BMW 330d - jak jezdí při 220 tis. km?

Chtěl bych se podělit se zkušenostmi výše uvedeného vozu, který jsem zakoupil po druhém majiteli, jenž si vozidlo nechal dovézt z Itálie. Vozidlo bylo v odpovídajícím stavu vůči najetým kilometrům.
hodnocení článku 3.0 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
BMW Řada 3
Značka:BMW
Model:Řada 3
Typ:E46
Bližší označení:330d
Karoserie:kombi
Objem motoru:2 990
Palivo:nafta
Rok výroby:2002
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:110 000
Najeto km nyní:250 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:4 roky
Průměrná spotřeba:5,5 l
Předchozí vozidlo:Alfa Romeo
Chtěl bych se podělit se zkušenostmi výše uvedeného vozu, který jsem zakoupil po druhém majiteli, jenž si vozidlo nechal dovézt z Itálie. Vozidlo bylo v odpovídajícím stavu vůči najetým kilometrům. Interiér byl velice zachovalý a zůstal i nadále. Chci předat jednu zásadní zkušenost lidem, kteří o podobném voze uvažují, a to: mějte finanční rezervu na drobné, vážnější a servisní opravy. Auto jsem kupoval jako automobilový nadšenec, ale podcenil jsem zásadní myšlenku, tedy tvoření rezerv. Bez mé předchozí zkušenosti s dieslem jsem tento motor bral jako bezzávadový, a ne tolik náročný na údržbu. Chyba, vše je potřeba pravidelně udržovat a servisovat, čistit vstřiky, měnit řemenice, kontrolovat kladky, vodní čerpadlo, pravidelně měnit olej, čistit EGR ventil, kontrolovat sací a výfukové soustavy, čistit palivový filtr, dostatečně zahřívat studený motor. Pak začne fungovat domino efekt a moderní Common-rail se začne hroutit. Třeba jsem i dojel na časté tankování do rezervy, odešlo mi palivové čerpadlo a nastala úplně zbytečná investice 5.000 Kč. Počítejte i s výměnami ramen s čepy, silentbloků a s dalšími díly nápravy. Zanedbal jsem výměnu zadního pera tlumiče, což mi následně přeseklo spodní rameno nápravy a upadlo mi kolo. Zase zbytečně. Teď mi začíná rachotit setrvačník, snažím se nebrzdit motorem a nepodtáčet, vše se sčítá. Je potřeba se k tomuto vozu chovat s respektem a bude sloužit do miliónu km. Proto počítejte s finační rezervou a včas vše servisujte.
KladyZápory
dynamika a pružnost jízdy náročnost technologií na údržbu
spotřeba citlivý podvozek
komunikativnost řízení a podvozku zavěšení ramen a uložení čepů
dostupnost náhradních dílů  
design  





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
3
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
3
spotřeba
1
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
1.3
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/1


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora