Honda CR-V 2,0 i-vtec

Zdravím všechny fandy tipcars.cz a rád bych přispěl svou 'troškou do mlýna' pro ty, které by zaujala Honda cr-v s nepřeplňovaným benzínovým dvoulitrem. Tohle auto jsem koupil jako nové, hledajíc pro
hodnocení článku 4.4 b / 10x
vaše hodnocení: 0 b.
Značka:Honda
Model:CR-V
Typ:2,0 i-vtec
Karoserie:SUV
Obsah motoru:1998
Palivo:benzin
Rok výroby:2003
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:0
Najeto km nyní:87000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:9
Průměrná spotřeba:10
Poruchy:ne
Předchozí vozidlo:Škoda Octavia

Zdravím všechny fandy tipcars.cz a rád bych přispěl svou 'troškou do mlýna' pro ty, které by zaujala Honda cr-v s nepřeplňovaným benzínovým dvoulitrem. Tohle auto jsem koupil jako nové, hledajíc prostornějšího a pohodlnějšího nástupce škody octavia combi. Úkol zněl jasně...více prostoru (dětí)...více pohodlí (pro všechny) a spolehlivost. Když použiji slova klasika(v tomhle případě dvou klasiků...Šimek-Grossman)...ať si kdo chce co chce říká...ať si mamka slzy utírá...ale s bývalou 'oktávkou' jsem byl navýsost spokojen...jen upřesním že to byla 1,8 turbo ročník 1998...a z důvodu růstu počtu členů rodiny jsem byl nucen řešit auto,. které bude nabízet již výše zmiňované..

TIP: Ojetá Honda CR-V 2g: co vybrat pod kapotu?

Po absolvování mnoha předváděcích jízd a bezesných nocích při prohlížení prospektů jsem se rozhodl pro Hondu crv a hned musím dodat, že nelituji.
ANO...postrádá ten opojný zátah turba a s tím spojený pocit , že to ku..a jede jako pila...
ANO...jízdní vlastnosti jsou ovlivněny vyšší stavbou karoserie a jsou poplatné kategorii SUV
ANO...spotřeba je úplně jiná než udává výrobce(zde asi musím přiznat svůj velký podíl, protože rád jezdím...řekněme svižně :-)
ANO...v terénu nečekejte od cé-er-véčka žádné zázraky, protože mu chybí všechny potřebné fukce, které správný off-road má mít
ale
najděte auto, které je tak pohodlné a nabízí tolik prostoru...
najděte auto, které za 9 let provozu nemělo opravdu ani jedinou závadu
najděte auto, které v zimě( i přes tolikrát opovrhovaný systém pohonu všech kol) bez problémů zvládá všechny nástrahy zimních radovánek v horách (Beskydy)
nejděte auto, které při jízdě po městském tankodromu...koleje, výtluky, kočičí hlavy a pod..tohle vše zvládá bez jakýchkoli rušivých pocitů
najděte auto, které stratuje i v nejvyšších mrazech a topí během 5ti minut
....
technický koutek:
motor má 110 kW a 192 Nm 'točáku'
maximální rychlost dle tacho je 200 km/hod...
zrychlení z 0-100..je cca 10 s (opět dle tacho)
dlouhodobá spotřeba +- 10 l (hlavně město)
musím říct, že na první pohled-svezení budete mít pocit, že tohle auto prostě jen pohodlně odveze posádku z místa A do místa B...ale pokud si nejdete čas a chut zkusit co umí..zjistíte, že při tom 'správném' zacházení..umí nabídnout i relativně zajímavé zážitky za volantem...prosím hodnotím jen v rámci SUV..a dá se jezdit relativně sportovně...tomu se CRV nikdy nebude bránit :-)
...
závěrem
chci říct, že pokud někdo hledá velké, pohodlné, spolehlivé SUV a chce od něj sem tam trochu radosti z jízdy..tak zde je na správné adrese..když připojím opravdovou spolehlivost...najdeme vůz , který možná nenápadným designem neupoutá, ale o to více překvapí při každodenním používání....

P.S. budu rád za slušnou diskuzi, ve které doplním cokoli budu vědět...

Díky a krásné zážitky nejen za volantem přeje
mupet

KladyZápory
spolehlivost spotřeba/relativně/
pohodlí drahé originální díly
prostornost  
motor  
jízdní vlastnosti  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
3
 
Cena náhradních dílů
4
 
Dostupnost náhradních dílů
4
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
4
jízdní komfort
2
ovladatelnost
3
prostornost
1
pružnost motoru
3
řazení
2
řízení
2
sedadla
1
spotřeba
5
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
2.15
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora