Ford Escort a hodnocení majitele po 300 tis.km.

Když "zdechne" Audi, musí se odtáhnout. Generálku na motoru Trabanta jsem udělal za dvě hodiny v kuchyni na stole.
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Ford Escort
Značka:FORD
Model:Escort
Typ:1.3
Karoserie:hatchback
Objem motoru:1 299
Palivo:LPG
Rok výroby:1993
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:23 000
Najeto km nyní:298 000
Koupen jako:předváděcí
Jak dlouho vůz využívám:14 roků
Průměrná spotřeba:7 l benzín/9 l LPG
Poruchy:začal rezavět, náchylný na kaluže - střílí do výfuku
Předchozí vozidlo:Trabant, Wartburg, Audi, Saab

Ford má LPG od r. 1994, tedy odhadem může mít najeto celkově 290 000 km. Vyměnil jsem 2x filtr, membránu a nádrž na 52 l LPG. Za celou tu dobu měním jen destičky, "pakny", olej, jednou zadní tlumiče. 4. března 2008 jsem měřil tlaky ve válcích - představte si, jsou stejné, tedy 8,2! Koroze napadla prahy a začalo téci do kufru za jízdy, příčinu musím vypátrat. Mám asi štěstí nebo to umím, protože jsem neměl s žádným autem problémy. Akorát s Wartburgem: byly-li závěje, vyjel na ně, zahrábl a konec probíhal s lopatou. Faktem je, že jsem auto nikomu nepůjčil, protože auto pozná řidiče. Escort je auto k práci, obzvláště má-li rozvodový řetěz - nikoli řemen! Vůz byl při koupi u zámků a dveří poškrábaný. Dálkové otevírání ani Bosch alarm moc dobře nepracovaly. U dálkového otevírání se projevovaly závady v zimě, nechtěly se otevírat zadní dveře. Problém je se zástěrkami, odmítaly držet, tak jsem je nepoužíval, jen jsem je připevnil naoko kvůli STK.

LPG - je s podivem, že autoservisy jsou proti zástavbě, motor prý trpí. Tvrdím, že ne. Jediné, co vadí, je nádrž a zmenšení místa v kufru. Naproti tomu, když spočtu 290 000 km na benzín x 31 korun/l a 16 korun/l na LPG, tak mi vyjde slušná cifra 43.500 Kč. Číslo obstojí i proti naftě. Srovnávám-li s dalšími mými auty, tak srovnatelný je Saab s obsahem 2 000 cm. Kupodivu bral na dlouhých tratích taky 7,2 l. Je to ale moc velké auto pro důchodce, i když u nás jsou dva prodejci v místě, náhradní díly - jak nové, tak použité - bez problémů. Ford ale dožívá, tak zvažuji Focus nebo opět Saab. Mrzí mě, že Fiesta nemůže mít závěs, tedy kouli. Porovnám-li s ostatními "prcky", všichni mohou kouli mít (Kia Picanto a další). Dovoluji-li si srovnat kvalitu a nenáročnost aut, pak vítězí Ford.

KladyZápory
Nenáročnost na údržbu Nenacházím
Spolehlivost  
Pro dva cestující vynikající  
  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
1
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
3
jízdní komfort
2
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
1.69
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist