0
zpět
 

diskuze k tématu: Subaru Forester

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 09:09, vaha vzduchu ??
Subaru pouziva u svojich benzinovych turbomotorov vahu vzduchu? Co sa deje so subarackym motorom ak sa tato vaha poserie?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 11:44, rozvodové řemeny
dovrý den, chci se zeptat, jak je to s rozvodovými řemeny. četl jsem, že se musí měnit po 100 tis. km. někdo ale zase říká, že se můžou vyměnit až když jsou špatný a když se přetrhnou, tak se motoru nic nestane. má s tím někdo zkušenosti? výměna řemenů a napínáků není zrovna levná záležitost... dík
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 13:04, RE: rozvodové řemeny
pecka napsal:
dovrý den, chci se zeptat, jak je to s rozvodovými řemeny. četl jsem, že se musí měnit po 100 tis. km. někdo ale zase říká, že se můžou vyměnit až když jsou špatný a když se přetrhnou, tak se motoru nic nestane. má s tím někdo zkušenosti? výměna řemenů a napínáků není zrovna levná záležitost... dík
Pokud při jízdě přetrhneš rozvodový řemen, tak si připrav u normálního auta (vectra, golf, laguna...) klidně i 50.000 kč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 15:02, RE: vaha vzduchu ??
bubu napsal:
Subaru pouziva u svojich benzinovych turbomotorov vahu vzduchu? Co sa deje so subarackym motorom ak sa tato vaha poserie?
Odpověď dostanete v recenzi na ojetý Forester na který je v článku odkaz. Cituji: Váha vzduchu je překvapivě nebezpečná závada protože velmi chudá směs hoří při extrémních teplotách takže často dojde k poškození pístu i výbrusů, což znamená obrovské náklady na opravu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 16:32, RE: rozvodové řemeny
Máca napsal:
Pokud při jízdě přetrhneš rozvodový řemen, tak si připrav u normálního auta (vectra, golf, laguna...) klidně i 50.000 kč.
Přesto že výměna rozvodového řemenu je nákladná, rozhodně doporučuji výměnu provést při předepsaných 100 000 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 19:15, TDi
Krasne auto, hned bych bral, ale kdyby nekdy bylo s naftovym motorem(treba i od VW apod.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.11.2006 20:11, Jó, forester...
Když jsem vybíral povoz, padl mi do oka Forester 2003 - papírově nejnižší spotřeba (a ta u Subaru sedí - ověřeno u mé Imprezy). Cena do 400 tis. Zmiňovanými problémy tento rok již netrpí a kdo neviděl, co to vše vyjede, neuvěří. Provozně je ale náročnější, ikdyž to svezení..... a jistota, za to rozhodně stojí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 09:22, RE: Jó, forester...
Doro napsal:
Když jsem vybíral povoz, padl mi do oka Forester 2003 - papírově nejnižší spotřeba (a ta u Subaru sedí - ověřeno u mé Imprezy). Cena do 400 tis. Zmiňovanými problémy tento rok již netrpí a kdo neviděl, co to vše vyjede, neuvěří. Provozně je ale náročnější, ikdyž to svezení..... a jistota, za to rozhodně stojí.
Skoda,že to auto je tak nesnesitelně ošklivé.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 10:03, RE: rozvodové řemeny
Máca napsal:
Pokud při jízdě přetrhneš rozvodový řemen, tak si připrav u normálního auta (vectra, golf, laguna...) klidně i 50.000 kč.
Když se mi na autě poškodí motor tak, že by oprava stála 50 tisíc, tak ten motor určitě nebudu spravovat, ale seženu si ho na inzerát nebo na vrakáči za 15 tisic. Do opravy motoru může dát 50 litrů jenom Eman nebo nějakej buržoust, kterýmu nezáleží na penězích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 10:29, RE: rozvodové řemeny
MP 2281 napsal:
Když se mi na autě poškodí motor tak, že by oprava stála 50 tisíc, tak ten motor určitě nebudu spravovat, ale seženu si ho na inzerát nebo na vrakáči za 15 tisic. Do opravy motoru může dát 50 litrů jenom Eman nebo nějakej buržoust, kterýmu nezáleží na penězích.
Třeba někdo nemá čas shánět po vrakáčích motory. Jasně že šikovnej člověk si dokáže leccos vyměnit / sehnat / opravit sám. Ale pokud seš v práci 16 hodin denně a vyděláváš dost peněz, tak tu opravu radši necháš na někom jiném.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 11:01, RE: rozvodové řemeny
MP 2281 napsal:
Když se mi na autě poškodí motor tak, že by oprava stála 50 tisíc, tak ten motor určitě nebudu spravovat, ale seženu si ho na inzerát nebo na vrakáči za 15 tisic. Do opravy motoru může dát 50 litrů jenom Eman nebo nějakej buržoust, kterýmu nezáleží na penězích.
No jasně, motory z vrakáčů jsou většinou výhra. Zaplatíš za ně 15.000 a více a po 10.000km stejně děláš generálku protože záruka skoro žádná - samozřejmě výjimka potvrzuje pravidlo, ale potom zánovní motor z šikovně rozstřelenýho vraku stojí i těch 50.000 nebo více, protože majitelé vrakovišť mají většinou mejí velmi dobrý přehled o cenách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 15:22, RE: rozvodové řemeny EMAN MP2281
MP 2281 napsal:
Když se mi na autě poškodí motor tak, že by oprava stála 50 tisíc, tak ten motor určitě nebudu spravovat, ale seženu si ho na inzerát nebo na vrakáči za 15 tisic. Do opravy motoru může dát 50 litrů jenom Eman nebo nějakej buržoust, kterýmu nezáleží na penězích.
a ty si myslis ze kdyz koupis na vrakaci jinej motor mas vyhrano? Eman jsi mozna ty protoze to vubec neni zaruka ze bude ok....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 19:11, RE: rozvodové řemeny
MP 2281 napsal:
Když se mi na autě poškodí motor tak, že by oprava stála 50 tisíc, tak ten motor určitě nebudu spravovat, ale seženu si ho na inzerát nebo na vrakáči za 15 tisic. Do opravy motoru může dát 50 litrů jenom Eman nebo nějakej buržoust, kterýmu nezáleží na penězích.
Ono to s těmi vrakovišti na Subaru není tak horký, jezdí jich tady 5,5 a to není jako sehnat něco na Škodovku či Opla...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.11.2006 22:42, Boxer a těžiště
Né,že bych si myslel,že Subaru je špatný auto,ale ta neustále psaná věta,že auto má výborný jízdní vlastnosti,kvůli těžišti,že má boxer,mi příde jako hloupost. Vždyť klika a její skříň,setrvačník,spojka,převodovka atd.,všechno je z principu stejně vysoko jako u jinýho auta. Jen válce a hlavy jsou níž a na jejich místo se zase přesunuly jiný věci...to už má větší vliv,když si posunu sedačku ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.11.2006 16:03, RE: rozvodové řemeny
Máca napsal:
Pokud při jízdě přetrhneš rozvodový řemen, tak si připrav u normálního auta (vectra, golf, laguna...) klidně i 50.000 kč.
jenže právě že boxer od subaru není vectra, laguna atd... proto se na to ptám. bylo mi řečeno od servisáka (ne oficiálně samo), že když rupnou řemeny v tomhle boxeru, tak se ventily nepotkají a tudíž nedojde k závadě... ale samozřejmě že je lepší je vyměnit a je pokoj. ptal jsem se, jestli se to někomu stalo a jak to dopadlo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.11.2006 17:18, RE: rozvodové řemeny
pecka napsal:
jenže právě že boxer od subaru není vectra, laguna atd... proto se na to ptám. bylo mi řečeno od servisáka (ne oficiálně samo), že když rupnou řemeny v tomhle boxeru, tak se ventily nepotkají a tudíž nedojde k závadě... ale samozřejmě že je lepší je vyměnit a je pokoj. ptal jsem se, jestli se to někomu stalo a jak to dopadlo
opět se budu odvolávat na recenzi ojetého Forestera a v ní je odstavec, cituji: "Pokud kupujete havarovaného Forestera, tak jedině když motor běží. Při nárazu zde totiž často praskne některá z plastových řemenic a , v tomto motoru se pak destruktivně střetnou nejen ventili s písty ale i ventily mezi sebou. Náklady na opravu jsou pak extrémní." Tak nejsem moc technik, ale z toho bych si troufnul vyvodit že bych radši ten rozvoďák vyměnil a nedráždil hada bosou nohou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.11.2006 18:48, LPG
Mate niekto skusenosti so Subaru na LPG. Zvlada do Boxer? Alebo si to odnesie prinajmensom casta vymena vyfuku?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.11.2006 18:25, RE: Boxer a těžiště
S napsal:
Né,že bych si myslel,že Subaru je špatný auto,ale ta neustále psaná věta,že auto má výborný jízdní vlastnosti,kvůli těžišti,že má boxer,mi příde jako hloupost. Vždyť klika a její skříň,setrvačník,spojka,převodovka atd.,všechno je z principu stejně vysoko jako u jinýho auta. Jen válce a hlavy jsou níž a na jejich místo se zase přesunuly jiný věci...to už má větší vliv,když si posunu sedačku ...
tak se svez jako ja a uvidis
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.11.2006 00:58, RE: LPG
anonym napsal:
Mate niekto skusenosti so Subaru na LPG. Zvlada do Boxer? Alebo si to odnesie prinajmensom casta vymena vyfuku?
Vzhledem ke skutečnosti, že instalaci nabízí/nebrání se jí již sám výrobce (jako snad asi jediný), je jasné, že s tím asi problém nebude. U starších typů nemá proti instalaci LPG žádné výhrady. Dle zkušenosti ostatních jen čiší spokojenost z úspory. Žádné raly akce bych s tím LPG ale osobně raději nejezdil.
Počítal bych však (obecně) s malinko vyšším opotřebením některých částí - myšleno, pro rozumného jezdce to asi nemá smysl řešit.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.