I takhle Ford testoval nový transit

Podle slov automobilky by šest měsíců intenzivního trápení v různých podmínkách mělo simulovat deset let reálného provozu.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Ford Transit

Při testech životnosti najezdily prototypy ekvivalent jedenácti milionů kilometrů v různých klimatických podmínkách. Teploty se během testování pohybovaly od -40 do +40° C.

Nový model je v historii transitu první, který se bude prodávat jak v Evropě, tak v Severní Americe. Proto se testoval ve zkušebních areálech Fordu v belgickém Lommelu i michiganském Romeu.

Tranzit prošel testem odolnosti při jízdě s přívěsem prováděným se zatížením na nejvyšší přípustnou hmotnost, dva měsíce jezdil non-stop nejvyšší dosažitelnou rychlostí, absolvoval také jízdy po rozbitých štěrkových cestách i solné a bahenní lázně. Odolnost proti korozi se testovala rovněž v klimatických komorách, kde byly vozy po dobu 12 týdnů vystaveny vysoké vlhkosti vzduchu. Při dalším testu musel prototyp celý měsíc jezdit po krátké dráze ve tvaru číslice 8.

Technici přejeli s novým transitem více než pěttisíckrát umělý úsek s nerovnostmi a najížděli s ním rychlostí 60 km/h do 140 mm vysokého obrubníku.

Jízdní zkoušky probíhaly na mnoha místech od rakouských Alp až po Death Valley.
Jeden z testů motoru například simuloval 46 dnů nepřetržitého městského provozu. Životnost jednotlivých komponentů ověřovaly zkušební stolice, které za 30 dnů nasimulují stejný počet cyklů, jaký odpovídá deseti letům reálného používání.



"na prvním místě je spokojený čtenář"


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2016 EBM system s.r.o. | technická podpora