Ford Escort XR3i a úpravy majitele

Byl v hrozném stavu. Zhnilé nosníky, lemy, prahy, třetí dveře. Tři měsíce trvalo rozebrání vyvaření a kompletace. Když bylo vše hotovo, bylo auto téměř bez koroze. Přišel na řadu motor.
RECENZE UŽIVATELŮ, 20.05.10 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Ford Escort
Značka:Ford
Model:Escort
Typ:XR3i
Bližší označení:1.6i
Karoserie:SEDAN
Obsah motoru:1596
Palivo:benzín
Rok výroby:1988
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:189000
Najeto km nyní:192000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:1rok
Průměrná spotřeba:7l
Poruchy:ABS
Předchozí vozidlo:Ford Focus

Dříve jsem si půjčoval auto rodičů, tak to ale dále nešlo. Tak jsem si sehnal od dědy tohoto forda. Byl v hrozném stavu. Zhnilé nosníky, lemy, prahy, třetí dveře. Tři měsíce trvalo rozebrání vyvaření a kompletace. Když bylo vše hotovo, bylo auto téměř bez koroze. Přišel na řadu motor. Výměna svíček z nějakých nic moc na NGK BCPR 6E N°12. Dále jsem zjistil že pod plynem se nachází zarážka, která nedovolí maximální otevření klapky. S asistencí jsem ji ohnul do polohy, která pedál brzdila ve chvíli maximálního otevření. Stále nic moc. Dále jsem odhalil další neduh. Airbox měl vstupní otvor několikrát menší než průchod přes klapku. Vykružovákem jsem otvor zvětšil a pro lepší proudění jsem do něj dal novodurovou rouru s přesahem 2cm a vnitřním úhlem seříznutí 120°. Filtr a papír? Jasná výměna. Sehnal jsem bavlněný filtr značky K&N a nainstaloval. Ještě jsem upravil chod klapky v airboxu a sání bylo hotové. Výfukové potrubí jsem též včetně svodu odmontoval. Vrtačkou s nástavcem ocelového kartáče na drátu jsem celé svody projel. Dostal jsem tak ven 100g sazí. Svody jsem natřel silikonovou stříbřenkou a dal zpět. Bílou vazelínou jsem jemně promazal osu klapky. Výměna oleje byla také na místě. Se zahřátým motorem jsem vypustil celou náplň a nalil nový(10W-40). Dále - řídící jednotka dostávala špatné informace o teplotě. Proměřil jsem čidlo. Dosud jsem ale nepřišel na chybu. Co se týká interiéru, ten přišel kompletně vytepovat. Sériové autorádio jsem vyměnil za pioneer DEH-4000UB. Vpředu jsem zvětšil díry na repro na 13cm a vsadil repro značky Fidelity. Vzadu to byla katastrofa. Plato jsem vyhodil, původní zástavbu také. Udělal jsem si z DTD novou zástavbu na 1*32cm subwoofer a 2*16,5 repro. Osadil jsem Reprem Infinity REFERENCE a basákem Raveland SPL812. Poháněno zesilovačem Audison Srx1. Kapacitor Dietz. Celý interiér jsem podsvítil modrými dioadami 5000mcd. Nainstaloval jsem venkovní modré neony na dálkové ovládání. Do vdechů předního spoileru jsem nainstaloval tahokov. Ladný výfuk 2*80mm. Snímače a čidla Blinstein. Design jsem podtrhl křídlem a černo černým interiérem a logem GTR ze skyline na kapotě. Vložené peníze něco přes 30t. Ale stojí to za to. Maximálka 180km/h. Výkon 76,2kW. Kroutící moment 139Nm. Spokojenost. Plánuji výměnu palivového čerpadla za čerpadlo z renaultu 19 F16, přezutí na Toyo a nový lak.

Vlastníte vůz značky Ford? Podělte se zde s ostatními o své dojmy a zkušenosti.

KladyZápory
Brzdy. Měkký podvozek v porovnání s R19 16V nebo focus.
Jednoduchost elektroniky. Řízení bez posilovače.
Spotřeba přímo úměrná podle vstupního vzduchu Karoserie náchylná korozi.
Parádní zvuk. Hlučné palivové čerpadlo.
Velký výkon z malého objemu bez turba. Vnější hluk se přenáší nadměrně do kabiny.





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
4
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
2
jízdní komfort
3
ovladatelnost
3
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
3
řízení
3
sedadla
1
spotřeba
2
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
2.15
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/3
2/3
3/3


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist