Chevrolet Orlando - jaký je jako ojetina?

S atmosférickým benzínem jde o vcelku bezproblémovou ojetinu, diesel umí potrápit filtrem pevných částic. A co dál?
hodnocení článku 3.5 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Chevrolet Orlando

DOTAZ: Chceme si pořídit sedmimístné auto a podle nás trochu neprávem je mezi nimi opomíjen starší Chevrolet Orlando, který má docela rozumné ceny a prý jsou některé motory stejné s Opelem. Jak jej hodnotíte a kterou motorizaci doporučíte? Vondálovi, Polička


ODPOVĚĎ: Dobrý den, tohle MPV od Chevroletu se u nás začalo prodávat na jaře 2011 se dvěma motory. Jediným atmosférickým benzínem je 1.8 16V (104 kW) původem od Opelu, který nemá výkonu na rozdávání (zvláště při plném zatížení), oproti tomu je spolehlivý a netrpí tolik při krátkých přejezdech v rámci příměstského popojíždění. Někomu vadí spotřeba kolem osmi litrů, pokud ale nejezdíte dlouhé trasy, této jednotky bych se nebál.

Druhým motorem v nabídce byl diesel 2.0 VCDi (96 a 120 kW), který bude vhodnou volbou, pokud často jezdíte na dlouhé trasy při plném zatížení a váš roční nájezd bude řekněme nad 20 tis. km. Motor splňuje emisní normu Euro 5 a netrpí v podstatě žádnými častými závadami. Jeho jedinou nevýhodou je fakt, že pokud bude třeba vyměnit filtr pevných částic, oprava se prodraží - neexistuje z druhovýroby a cena je přes 100 tis. Kč.

V roce 2012 byl do nabídky importéra zařazen i nový benzínový turbomotor 1.4 Turbo s výkonem 103 kW. Ten se ale prodával tak krátce, že se v nabídce ojetin téměř nevyskytuje. Má šestistupňovou převodovku, což může v praxi při citlivém zacházení znamenat ucházející spotřebu. V roce 2013 proběhl facelift modelu a výroba byla ukončena v roce 2014. Ceny prvních ročníků se pohybují od 220 tis. Kč až po 360 tis. Kč za modely po modernizaci. V nabídce ojetin převládají benzínové jednaosmičky, naftových dvoulitrů je také poskrovnu.

Takže to byly motorizace. A co napsat ke zbytku auta? Je třeba mít na paměti, že třetí řada sedadel je opravdu nouzová a hodí se spíše pro děti. Pokud budou tyto sedačky v permanenci, do zavazadelníku už nenaložíte prakticky nic. Uvnitř by vás neměly překvapit tvrdé plasty, nicméně kvalita zpracování je v pořádku. Karoserie u orlanda zatím nekoroduje, před koupí ale zkontrolujte stav pružin na podvozku, které naopak korozi přitahují více, než je vhodné.



"originální stav ojetin je lepší než tuning"


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist