VW Golf 3 Variant

Před dvěma roky jsem si v autobazaru koupil VW Golf 3, 1,9 TDI, 66 kW. Bylo to moje první auto. Váhal jsem, zda koupit octavii v benzinu nebo golfa v dieslu.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Volkswagen Golf
Značka:VW
Model:Golf 3
Typ:variant
Bližší označení:66 kW
Karoserie:pozink
Obsah motoru:1,9 TDI
Palivo:nafta
Rok výroby:1997
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:129 000
Najeto km nyní:150 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:2 roky
Průměrná spotřeba:6 l
Poruchy:Za volnoběhu při stání se chvěje celá karoserie včetně volantu, sedadel
Předchozí vozidlo: 
Golf vycházel podstatně levněji a co se týče velikosti prostoru uvniř auta a celkové velikosti, zařadil jsem ho na první místo. S octavií bych se nevešel do garáže, máme úzký vjezd. Navíc má octavie málo místa vzadu.

Vlastníte vůz značky Volkswagen? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!

Auto jsem koupil za 120 000 Kč. Po dvou měsících nepřetržitého provozu začaly první investice. Váhy vzduchu 6000 Kč originál - auto mělo slabý výkon a při rychlosti kolem 80 km/h jako by se zapl omezovač a auto nechtělo více zrychlit, po 5 vteřinách to přestalo. Měl jsem pocit, jako by mě něco tahalo zpátky. Váhy vzduchu často odchází, když se nemění filtry tak, jak se mají měnit. Váhy se potom zanesou a auto zrácí výkon.
Baterie varta 1 500 Kč, servo - čerpadlo 3 000 Kč od známého z velkoskladu, řízení 13 000 Kč - tekla servo-kapalina, první část výfuku včetně katalyzátoru a pletence 12 000 Kč, tlumiče 8 000 Kč, komplet brzdy 9 000Kč.
Nechal jsem si dodělat odskok na 5. dveře za 1 100 Kč, centrál s dálkovým ovládaním 1 600 Kč, dokoupil jsem elektrony Dezent + pneu Michelin 195/50/R15 za 14 000 Kč.
Co se týče karoserie, nenašel jsem doposud rezavé místo. Na 50l nádrž ujedu při 100 km/h 1 100 km. S golfem jsem, co se týče jízdních vlastností, maximálně spokojen, spolehlivost bych ohodnotil známkou 2, protože v zimě, když se teplota pohybuje kolem -10 až -15 stupňů, mám problém nastartovat.
Příští auto si chci koupit v benzinu, protože nenajedu ročně tolik km, aby se mi vyplatil diesl. Navíc pojistka a díly stojí podstatně více. Uvažuji o koupi Mazdy 6 combi nebo Mazdy 3. Známý si to strašně chválí, doposud neměl s mazdou problém.
P.S. Prosím vás, pokud máte stejný problém jako já, že se vám vše chvěje při volnoběhu (volant, karoserie, plasty uvnitř auta) a víte, co s tím, napište mi na richard.medak@centrum.cz. Předem díky a přeji mnoho štastných ujetých kilometrů.
KladyZápory
  
  
  
  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ne



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
2
prostornost
1
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
1
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
1.3
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - na�i partne�i - pr�ce s cookies - mobiln� verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technickďż˝ podpora