Volkswagen Golf Variant 1.9TD a zkušenosti majitele při 230 tis. km.

S tímto vozem jsem maximálně spokojen. Kupoval jsem ho na firmu, tudíž jsem vybíral něco většího a zároveň spolehlivého a s nízkou spotřebou. Což po 15 měsícíh mohu potvrdit.
hodnocení článku 4.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Golf
Značka:Volkswagen
Model:Golf
Typ:Variant 1.9TD
Karoserie:kombi
Obsah motoru:1896
Palivo:nafta
Rok výroby:1995
Typ řazení:manuální­
Najeto km při koupi:185000
Najeto km nyní:229000
Koupen jako:ojeté
Jak dlouho vůz využívám:15 měsíců
Průměrná spotřeba:6 l
Poruchy:nemá
Předchozí vozidlo: 

S tímto vozem jsem maximálně spokojen. Kupoval jsem ho na firmu, tudíž jsem vybíral něco většího a zároveň spolehlivého a s nízkou spotřebou. Všechny tyto vlastnosti se zdálo, že tento vůz splní a po roce a kousek užívání to mohu i potvrdit. Zatím se mi nestalo, že bych do vozu něco nenaložil, při dobrém uložení zavazadel jsme zvládli ve 3 lidech týdenní pobyt v Itálii s tím, že jsme si vezli všechno jídlo, pití, oblečení, stan, spacáky deky + mnoho dalšího vybavení. Nikde mě nikdy toto auto nenechalo, že bych někam nedojel z důvodu poruchy, která by mi nedovolila pokračovat v jízdě.

Spotřeba je výborná hlavně když se jede někam na dálku, ale jen pokud se nezapne turbo. Tudíž opravdu ekonomicky se dá jezdit s rychlostí do 80 km/h. Potom se dá ujet s 6ti litry i 150 km.

Pokud jezdíte ve městě nebo po dálnici + - 120 km/h , spotřeba vzroste asi na 6 - 7 litrů, což si myslím, že při váze a velikosti vozidla je stále pěkné.

Poruchy jsem neměl zatím žádné, měněni byli jen klasické díly, které odcházejí, brzdy, filtry, rozvody, před nedávnem ložiska, ale jinak auto šlape jako hodinky.

Co by se snad dalo vytknout je nízký výkon. 55 kw je na toto auto opravdu málo.

Další nevýhodou, je koroze, která je už u takto starých aut samozřejmostí, ale člověka nepotěší. Za solidní peníze se však dají koupit nové plechy a následně vyměnit, škoda jen, že toto auto nemělo pozinkované plechy.

Ceny náhradních dílů na tyto vozy jsou také nízké. Kupoval jsem ložisko s čepy řízení a spodní čep i s prací za 1500. Kompletní rozvody s výměnou oleje u strýce na dílně mě vyšli na 5000. Na toto auto se dá sehnat mnoho dílů jak na vrakovištích, či z druhovýroby, nebo tzv. tuning.

Jinak toto auto můžu jen doporučit, ale třeba jsem jen narazil na dobrý kus, měla ho přede mnou paní, která ho pravidelně servisovala a prodávala mi ho i se servisní knížkou, tudíž o auto bylo výborně postaráno.

KladyZápory
spotřeba brzdy - nechlazené
spolehlivost malý výkon motoru
ceny náhradní­ch dílů koroze - není­ pozink
prostornost ve voze  
velikost kufru  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
3
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
3
řazení
3
řízení
2
sedadla
2
spotřeba
1
výhled z vozu
1
zavazadelník
1
celkové hodnocení - průměr:
1.78
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - na�i partne�i - pr�ce s cookies - mobiln� verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technickďż˝ podpora