Economy Run se spotřebou 2,97 l/100 km

Vítězný tým celé soutěže Marek Tribula a Martin Kadlec dosáhl průměrné spotřeby paliva 2,97 l/100 km se Škodou Citigo 1.0 MPI 55 kW.
AKTUALITY, 25.09.12 | 12:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Škoda Citigo

Vítězi v dalších kategoriích jsou: Leoš Káňa ze Světa motorů se spolujezdcem Josefem Doležalem s 3,29 l/100 km ve voze ŠKODA Citigo 1.0 MPI 55 kW (nejlepší výsledek ve skupině Media); Petr Horníček a Michal Freyvald s 4,2 l/100 km ve voze ŠKODA Felicia z roku 1992 (nejlepší výsledek ve skupině Historic). Na soutěži v úsporné jízdě ročníku 2012 byla novinkou speciální třída ‚ECO Will‘ pro absolventy certifikovaných kurzů úsporné jízdy automobilem. Tuto kategorii vyhráli Jan Večeřek a Jan Kimla s vozem ŠKODA Citigo 1.0 MPI 44 kW a s průměrnou spotřebou 3,29 l/100 km.
ŠKODA je tradičním oficiálním partnerem ŠKODA Economy Run, do kterého jsou připuštěna pouze vozidla této značky. V letošním roce se trasu dlouhou 288,4 km, na které se vše točilo kolem co možná nejnižší spotřeby v normálním silničním provozu, vydalo celkem 48 posádek z České republiky, Slovenska a Ruska.
„Velice nás těší, že každý závod Economy Run se u českých fanoušků značky ŠKODA setkává s velkým zájmem a že se účastní i týmy z jiných zemí,“ řekl Josef Pálka, hlavní pořadatel ŠKODA Economy Run 2012 a předseda Automotoklubu ŠKODA Mladá Boleslav. „S průběhem soutěže a jejími výsledky jsme nadmíru spokojeni. “
Místem startu a cíle soutěže byly v roce 2012 Kosmonosy. I v roce 2012 se na cestu vydala téměř celá paleta modelů ŠKODA. Poprvé startovala také nová ŠKODA Citigo.

Hodnoceno bylo osm kategorií dle objemu a typu motoru. Navíc byly vyhlášeny zvláštní kategorie ‚Media‘ pro zúčastněné novináře, ‚ECO Will‘ pro účastníky certifikovaných kurzů úsporné jízdy, a ‚Historic‘ pro starší vozidla ŠKODA, která již nenaleznete v současné modelové paletě značky.
ŠKODA Economy Run vedle celkové spotřeby vozidla hodnotí dosaženou průměrnou rychlost a rozdíl mezi skutečnou a normovanou spotřebou. Při stejné spotřebě příp. shodných hodnotách emisí CO2 rozhoduje dosažená průměrná rychlost na trati.



"na prvním místě je spokojený čtenář"


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist