Škoda ukázala sportovně laděný Rapid Spaceback Monte Carlo

Rapid Spaceback Monte Carlo je jedním z modelů, kterými chce domácí automobilka odkázat na své úspěchy v Rally Monte Carlo. Poprvé se Škoda Auto této soutěže zúčastnila v roce 1936.
hodnocení článku 3.5 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Škoda Rapid

Upravený model vychází ze standardního Rapidu Spaceback, představeného na podzim roku 2013. Provedení Monte Carlo potom dostala černý rámeček masky chladiče, otvor pro vstup chladicího vzduchu je krytý černými voštinami a ve stejné barvě jsou vyvedeny i xenonové a mlhové světlomety.

Prahy jsou osazeny černými nástavci. Vnější zrcátka jsou elektricky nastavitelná a vyhřívaná, usazená opět v černých krytech. Okno pátých dveří a zadní boční okna jsou vybavena skly s vyšším stupněm tónování (SunSet).

Rapid Spaceback Monte Carlo je sériově vybaven černými šestnáctipalcovými koly z lehkých slitin ‚Italia’, na přání se dodávají i 17palcová kola z lehkých slitin ‚Savio’. K dispozici jsou vybrané barvy z palety modelu Rapid, novinkou navíc je šedá Steel.

Designéři si pohráli i s interiérem, kde je tříramenný kožený volant obšitý červenou nití, stejně jako manžeta řadicí páky. Kůží je potažená také hlavice řadicí páky a madlo ruční brzdy. Výplně dveří a palubní deska jsou černé, palubní deska má navíc dekorační lištu v karbonovém designu. Ve voze jsou sportovní sedadla v černo-červeno-šedé kombinaci se šedými podélnými pruhy, pedály mají kryty z ušlechtilé oceli a pod nohama jsou červeně obšité černé textilní koberečky.

Rapid Spaceback Monte Carlo vychází z výbavové verze ‚Ambition‘ a nabízí se s zážehovými agregáty 1.2 TSI/63 kW (86 k), 1.2 TSI/77 kW (105 k) a 1.4 TSI/90 kW (122 k), pro příznivce nafty je tu jednotka 1.6 TDI ve výkonových verzích 66 a 77 kW.

Do modelu Rapid a Rapid Spaceback domácí automobilka nasadila novou funkci SmartGate, pomocí níž lze určitá data o vozidle zobrazit ve speciálních aplikacích na chytrém telefonu. Data se přenáší bezdrátově pomocí WiFi. Cena začíná na 347.900 Kč v případě základního benzínového motoru, za slabší diesel se potom připlácí nejméně 74 tisíc.



"na prvním místě je spokojený čtenář"
1/42/43/44/4


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora