Honda odhaluje novinky pro Ženevu 2015

Ve světové premiéře se představí nový Civic Type R a v evropské premiéře sportovní model NSX. Honda odhalí také FCV Concept - prototyp vozidla poháněného palivovými články.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Honda Civic

Nový Civic Type R bude mít pod kapotou benzínový dvoulitr i-VTEC z řady Earth Dreams Technology. Inženýři z něj dostali přes 280 koní výkonu, což z něj dělá prozatím nejsilnější jednotku, jaká se do ostrého civicu dostala.

Zatímco jeho předchůdci měli atmosférické motory, novinka poprvé využívá turbodmychadlo, které má motoru pomoci zejména v nízkých otáčkách. V horní části otáčkového spektra zase přichází ke slovu technologie proměnného časování ventilů VTEC. Agregát splňuje emisní předpisy Euro 6, spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou.

S novým modelem Civic Type R bude mít premiéru také nové tlačítko Honda „+R“. Stisknutím tohoto tlačítka, které se nachází vedle volantu, se upraví odezva motoru a charakteristika točivého momentu, přenastaví se účinek posilovače řízení a prostřednictvím adaptivních tlumičů dojde k přitvrzení podvozku.

Novinkou je systém „steer axis“ pro efektivní přenos vysokého výkonu na silnici. Zavěšení přední nápravy dostalo dva podpůrné „rejdové čepy“, čímž se má minimalizovat tzv. „táhání do řízení“ při prudké akceleraci.

V Evropě se ukáže také produkční verze Hondy NSX. Ta vychází z předchozích konceptů značky a zajímavá je zejména svým hybridním ústrojím Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (SH-AWD), kombinující benzínový šestiválec se dvěma turbodmychadly a třemi elektromotory, z nichž jeden pomáhá roztáčet zadní kola a zbylé dva ženou kola přední. Šestiválec je spřažen s devítistupňovým dvouspojkovým automatem. Všechny agregáty dohromady dají výkon přes 550 koní.

Ve stánku Hondy bude vystaven také FCV Concept poháněný palivovými články. Podle výrobce má na jedno „natankování“ vodíku ujet přes 450 km, přičemž doplnění paliva má trvat tři až pět minut.



"originální stav ojetin je lepší než tuning"
1/92/93/94/95/96/97/98/99/9


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2016 EBM system s.r.o. | technická podpora