0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 1.9 TDi

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 07:45, bezpecnost
Dobrý den, nechci žádným způsobem hanit tento vůz, po mnoha stránkách má i mé sympatie, přesto doporučuji ke zvážení otázku jeho pasívní bezpečnosti. Více info najdete na:http://www.thatcham.org/ncwr/index.jsp?page=147&year=2005&rating=All&manufacturer=0&model=0&display=s
jinak Euro NCAP je v češtině na:
http://www.auto.cz/main.php?site=crash
ale lépe originál zdroj:
http://www.euroncap.com/
přeji hodně zábavya poučení při čtení a především bezpečné km za volantem ať už tohoto nebo jiného vozidla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 09:03, RE: bezpecnost
vlada napsal:
Dobrý den, nechci žádným způsobem hanit tento vůz, po mnoha stránkách má i mé sympatie, přesto doporučuji ke zvážení otázku jeho pasívní bezpečnosti. Více info najdete na:http://www.thatcham.org/ncwr/index.jsp?page=147&year=2005&rating=All&manufacturer=0&model=0&display=s
jinak Euro NCAP je v češtině na:
http://www.auto.cz/main.php?site=crash
ale lépe originál zdroj:
http://www.euroncap.com/
přeji hodně zábavya poučení při čtení a především bezpečné km za volantem ať už tohoto nebo jiného vozidla.
Superb je asi nejméně problémový VW. Takže když už VW, tak asi Superba. Doporučuji... Opravdu netrpí žádnými problémy a dětskými nemocemi. Náprava u takto velkého auta je citlivá snad u všech značek... Takže vřele do toho, půl je hotovo. Jen ten motor je celkem o ničem. Brzda provozu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 17:10, RE: bezpecnost
wolff napsal:
Superb je asi nejméně problémový VW. Takže když už VW, tak asi Superba. Doporučuji... Opravdu netrpí žádnými problémy a dětskými nemocemi. Náprava u takto velkého auta je citlivá snad u všech značek... Takže vřele do toho, půl je hotovo. Jen ten motor je celkem o ničem. Brzda provozu...
Děkuji za dopověd a za vaše reakce. Poohlédnu se po 96kW verzi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 19:43, Po starším pánovi
V každém autobazaru vám řeknou, že je to po starším pánovi, taky že jezdil pouze po dálnici, v zimě nejezdil, atp.. Taky js oblibou uvádějí, že auto vlastnil doktor nebo ředitel firmy. Zkušenost, před půl rokem jsem kupoval rovněž starší vůz. Uvažol jsem i o Superbu, ale nakonec jsem vzal Mondeo. Důvod, nižší náklady na servis a na náhradní díly, ale Superb je jistě rovněž dobrá volba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 21:28, RE: Po starším pánovi
Kamil napsal:
V každém autobazaru vám řeknou, že je to po starším pánovi, taky že jezdil pouze po dálnici, v zimě nejezdil, atp.. Taky js oblibou uvádějí, že auto vlastnil doktor nebo ředitel firmy. Zkušenost, před půl rokem jsem kupoval rovněž starší vůz. Uvažol jsem i o Superbu, ale nakonec jsem vzal Mondeo. Důvod, nižší náklady na servis a na náhradní díly, ale Superb je jistě rovněž dobrá volba.
a kde je psáno, že starší pánové, zvláště ředitélé a doktoři nemůžou jezdit jako hovada ? )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 22:39, RE: Po starším pánovi
Riccardo napsal:
a kde je psáno, že starší pánové, zvláště ředitélé a doktoři nemůžou jezdit jako hovada ? )
Je to takový usus.
Samozřejmě, že můžou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.06.2006 23:00, tdi
wolff napsal:
Je to takový usus.
Samozřejmě, že můžou...
jeste je asi potreba pocitat za nejaky cas pri koupi ojeteho tdi s investici bud do turba nebo vahy vzduchu....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 10:04, RE: tdi
pola napsal:
jeste je asi potreba pocitat za nejaky cas pri koupi ojeteho tdi s investici bud do turba nebo vahy vzduchu....
Kamaratovi odislo turbo na 96kW verzi po 75 000 km a jeho znamemu tiez,auta kupovali asi v ten isty cas,su to taxikari a oprava stala cca100 000,-Sk mali 2 mesiace do konca zaruky takze im to este uznali...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 10:20, RE: tdi
Maros napsal:
Kamaratovi odislo turbo na 96kW verzi po 75 000 km a jeho znamemu tiez,auta kupovali asi v ten isty cas,su to taxikari a oprava stala cca100 000,-Sk mali 2 mesiace do konca zaruky takze im to este uznali...
Tak to s tím asi jezdili jako prasata...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 11:24, RE: tdi
Maros napsal:
Kamaratovi odislo turbo na 96kW verzi po 75 000 km a jeho znamemu tiez,auta kupovali asi v ten isty cas,su to taxikari a oprava stala cca100 000,-Sk mali 2 mesiace do konca zaruky takze im to este uznali...
Přáteli, nezlobte se, ale ta cena se mi nezdá. Já jsem nechával měnit turbo na 1.9 TDiPD asi na 95 000 km a platil jsem něco kolem 24 tis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 13:02, RE: tdi
watson napsal:
Přáteli, nezlobte se, ale ta cena se mi nezdá. Já jsem nechával měnit turbo na 1.9 TDiPD asi na 95 000 km a platil jsem něco kolem 24 tis.
to bude rozdíl v přepočtu kurzu CZK vs SK
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 14:11, RE: tdi
A4 napsal:
Tak to s tím asi jezdili jako prasata...
Nechci se nikoho dotknout, ale buďto jsou to fakt prasata, nebo turba od VW stojí za ho.no. Mám ve firmě 2 auta s turboD (dodávky) - od vysmívaných a proklínaných francouzů - ale obě najeto přes 200 tkm (203 a 236), turba originát. Ťuk, ťuk. Je to sice úplně jiná koncepce motoru, ale turbo je turbo, že.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 14:41, RE: tdi
tom napsal:
to bude rozdíl v přepočtu kurzu CZK vs SK
mame na ŠS 130PS Tdi najeto 210000km a zatim bez vymeny turba,vahy vzduch či ramen...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 16:01, RE: tdi
anonym napsal:
mame na ŠS 130PS Tdi najeto 210000km a zatim bez vymeny turba,vahy vzduch či ramen...
Turbo vydrzi dle ridice, pokud jezdi jako prase se studenym motorem a po ostrejsi jizde hned vypne motor, turbo mava velice brzy.. take mu moc nesvedci ony prodlouzene intervaly na vymenu oleje Jinak pro nakup Superba bych se mozna podival po bazarech v MB /lze nalezt na netu bazar/y s prodejem aut ze Š.A. ojetiny z fabriky/ Jsou to auta sluzebni, ale udrzovana, ceny sice vyssi, ale stav dobrej. Jinak byvaji ve velice slusne vybave. A jeste drobnost... dost se z nich kradou navigace, jeste jsou univerzalni, narozdil od Octavie II !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 18:15, RE: tdi
jakoubek napsal:
Turbo vydrzi dle ridice, pokud jezdi jako prase se studenym motorem a po ostrejsi jizde hned vypne motor, turbo mava velice brzy.. take mu moc nesvedci ony prodlouzene intervaly na vymenu oleje Jinak pro nakup Superba bych se mozna podival po bazarech v MB /lze nalezt na netu bazar/y s prodejem aut ze Š.A. ojetiny z fabriky/ Jsou to auta sluzebni, ale udrzovana, ceny sice vyssi, ale stav dobrej. Jinak byvaji ve velice slusne vybave. A jeste drobnost... dost se z nich kradou navigace, jeste j...
Ja som tu nepovedal moju skusenost ale len to co mi povedal moj kamarat,inac TDI by som si nikdy nekupil,neberte to v zlom ale je to moja slobodna volba,prave preto mam Lanciu Kappu JTD a ide ako hodinky a nemam ju dva dni... a tie provokacne reci s kurzom si strc niekam
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 19:42, RE: tdi
Maros napsal:
Ja som tu nepovedal moju skusenost ale len to co mi povedal moj kamarat,inac TDI by som si nikdy nekupil,neberte to v zlom ale je to moja slobodna volba,prave preto mam Lanciu Kappu JTD a ide ako hodinky a nemam ju dva dni... a tie provokacne reci s kurzom si strc niekam
myslim ze zadne tdi ani jtd nemas jenom by sis ho asi pral,nevidim totiz duvod se hadat ktery motor je lepsi at jde o tdi jtd hdi ditd atd vsechny jsou s primym vstrikem z nizkou spotrebou a vysokym kroutakem dalsi rozhodnuti je uz individualni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 23:32, RE: tdi
Golf Tdi napsal:
myslim ze zadne tdi ani jtd nemas jenom by sis ho asi pral,nevidim totiz duvod se hadat ktery motor je lepsi at jde o tdi jtd hdi ditd atd vsechny jsou s primym vstrikem z nizkou spotrebou a vysokym kroutakem dalsi rozhodnuti je uz individualni
Kvoli takym ako si ty by mal byt tento server nad 18 rokov... chudak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.06.2006 23:33, RE: tdi
Maros napsal:
Kvoli takym ako si ty by mal byt tento server nad 18 rokov... chudak
este nieco, www.lanciaklub.cz a tam sa mozes presvedcit ci ju mam alebo nemam, chytrak
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 17.08.2006 23:18, RE: Po starším pánovi
Kamil napsal:
V každém autobazaru vám řeknou, že je to po starším pánovi, taky že jezdil pouze po dálnici, v zimě nejezdil, atp.. Taky js oblibou uvádějí, že auto vlastnil doktor nebo ředitel firmy. Zkušenost, před půl rokem jsem kupoval rovněž starší vůz. Uvažol jsem i o Superbu, ale nakonec jsem vzal Mondeo. Důvod, nižší náklady na servis a na náhradní díly, ale Superb je jistě rovněž dobrá volba.
Jestli je Superb dobrá volba, tak bud jste tady všichni škodovkáři a nebo nevíte o čem jsou auta.Rozhodně těch závad je tam daleko více, než je uvvedeno v recenzi a nejde jen o váhu vzduchu. Co je pozitivní je fakt, že Superb již má z hlediska životnosti vylepšenou přední nápravu, takže vydrží klidně i 200000 km. to už ale může mít nesjstarší klidně najeto, takže si připravte cca 60000,- Kč na novou. jinak obecnym problémeme 2,5 TDI V6 je napínák řemene pohonu příslušenství, u kterého často praskají jeho šrouby )jednoduše se strhnou), motor pak rachtí jak řehtačka, svítí kontrolka dobíjení a hlavně zanapínák, jehož slořitější verze se skládá ze třech částí stojí cca 13000 Kč, plus řemen a plus složitá montáž(s častečným odstrojením přídě a poloviční demontáží nárazníku).jinej problém je uložení zadní nápravy, což není tak drahé. dále odchází poměrně tychle ložiska předních kol ( typické hučení, při jejich výměně je nutná demontáž snímače ABS-což je někdy docela zrada). Jinak 2,5 TDI má nechvalně známé čerpadlo Bosch VP44 o jehož problémech již mnohokrát psal pan Vaculík, takže bych to jen opakoval, avšak jejich řešení je značně drahé.U 1,9 TDI nejde jen o opotřebená turbodmychadla jako taková, ale i o jejich regulaci (Typ VNT), která občas zatuhne a nové jde do desítek 1000 Kč. A na 1,8 T zase odchzí zapalovací cívky (jedna nakaždý válec a stojí cca 3500,-Kč) Jinak je ale motor 1,8 Turbo prostě znamenitej.(bral bych ho radši než TDI).Jinak po dynamické stránce Superb těžko stačí na většinu vozů této třídy a to i na starší (např staré Mondeo nebo 406), o novém nebo 407 nemluvě, to je nesrovnatelný, rovněž Mazda 6, Honda Accord je někde jinde a to předchozí dvě generace.Prostě jeho motor uložený podélně před přední nápravou napresovaný na přední stěně má nevýhody nejen z hlediska servisu, ale i rozložení hmotnosti. Quattro na rozdíl od B5 nemá, takže musí vystačit se zadní nápravou z Passata B3 z roku 1988 )) ) V interiéru chybí dvouzonavá klimatizace, kterou má BMW a Mercedes od poloviny 80 tých let, samozřejmě automatickou, tak mi prosím ukažte v čem je Superb technicky tak pokrokovej).jinak moje antipatie vůči němu je pouze faktická, jinak to špatné auto určitě není (pořád se jedná o vůz vyšší třídy).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.02.2007 00:56, RE: tdi
Maros napsal:
Kvoli takym ako si ty by mal byt tento server nad 18 rokov... chudak
Jdi už domů a nekaž diskuzi.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.