Volkswagen Sharan 1,9 TDI

Vůz co jezdí stále, nikdy v životě se mi nestalo, že bych nedojel, vždycky jsem i při závadě dojel do servisu (pokud ovšem nedojde nafta).
hodnocení článku 4.5 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Sharan
Značka:Volkswagen
Model:Sharan
Typ:1,9 TDI
Bližší označení:81kw
Karoserie:MPV
Obsah motoru:1896
Palivo:nafta
Rok výroby:1998
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:140000
Najeto km nyní:428000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:7let
Průměrná spotřeba:7.5
Poruchy:klimatizace, posilovač brzd
Předchozí vozidlo:Škoda Fabia

Vůz co jezdí stále, nikdy v životě se mi nestalo, že bych nedojel, vždycky jsem i při závadě dojel do servisu (pokud ovšem nedojde nafta).
S tímto vozem jsem kamarád již od 140 000 km, kdy jsem jej přivezl domů. Ze začátku se doladili závady jako naplnění klimatizace a čepy řízení, výměna oleje a filtru a pak už se jen jezdilo. Auto dostávalo a ještě dostává hodně zabrat nejen od výmolů silnic a polňaček, ale také od pasažérů, co se převážejí. Prokopané reproduktory a odtržené plastové kryty sedaček jsou na denim pořádku. Přes to všechno se s udržovaným vozem nemusí do 200 000 km dělat téměř nic nad rámec údržby. Mezi 200-300 tis. km jsem dělal jen ložisko PZ kola, těsně po 300 tis. (asi 305) jsem měnil přední tlumiče včetně uložení, lanovody ruční brzdy, čepy řízení. Pak opět klimatizace, ale již i vaření některých trubek a repase kompresoru, výměna zadních tlumičů cca 350tis.km. Po ježdění na šikmém svahu a po 2 kolech praskla torzní tyč řízení, kterou jsem na vrakovišti sehnal za 1000,- Kč. No jinak údržba, údržba a údržba. Ve 400tis. se obložila spojka. Žádná výměna za 11 tis. Kč!!! Nenechte se přemlouvat v servise. Přítlačák a spojkové ložisko vás přežije, nechte si jen obložit za 600kc lamelu. A pokud se vám stane, že přestanete dobíjet z důvodu uhlíku na dobíjecím relé alternátoru, neměňte cely modul relé (cca 3500,- Kč) nechte si to šikovným mechanikem roznýtovat a vložte uhlíky Bosch (za 190,- Kč) a jezdíte dál.
Toto auto zatím pro mě nemá konkurenci v novějších modelech ve výdrži, poruchovosti apod.. Spotřeba super, dobrý pracovník i pomocník. Jezdím hlavně po městě a blízkém okolí a auto se vůbec nešetří. První vážnější závady přichází až po cca 350 tis. km.
Nyní je na tachometru cca 429 000 km a auto i v mrazech pod -20°C po týdenním stání napoprvé nastartuje.

Ne nadarmo se říká Volkswagen, das auto :-)

KladyZápory
motor-výdrž klimatizace...časté netěsnosti, umístění expanz. nádoby
perfektní brzdy pomalejší vytopení interiéru v zimním období
spolehlivost  
ovladatelnost  
bezpečnost  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
3
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
3
celkové hodnocení - průměr:
1.46
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/1


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora