Volkswagen Golf (1,9 TDI)

Volkswagen Golf čtvrté generace je často vyhledávanou ojetinou. I v našich poradnách jsme se jím zabývali několikrát. Jaký je s motorem 1,9 TDI-PD 74 kW, ví náš čtenář.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Golf
Značka:Volkswagen
Model:Golf
Typ:4
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:1998
Palivo:nafta
Rok výroby:11/2002
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:68 000
Najeto km nyní:76 500
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:5 měsíců
Průměrná spotřeba:5 l, při sportovní jízdě a zapnutou klimatizací okolo 6,2 l
Předchozí vozidlo:Fiat Bravo
Vlastním VW Golf 1,9 TDI-PD 74 kW. Má přidán 20kW výkonový čip přímo od výrobce. z 0-100 km/h to zvládne cca za 7 s a z 0-200 km/h cca za 37 s. Byl dovezen z Německa ve stavu "jako nový".

Vlastníte vůz značky Volkswagen? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!

Vůz byl koupen i s čipem. Je to speciální edice, má 8 airbagů, ESP, ASR, ABS, 4x el. okna, vyhřívaná el. zrcátka, sportovní tříramený volant, tempomat, senzor opotřebení brzdových deštiček, klimatizaci, senzor světel, senzor stěračů, karbonově obložený středový sloupek, karbonová madla, barva je tmavě modrá s perleťovým efektem, 16'' litá kola BBS, 4x kotoučové brzdy, které brzdí superně.
Můžu vám, říci že jsem s ním velmi spokojen, jeho jízdní vlastnosti jsou super, sedí dobře na silnici. Má relativně silný motor, takže je bezpečný při předjíždění. Karoserie je ve výborném stavu, nikde nereziví.
Je to praktický a spolehlivý vůz, který si stále drží dobrou cenovou pozici na trhu. Ideální pro menší rodinu nebo pro dva partnery.
Ale všechno dobré má i horší stránky, díky tomu že vůz "čipli", se do něj musí dávat plně syntetický olej a jeho výměna se musí udělat dříve.
Místo vyměny každých 15 000 km by se měl olej dolévat každých 10 - 11 000 km.
Dále by se měly dělat rozvody místo co 90 000 km každých 70 000 km, protože je tam větší namáhání různých částí motoru a motoru jako takového.
Dále tam mám 16'' kola, na kterých to auto bezvadně sedí na vozovce, ale při jízdě po hrbaté silnici je vůz velmi tvrdý.
Při rychlejší jízdě po silnici jsem najel na malou nerovnost a praskl mi plastový podběh u pravého předního kola. Zkoušel jsem s ním jezdit v mírném terénu, auto se chovalo dobře. Ale dávejte si pozor na plast pod předním nárazníkem, je tam zacvaklý na plastových závlačkách a jak se jednou vycvaknou, už tam moc dobře nedrží. Doporučuji dát ho na pár šroubků.
Taktéž jsou na něj drahé náhradní díly. Když jsem auto koupil, tak jsem na něm dělal rozvody - cca 20 000 Kč. Dále je celkem drahé havarijní pojištění.
Tento vůz jsem pořídil před 5 měsíci za rovných 300 000 Kč a můžu vám říci, že toho vůbec nelituju.
KladyZápory
Výborné brzdy (4x kotouč) Tvrdá sedala
Pružný motor Tuhý podvozek
Nízká spotřeba Drahé náhradní díly
Bezpečnost  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
3
 
Cena náhradních dílů
4
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
3
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
3
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
4
celkové hodnocení - průměr:
1.71
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora