Fiat Stilo 1.9 JTD a zkušenosti po 500 tis. km.

Robustní, nekorodující automobil s mizerným podvozkem nehodící se na naše silnice, dieselový agregát je při dobré údržbě nezničitelný, avšak hluk je nesnesitelný v celém rozsahu otáček.
RECENZE UŽIVATELŮ, 14.08.14 | 00:00
hodnocení článku 3.9 b / 7x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Fiat Stilo
Značka:Fiat
Model:Stilo
Typ:1.9 jtd
Karoserie:hatchback
Objem motoru:1 929
Palivo:nafta
Rok výroby:2004
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:10 000
Najeto km nyní:502 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:8 let
Průměrná spotřeba:5,7 l
Poruchy:poruchy ne, ale opotřebení: 3x spojka, 3x podvozek, brzdy výměna, 3x rozvodový mechanizmus, 2x váha vzduchu, 1x žhavicí svíčky a 1x vstřikovače, výměny oleje v mot. po 10 000 km, aditiv VIF do nafty pravidelně 1:1 000
Předchozí vozidlo:Fiat Brava
Robustní, nekorodující automobil s mizerným podvozkem nehodící se na naše silnice, dieselový agregát je při dobré údržbě nezničitelný, avšak hluk je nesnesitelný v celém rozsahu otáček, na volnoběh připomíná traktor starší výroby. Určitou nevýhodou je pracnost při opravách, resp. nepřístupnost, např. výměna žárovek, žhavicích svíček a dalších součástí, u nichž je nutná pravidelná výměna.
Vzhled auta je neatraktivní, ale jako dopravní prostředek je to velmi šikovné vozidlo, bohužel s malým zavazadlovým prostorem.
Vozidlo bylo provozováno jako cvičné po dobu pěti let, velmi spolehlivé, nikdy nezůstalo stát na silnici s poruchou, mj. zásluhou pravidelné kontroly a servisu. Zejména ojetý vůz nedoporučuji laikovi, neboť se o vozidlo preventivně nepostará a při opravách v autoservisu se nedoplatí (ovšem to asi platí všeobecně).
Standardně avizované závady, jako elektrický posilovač či elektronika s datovou sběrnicí, se neprojevily.
Pravidelná obměna podvozkových, brzdových řídicích součástí na celém vozidle po ujetí každých asi 100 000 km je nutná. Přijde asi na 20.000 Kč. Přesto vozidlo nedoporučuji tomu, kdo se v autech nevyzná a nemá doma zařízenou autodílnu včetně značkové autodiagnostiky.
KladyZápory
ochrana proti korozi hlučnost uvnitř kabiny
bezpečnost malý zavazadlový prostor
nízké provozní náklady obyčejný a nezajímavý vzhled vozidla
příjemný interiér údržba a některé opravy jsou náročné
cena a dostupnost náhradních dílů podvozek je málo odolný na nerovnostech, přenáší hluk do karoserie





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
2
design
3
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
2
jízdní komfort
3
ovladatelnost
2
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist