Ford Fiesta 1.1i a zkušenosti studenta

Fiestu jsem koupil jako totalní vrak v jednom bazaru za 14 500Kč.Chtěl jsem levné úsporne a nenáročné auto pro každodenní dojíždění do školy.
RECENZE UŽIVATELŮ, 23.06.10 | 12:00
hodnocení článku 4.0 b / 2x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Ford Fiesta
Značka:Ford
Model:Fiesta
Typ:1.1i
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:1100
Palivo:benzín
Rok výroby:1992
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:47000
Najeto km nyní:64000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:půl roku
Průměrná spotřeba:6 l/100km
Poruchy:koroze,vůle v řízení
Předchozí vozidlo: 

Tohle auto jsem koupil jako totalní vrak v jednom bazaru za 14 500Kč. Chtěl jsem levné, úsporné a nenáročné auto pro každodenní dojíždění na vyskou školu (asi 150km za den). Myslím že jsem koupil dobře. Samozřejmě při koupi jakéhokoliv auta se do něj musí něco vrazit. U mě to znamenalo nové gumy (po koupi z nich trčely dráty). Vyměnit kloubový hřídel na řízení a silentbloky na předních ramenech z důvodu velké vůle v řízení (s tím se nedalo jet rovně) - což byla investice asi 1800Kč včetně seřízení geometrie od té doby už s tím mám pokoj. Dále to byla baterka - jsem se divil že jsem to v tom bazaru vůbec nastartoval. A dále už jen to co se při každé koupi udělat musí tzn. výměna oleje +filtrů a svíček to mě vyšlo na 500 Kč.
Dále jsem asi po třech tisících vyměnil spojku. Mechanik mi říkal, že už jsem ji totalně oddělal, prý úplně prošlo ložisko přes přítlačák. Tak to bylo dalších 3700 Kč. No a na zimu jsem si koupil sadu gum i s disky za 4000 Kč (jsou to protektory). Po zimě jsem vyměnil jeden zadní tlumič, ten jsem sehnal jetý za 300 Kč a vyměnil jsem i přední brzdové destičky - za 700 Kč. Od té doby už mám prakticky klid, jen teď mě čeká technická a do te doby ještě musím zavařit jednu díru, která se mi objevila na uchytu zadní nápravy, jinak myslím že to bude bez problémů. Na kastli bylo taky pár dírek, ale to vyřešil kvalitní německý tmel a pro hrubší korozi se mi osvědčila dvousložková stavební chemická kotva - ta drží a nepustí. Jinak mi ještě trochu blbla eletrika, ale to vyřešil Kontox.
S jízdními vlastnostmi tohodle vozitka jsem vcelku spokojený. Jasné že to není Ferari, ale na dojíždění do školy mi to stačí. Člověk samozřejmě musí myslet na to, že to má obsah jen 1100ccm, takže nejaké to razantní předjíždění se nekoná. Jinak zatím vyjela všude kde jsem chtěl i v zimě - bydlím v podhůří a zatím není problém. Spořeba se pohybuje v závislosti na zatížení a taky trochu na teplotě. V zimě kolem 6,5 l v letě kolem 5,5 l nejvíc si to vzalo asi 7,6 to když jsem s tím vozil materiál na stavbu altánku. Ani spotřeba oleje není nijak valná tak 400ml na 1000km což se dá, když vezmete v uvahu, že do toho kupuji obyčejný minerál 15w-40 za 62kč litr. Pojistka vychází na 2000 Kč/rok což taky nikoho nezabije.
Co se týče prostoru uvnitř, jsem maximálně spokojen i když je to třídveřák. Vozím hodně lidí i v zadu a ti si vůbec nestěžují, dokonce říkají že je to lepší než ve Fábii. Co se týče zavazadlového prostoru tak si taky nestěžuji při nejhorším lze sklopit zadní sedadla. Určitě bych tohle auto doporučil každému kdo nemá moc peněz na to aby kupoval velké a novější auto.

KladyZápory
dobrá dostupnost jetých dílů koroze
Nízké provozní náklady  
  
  
  





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ano



hodnocení
brzdy
2
design
4
dílenské zpracování
3
dynamika motoru
4
jízdní komfort
3
ovladatelnost
3
prostornost
3
pružnost motoru
4
řazení
2
řízení
3
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
3
celkové hodnocení - průměr:
2.85
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist