Citroën C5 2,0 HDi - seznam poruch za 2 roky

Před rokem jsem zde na stránkách zveřejnil recenzi na svůj automobil Citroen C5. Pokusím se utřídit stávající a doplnit aktuální údaje o provozu a opravách.
RECENZE UŽIVATELŮ, 17.10.17 | 12:00
hodnocení článku 5.0 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Citroën C5
Značka:Citroën
Model:C5
Typ:2,0 HDi
Bližší označení:Break
Karoserie:kombi
Objem motoru:1997
Palivo:nafta
Rok výroby:2003
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:186000
Najeto km nyní:217000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:přes 2 roky
Průměrná spotřeba:6.1
Poruchy:výčet poruch níže
Předchozí vozidlo:Nissan Primera


Před rokem jsem zde na stránkách zveřejnil recenzi na svůj automobil Citroen C5.
Ohlasy na mou recenzi byly vesměs negativní. Pokusím se utřídit stávající a doplnit aktuální údaje o provozu a opravách.

Pořizovací cena 64 000,- Kč, po nákupu výměna všech kapalin a rozvodů včetně řemene příslušenství 10 800,- Kč (provedeno v autorizovaném servisu).

Během prvního roku provedeny následující opravy:
• výměna přepadové trubky pérování a přední stabilizátory 3 200,- Kč,
• výměna PP brzdiče za repasovaný + přední kotouče a desky (spálené) 13 200,- Kč,
• výměna LP brzdiče 5 100,- Kč,
• výměna pístnic 5.dveří 1 200,- Kč,
• výměna trubky hydro pérování (zadní) s doplněním kapaliny 2 500,- Kč.

V následujícím roce mne čekalo tohle:
• výměna trubky hydro pérování (předozadní) s doplněním kapaliny 8 200,- Kč
• výměna COMu - páčky ovladačů pod volantem 8 900,- Kč.
Takže jsem za opravy mimo běžný servis utratil 42 300,- Kč během 2 let. Běžným servisem rozumím výměny olejů a filtrů, výměnu baterie, servis klimatizací a opakující se výměny ulomených držáků krytu motoru.

Co mne nebo případného kupce (ano, chci prodat) čeká a nemine : výměna mezichladiče s předpokl. cenou 8 000,- Kč a výhledově spojka s dvouhmotou. Také čelní sklo se senzorem deště má řadu ťukanců. Turbo už se také dost "rosí". Stále zlobí ovládání stahování předních oken. Začínají se ozývat rezonance zpod palubky i obou předních dveří, takže to ruší pohodu při jízdě, která by byla jinak vynikající.



KladyZápory
komfortporuchovost brzd
prostor náročnost oprav hydrauliky
nespolehlivost elektroinstalace
pazvuky v kabině


Spolehlivost4
Provozní náklady4
Cena náhradních dílů3
Dostupnost náhradních dílů2


Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? - ne



hodnocení
brzdy
3
design
4
dílenské zpracování
4
dynamika motoru
4
jízdní komfort
2
ovladatelnost
3
prostornost
3
pružnost motoru
4
řazení
2
řízení
2
sedadla
3
spotřeba
2
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2.92
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist