
Fokus je opravdu asi dobrá volba slušné ceny dílů servisu spolehlivost živá 1,6 se slušnou spotřebou pěkný design a výborné jízdní vlastnosti. Asi do něj půjdu.
al vem si léky jestli chceš koupit forda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.03.2006 11:37, RE: auto
Al napsal:
alexi myslím,že jako jediný jsi mi poradil inteligentně, co se týče mého dotazu opravdu řežím výměnu auta,ale na druhou stranu jsem chtěl vědět kdo z lidí co tu agresivně prosazují své perfektní znalosti a zkušeností dokáže fundovaně poradit dle jasně zadaných parametrů.
Fokus je opravdu asi dobrá volba slušné ceny dílů servisu spolehlivost živá 1,6 se slušnou spotřebou pěkný design a výborné jízdní vlastnosti. Asi do něj půjdu.
Nechápu co očekáváš za fundovanou analýzu na téma: Ojeté auto do 200tis.?? Parametrů jsi sice udal dost, nicméně přesto je jich stále málo a navíc jsou dosti obecné (design...úspornost..spolehlivost...). Na tvůj dotaz se prostě nedá seriózně odpovědět!!!! Každý má jiné nahlížení na auta a každé auto je v něčem dobré a v něčem horší o to víc, pokud se jedná o ojetinu. S internet, jak vidno, umíš pracovat, tak nechápu proč místo psaní nesmyslných dotazů nevěnuješ pár večerů hledáním informací a ten svůj vysněný kočár si sám nevvybereš. A alespoň se o něm něco dopředu naučíš. A pokud tě uspokojí odpověď: KUP SI FOCUSE, tak to si vážně chudák....
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.