0
zpět
 

diskuze k tématu: Proč se (ne)zbavit podvodného softwaru?

kategorie zařazení tématu:
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Neděle 29.11.2015 09:57, k
jaký nelegální softwer to je naprosto legálně koupené a achválené pro provoz v ČR- na to existuje papír nebo snad ne?Ještě že TDI nemám a pravděpodobně ani mít nebudu
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 29.11.2015 10:17, Já to vidím jednoznačně.
Volkswagen mně podvedl - teď se mi chtějí hrabat v autě - ať mi vrátí peníze. Když se to vezme selským rozumem, automobilka mi prodala automobil, který poškozoval životní prostředí, udělala ze mně lumpa a darebáka a zcela nevědomě. Mít takový auto doma, tak bych se dožadoval náhrady.
reagovat
Sanyo
počet příspěvků13
datum registrace31.07.2015
Neděle 29.11.2015 10:23, RE: Já to vidím jednoznačně.
Reno napsal:
Volkswagen mně podvedl - teď se mi chtějí hrabat v autě - ať mi vrátí peníze. Když se to vezme selským rozumem, automobilka mi prodala automobil, který poškozoval životní prostředí, udělala ze mně lumpa a darebáka a zcela nevědomě. Mít takový auto doma, tak bych se dožadoval náhrady.


Máte pravdu, ale u těchto velikých hráčů pravidla fungují jinak než pro nás obyčejné lidi.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Neděle 29.11.2015 10:48, RE: Já to vidím jednoznačně.
Sanyo napsal:
Reno napsal:
Volkswagen mně podvedl - teď se mi chtějí hrabat v autě - ať mi vrátí peníze. Když se to vezme selským rozumem, automobilka mi prodala automobil, který poškozoval životní prostředí, udělala ze mně lumpa a darebáka a zcela nevědomě. Mít takový auto doma, tak bych se dožadoval náhrady.
Máte pravdu, ale u těchto velikých hráčů pravidla fungují jinak než pro nás obyčejné lidi.


Vw je velký hráč ,ale majitelů tdi je taky velká skupina hodně velká skuoina
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 29.11.2015 11:31, ... .... ....
přinejmenším v USA by to tak fungovat mohlo. viz procesy s tabákovými giganty.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Neděle 29.11.2015 11:51, k
samozřejmě USA je něco jiného ,ale tlak vyvíjet lze .Otázka je proč a za jakým ůčelem Pravděpodobnost, že wv vyplatí nějaké odškodné je v počtu podvedených nemyslitelné to by skončili a to by mělo velký vliv ne celou ekonomiku EU. Je to smutné ale ekonomika u nás je hodně závyslá na výrobě aut. Takže tudy cesta nevede. A hlavně podlě mě nějaká změna sofweru ekologii moc nepomůže
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Neděle 29.11.2015 14:43, chip tuning
Domnívám se, že chiptuning bude poprvé masovou záležitostí Nebude přidávat koně navíc jako obvykle, ale bude vracet auto k normálnímu stavu. Ve vší úctě k vládě - já chci aby moje auto jelo a ne aby splňovalo nějakou politickou normu....
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 29.11.2015 15:19, .
politickou normu? to jsi trochu mimo mísu, nafta už z principu vypouští neuvěřitelný sračky, zvlášť, když nějakej okšiltovkovanej buran z horní dolní to slavné TDI ještě načipuje..
Takovýho imbecila bych z auta vyndal a propleskl. Udělal bych to jako v reichu, že by policajti vozili s sebou měřák emisí a pokud nesplňujete, jdete pěšky a s pořádným flastrem.
Spousta těch co na vsi kradou naftu z JZD mne budou kamenovat, ale je obrovskou chybou dávat naftu do osobáků.

taková 1.8 s nízkotlakým turbem co se dávala do pasatů a oktávek, byla optimum. Menší spotřeba než 1.8 bez turba a pružnost byla celkem dobrá. Spolehlivost taky OK. Pak ale nechápu koncern a ty jeho turbosekačky nebo několikaúrovňové čištění spalin nafty, když řešení již dávno VW zná a UMÍ ..
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Neděle 29.11.2015 18:02, nafta do JZD
no norma je to opravdu politická a ne technická proč by jí jinak ve VW obcházeli - proti čistotě emisí nic nemám. Ale když od stolu vymyšlená norma jde proti účinnosti motoru je to blbě. Místo abys spálil 5 litrů nafty jako ve starém tdi z devadesátých let, tak pálíš 7 litrů i když čistěji. Spálil jsi o 2 litry víc... čistota nebo ne - to je špatně. Chip tuning jinak je celkem ok, pokud se to dělá s rozmyslem. To spíš vyndavání FAP je konina
Benzín mám rád a máš pravdu s tou 1.8 T, ale i tenhle motor je z dnešního pohledu neekologická potvora. Proto je místo ní 1.8 TSI, které díky chudé směsi a přímému vstřiku dělá saze podobně jako nafťák...
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 29.11.2015 18:39, .
pravda EU norma je dnes politická. Místo sraček z nafty měří ten nejmíň škodlivej (jestli vůbec škodlivej) nic neříkající plyn CO2. To je cesta do pekel.

obecně jsem to myslel s tou normou tak, že kdyby se měřilo stejným metrem, nafta by byla pouze tam,kde je ji nezbytně třeba a ne v osobácích..
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Neděle 29.11.2015 19:13, Nesmysl
Všechny diesely jsou v podstatě stejně čisté. Některé jenom nevypouští své nečistoty postupně, ale najednou při „regeneraci filtru“, která se ideálně spustí v zástavbě před vjezdem do garáže ;) Konstruktéři moc dobře věděli, že reálně jsou motory obecně nastaveny tak, aby prošly měřicím cyklem, ale jinak nesplňují zhola nic a to žádné! Není to obecně možné, nejsou to pračky vzduchu. A navíc je to dost pokrytecké v situaci, kdy se na českých vesnicích nedá po setmění otevřít okno, protože byste se udusili vlivem siřičitanů, aromatických uhlovodíků a dalších sra*ek, které lidi vypouští z komínů. Spaliny dieselů jsou proti tomu vůně konvalinek.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 29.11.2015 19:52, RE: Nesmysl
brin napsal:
Všechny diesely jsou v podstatě stejně čisté. Některé jenom nevypouští své nečistoty postupně, ale najednou při „regeneraci filtru“, která se ideálně spustí v zástavbě před vjezdem do garáže ;) Konstruktéři moc dobře věděli, že reálně jsou motory obecně nastaveny tak, aby prošly měřicím cyklem, ale jinak nesplňují zhola nic a to žádné! Není to obecně možné, nejsou to pračky vzduchu. A navíc je to dost pokrytecké v situaci, kdy se na českých vesnicích nedá po setmění otevřít okno, protože byste se udusili vlivem siřičitanů, aromatických uhlovodíků a dalších sra*ek, které lidi vypouští z komínů. Spaliny dieselů jsou proti tomu vůně konvalinek.


Regenerace se nespustí v zástavbě, ale někde na dálnici kde se to rozfouká, což je celkem OK. Jinak redukce NOx pomocí močoviny si myslím že asi taky nějaký smysl má. Stejně tak jako použití katalyzátorů, atd.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Neděle 29.11.2015 20:02, Smysl
Ale jistě, smysl to má. Otázkou je ovšem, zda má smysl to tlačit dál a nebylo by místo toho rozumnější se zaměřit na čisté komíny, nové kotle a možnost kontroly, čím lidé doma topí. Stačí se totiž dnes projet ve vhodném počasí po krajině ČR a uvidíte, jak jsou vesnice zahaleny do neuvěřitelných oblaků dýmu. A asi to nebude emisemi z aut, že...
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Neděle 29.11.2015 20:07, RE: Nesmysl
Petr S napsal:
brin napsal:
Všechny diesely jsou v podstatě stejně čisté. Některé jenom nevypouští své nečistoty postupně, ale najednou při „regeneraci filtru“, která se ideálně spustí v zástavbě před vjezdem do garáže ;) Konstruktéři moc dobře věděli, že reálně jsou motory obecně nastaveny tak, aby prošly měřicím cyklem, ale jinak nesplňují zhola nic a to žádné! Není to obecně možné, nejsou to pračky vzduchu. A navíc je to dost pokrytecké v situaci, kdy se na českých vesnicích nedá po setmění otevřít okno, protože byste se udusili vlivem siřičitanů, aromatických uhlovodíků a dalších sra*ek, které lidi vypouští z komínů. Spaliny dieselů jsou proti tomu vůně konvalinek.
Regenerate se nespustí v zástavbě, ale někde na dálnici kde se to rozfouká, což je celkem OK. Jinak redukce NOx pomocí močoviny si myslím že asi taky nějaký smysl má. Stejně tak jako použití katalyzátorů, atd.


To je hloupost, regenerace se spustí, když je potřeba. Ideálně na dálnici, ale pokud auto jezdí hlavně po městě, tak se klidně regenerace spustí jakmile je ohřátý kat a filtr. Navíc se ve městě spustí mnohem častěji než při dálničním provozu, protož se tam filtr mnohem víc ucpává kvůli vyšší produkci sazí ve městě.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Neděle 29.11.2015 20:26, 123
Vůně konvalinek to zrovna nevim, to bych se necítil pomalu jako sjetej po třeba 5 hodinové jízdě po dálnici. Jasně, kouř z kmínů je často sajrajt, ale něco se v tom aspoň dělá - podpora výměn kotlů atd., jestli dost nebo málo nevim, hodně záleží i na lidech kdo čim topí a tak. Každopádně se podle mě podceňuje to, jak moc dýcháme splodiny z aut. Když vezmete kolik času člověk ztráví chozením po ulici (do školy, do práce) a cestovánim v autě.. Myslim že osobáky by měly jezdit na benzín a LPG/CNG, když mají evidentně čistší emise. Možná bysme se divili, jak by to ovzduší ve městech prospělo. Jenže produkce CO2 by v evropě z dopravy stoupla o 1% a to je podle našich zákonodárců zřejmě poloviční apokalypsa. Jak říkal David V, to tu radši vychcípáme.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 29.11.2015 20:54, RE: Smysl
brin napsal:
Ale jistě, smysl to má. Otázkou je ovšem, zda má smysl to tlačit dál a nebylo by místo toho rozumnější se zaměřit na čisté komíny, nové kotle a možnost kontroly, čím lidé doma topí. Stačí se totiž dnes projet ve vhodném počasí po krajině ČR a uvidíte, jak jsou vesnice zahaleny do neuvěřitelných oblaků dýmu. A asi to nebude emisemi z aut, že...


Ve velkoměstech je spíš problém exhalace z aut. Stačí chvíli stát u přechodu pro chodce např. Žitná-magistrála v Praze a je jasné, že ten smrad tam určitě není z kotlů
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Neděle 29.11.2015 21:07, Dělaly se průzkumy
Dle průzkumů i v Praze se zjistilo, že doprava má menší vliv, než právě ty zmiňované kotle. Ano, lokálně u exponované silnice to bude samozřejmě asi horší vlivem dopravy, ale tomu se lze selektivně vyhnout. V celkovém pohledu jsou kotle mnohem horší.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Pondělí 30.11.2015 08:59, průzkumy
Průzkumy jsou děvka prodejná.. víme. Mě třeba se čoud z komínů prakticky netýká, protože máme to štěstí, že nebydlíme v zapadlé vsi někde v dolíku a kolem nás se topí hlavně plynem. Jenže každý jakmile vjede na silnici, v zimě v létě, tak dýchá exhalace z aut a trochu mě děsí, že vlastně nikdo pořádně neví, co to s organismem dělá dlouhodobě.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 30.11.2015 09:15, RE: průzkumy
ivan2 napsal:
Průzkumy jsou děvka prodejná.. víme. Mě třeba se čoud z komínů prakticky netýká, protože máme to štěstí, že nebydlíme v zapadlé vsi někde v dolíku a kolem nás se topí hlavně plynem. Jenže každý jakmile vjede na silnici, v zimě v létě, tak dýchá exhalace z aut a trochu mě děsí, že vlastně nikdo pořádně neví, co to s organismem dělá dlouhodobě.


To je pravda. Já jsem alergický na naftová auta jedoucí přede mnou. Pokud to jen trochu jde, tak předjíždím, a to i v případě, že jedeme +/- stejně. Já to prostě nechci čuchat.
Bydlím ve městě, o topení v zimě nevím, máme čistší vzduch než na dědině, ale kazí to ta smradlavá auta. Projít se po ulici je k zalknutí, ale hlavně, že každý ušetří 60 hal/km. Nejhorší jsou dle mých pozorování právě motory koncernu a TDCI (i starší i nové od PSA). Co mi utkvělo: jednou jsem jel za nějakou AR s motorem JTD a ta nesmrděla.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.