0
zpět
 

diskuze k tématu: Nová Škoda Fabia Combi - v Česku se neztratí

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 04:11, Ne!
To snad koupí jenom blázen!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 05:08, RE: Ne!
anonym napsal:
To snad koupí jenom blázen!
To může koupit jen fanatický fanda značky Škoda nebo psychicky narušený jedinec,nikdo jiný!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 06:46, RE: Ne!
anonym napsal:
To může koupit jen fanatický fanda značky Škoda nebo psychicky narušený jedinec,nikdo jiný!!!
Kecy, kecy a zase jenom kecy. Za nějaký čas se jich bude prohánět po silnicích spousty. A nic na tom nezmohou ty vaše trapný hysterický výlevy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 07:07, RE: Ne!
anonym napsal:
To snad koupí jenom blázen!
Nemusíš tady ventilovat, že na to nemáš. To je tvůj problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 07:09, RE: Ne!
anonym napsal:
To může koupit jen fanatický fanda značky Škoda nebo psychicky narušený jedinec,nikdo jiný!!!
Nikdo ti tvoji dovozovou rachotinu nehaní, klidně si v ní jezdi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 07:35,
nedělejte z lidí blbce a nepište že Škoda řadí Fabii do nižší střední třídy - Fabia patří do třídy malých vozů(Punto,Clio,Mazda2,Corsa.....) např.vámi zmiňovaná Kia Ceed patří o třídu výš a je konkurencí Octavie. Když Vám pracovní marketingu sdělí,že Fabii řadí firma mezi velké limuzíny tak to taky budete slepě papouškovat?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 07:48, RE: bez předmětu
anonym napsal:
nedělejte z lidí blbce a nepište že Škoda řadí Fabii do nižší střední třídy - Fabia patří do třídy malých vozů(Punto,Clio,Mazda2,Corsa.....) např.vámi zmiňovaná Kia Ceed patří o třídu výš a je konkurencí Octavie. Když Vám pracovní marketingu sdělí,že Fabii řadí firma mezi velké limuzíny tak to taky budete slepě papouškovat?
Fabia si svoje kupce najde, budou v nich jezdit dealeri (ne drogovi, ale ti co je dostanou jako sluzebaky, na vesnici si je budou kupovat aby nasrali sousedy (von si koupil fungl novou skodovku), no proste za chvilku jich zase budou mraky...nic proti tomuhle autu, ale asi nemam dost "koule" na to abych si ho koupil, mam mindraky a tak si je lecim velkym nemeckym autem))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 08:21, RE: bez předmětu
anonym napsal:
nedělejte z lidí blbce a nepište že Škoda řadí Fabii do nižší střední třídy - Fabia patří do třídy malých vozů(Punto,Clio,Mazda2,Corsa.....) např.vámi zmiňovaná Kia Ceed patří o třídu výš a je konkurencí Octavie. Když Vám pracovní marketingu sdělí,že Fabii řadí firma mezi velké limuzíny tak to taky budete slepě papouškovat?
Fabie patří mezi malé vozy, na tom se shodneme.

Vyjádření o zařazení do dané třídy není slepým papouškováním ... spíše to byla narážka.




reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 08:43, 1.4 vs. 1.6
Píšete, že motor 1.4 je dost letargický a špatně se vytáčí.
Vyplatí se za něj vůbec oproti HTP 51kW připlácet?
HTP jde dobře od spodu a lehce se vytáčí, s 1.4 nemám zkušenost.
Nebo když už motor, tak 1.6? Máte s ním zkušenosti?
Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 08:46, RE: Ne!
anonym napsal:
Nemusíš tady ventilovat, že na to nemáš. To je tvůj problém.
Někdo na ní nemá peníze, jinej zase nervy...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 08:49, RE: bez předmětu
anonym napsal:
nedělejte z lidí blbce a nepište že Škoda řadí Fabii do nižší střední třídy - Fabia patří do třídy malých vozů(Punto,Clio,Mazda2,Corsa.....) např.vámi zmiňovaná Kia Ceed patří o třídu výš a je konkurencí Octavie. Když Vám pracovní marketingu sdělí,že Fabii řadí firma mezi velké limuzíny tak to taky budete slepě papouškovat?
Já tady vidím tedy asi 10x více nových fabií než ceedů.....takže je vidět že výlevy 7 dokola pisicich pisatelu s tim nic moc neudela:o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 08:52, RE: 1.4 vs. 1.6
Peet napsal:
Píšete, že motor 1.4 je dost letargický a špatně se vytáčí.
Vyplatí se za něj vůbec oproti HTP 51kW připlácet?
HTP jde dobře od spodu a lehce se vytáčí, s 1.4 nemám zkušenost.
Nebo když už motor, tak 1.6? Máte s ním zkušenosti?
Díky
No když jsme kupovali auto do firmy, tak jsem zjistit, že mezi 1.2 a 1.4 je rozdíl jedinej a to ten, že 1.4 má prijemějsi zvuk. Tim nechci rici, ze by byla 1.2 hlucna, po zajeti o ni v kabine ani nevite. 1.4 taky mene toci na dalnici (s HTP ve 130 tocim 4.000+)...takze motory hruza. Co se tyce pokrokovosti, je HTP sice nejslabsi, ale technicky nejvyspělejší z celé škály.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 08:55, RE: 1.4 vs. 1.6
Peet napsal:
Píšete, že motor 1.4 je dost letargický a špatně se vytáčí.
Vyplatí se za něj vůbec oproti HTP 51kW připlácet?
HTP jde dobře od spodu a lehce se vytáčí, s 1.4 nemám zkušenost.
Nebo když už motor, tak 1.6? Máte s ním zkušenosti?
Díky
Zkuste si v archivu najít test z loňského roku "krátké" Fabie s 1.2 HTP (51 kW). Pokud si dobře vzpomínám, motor byl o dost živější, lépe se vytáčel a patří mezi třívalci k lepšímu průměru. Bohužel i u krátké verze při plném obsazení začíná být nedostačující. Proto můžeme předpokládat, že verzi Combi na tom bude ještě hůře.

Testovaná čtrnáctistovka rozhodně nepatří mezi ty lepší čtrnáctistovky. Fabii tento motor pro většinu jízd postačí, jen ten "udušený" projev bych těžko přenesl přes srdce.

S šestnáctistovkou v Combi jsem nejel, ale v krátké verzi je optimálním motorem. Určitě si různé motorizace vyzkoušejte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 09:00, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym napsal:
No když jsme kupovali auto do firmy, tak jsem zjistit, že mezi 1.2 a 1.4 je rozdíl jedinej a to ten, že 1.4 má prijemějsi zvuk. Tim nechci rici, ze by byla 1.2 hlucna, po zajeti o ni v kabine ani nevite. 1.4 taky mene toci na dalnici (s HTP ve 130 tocim 4.000+)...takze motory hruza. Co se tyce pokrokovosti, je HTP sice nejslabsi, ale technicky nejvyspělejší z celé škály.
Ano, o 1,2 ani nevíte, že ji tam máte To jako, že nejede ? Jako fór dobrý, jestli tím narážíte na tichost, tak ještě lepší. Stačí ale srovnat s Cliem Grandtour 1,2 16V - cenově, výkonově i (subjektivně) esteticky a je jasno. Btw - osobně je mi to jedno, dívám se na to celkem nezaujatě, neb nejsem cílová zkupina pro malá auta. Ale v porovnání s Clio a 207 by to u mě F nevyhrála
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 09:31, RE: 1.4 vs. 1.6
Peet napsal:
Píšete, že motor 1.4 je dost letargický a špatně se vytáčí.
Vyplatí se za něj vůbec oproti HTP 51kW připlácet?
HTP jde dobře od spodu a lehce se vytáčí, s 1.4 nemám zkušenost.
Nebo když už motor, tak 1.6? Máte s ním zkušenosti?
Díky
Tak my máme krátkou 1,6 77kW a při zkušební jízdě se mi 1,4 moc nezdála. Byla taková líná. Vzali jsem si motor 1,6 a je to docela rozdíl proti té 1,4. Ale v 1,6 jsme jeli až ve svojí, obchodník ji neměl k dispozici. Jinak spotřeba mimo město kolem 6 litrů (nejmíň jsem zatím měl 5,8), po městě kolem osmi. Máme zatím najeto asi 5000 km a spotřeba dost klesla, na začátku mě jímala hrůza. Ten motor se mi líbí čím dál tím víc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 10:30, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym napsal:
Tak my máme krátkou 1,6 77kW a při zkušební jízdě se mi 1,4 moc nezdála. Byla taková líná. Vzali jsem si motor 1,6 a je to docela rozdíl proti té 1,4. Ale v 1,6 jsme jeli až ve svojí, obchodník ji neměl k dispozici. Jinak spotřeba mimo město kolem 6 litrů (nejmíň jsem zatím měl 5,8), po městě kolem osmi. Máme zatím najeto asi 5000 km a spotřeba dost klesla, na začátku mě jímala hrůza. Ten motor se mi líbí čím dál tím víc.
Dostal ses s cenou pod 400tis ? Tenhle motor u me zatim vede (uvazuju o aute na podzim).
Jaka byla ta spotreba na zacatku?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 10:32, Chyba v tabulce parametrů
Max. zrychlení (0-100km/h) s 175
Max. rychlost (km/h) 12,7

Nebo jde o nějakou novou vychytávku našeho koncernu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 10:37, RE: Chyba v tabulce parametrů
anonym napsal:
Max. zrychlení (0-100km/h) s 175
Max. rychlost (km/h) 12,7

Nebo jde o nějakou novou vychytávku našeho koncernu?
Bohužel o vychytávku koncernu se nejedná. Je to prostá záměna
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 11:13, RE: 1.4 vs. 1.6
anonym napsal:
Dostal ses s cenou pod 400tis ? Tenhle motor u me zatim vede (uvazuju o aute na podzim).
Jaka byla ta spotreba na zacatku?
Tak máme 1,6 Elegance + pár drobností (maxidot, ostřikovače světel, tmavé skla, sport sedačky apod) a cena byla 425 tis. Je to ale na leasing. Spotřeba na začátku byla při ustálené rychlosti 90km/h asi 7,5 l, dneska je asi 5,5. Na začátku byl ten motor takový utažený ale postupně se rozjíždí a ten zátah je nádherný. Předtím jsme měli 1,4 MPI 50kW a to bylo o ničem hlavně na dálnici. Dneska na to ve 130 šlápnu a když se nehlídám tak je tam cobydup 180. Okolo 2800 otáček to začíná nádherně tahat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.03.2008 11:18,
co to je
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.