0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën Berlingo - moc se u mě neohřál

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
JARDA3
počet příspěvků89
datum registrace15.01.2010
Pondělí 08.05.2017 08:48, normální.
takle je to dnes se vším a všude nejen u citroenu
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 08.05.2017 14:14, Ne vždy se podaří vůz vrátit :-)
Máš štěstí, ne vždy se podaří takhle vrátit vůz!
Jsou ale ukazatele, že to auto je celé aušus a prodejce to věděl.
Můj kamarád před dvěma roky koupil nové Berlingo 1.6 HDI a klimu má právě velmi výkonnou, což kvitoval, protože má 3 děti, naopak zadní okno, které není stahovací fakt naštve
S měřením tlaku nemá žádné problémy, takže podle mě automechanici prostě jen nechtěli danou věc opravit, možná je ani nenapadlo vyměnit čidla apod...
Pravdou je ale, že letos při velkých mrazech auto nechtělo startovat(jezdí denně) a prodejce ve FM na to jen krčil rameny, tož fakt přístup, který jsem u koncernu nezažil Po počátečním nadšení si kamarád stěžuje na špatné odhlučnění, jinak motor jede nádherně a jezdi v průměru za 6l.
Tož držím palec ať příště máš šťastnou ruku při výběru auta!

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pondělí 08.05.2017 15:09, .
já teda koukam, při předváděcí jízdě zjistí, že motor nejede jak by měl + to řazení, což značí nějaký problém, a přesto to auto koupí.. Už tohle ho mělo varovat a odradit od koupě !!!
reagovat
markymark
počet příspěvků1
datum registrace08.05.2017
Pondělí 08.05.2017 22:29, francouzi
nekupovat nic od francouzů a co začíná na F
reagovat
kos
počet příspěvků11
datum registrace15.11.2007
Pondělí 08.05.2017 22:57, peugeot
On je zásadní přechod mezi škoda a peugeot. I blbá fábie HTP lépe řadí a je pocitově živější. Peugeot je těžší, větší. Subjektivně může být línější i když při fyzickém měření to bude jinak. Do takového auta patří diesel. Pro škodovkáře se přechod na francouze nedoporučuje.....
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Úterý 09.05.2017 08:33, RE: .
Zvirak napsal:
já teda koukam, při předváděcí jízdě zjistí, že motor nejede jak by měl + to řazení, což značí nějaký problém, a přesto to auto koupí.. Už tohle ho mělo varovat a odradit od koupě !!!


Tak tak... Stejně tak si koupit automatickou klimatizaci a stěžovat si, že při ručním nastavení nefunguje tak jak má... Nebo si stěžovat na kvalitu laku a plastů u původně užitkového auta...
Já bych třeba vůbec nezmiňoval to, že rchloměr proměřuje jinak, než u Fábky, to je prostě diagnóza...
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Úterý 09.05.2017 13:19, RE: francouzi
markymark napsal:
nekupovat nic od francouzů a co začíná na F


TVL, tady je zase někdo chytrý, asi chodíš hodně do hospody na moudra, že?!
reagovat
Fortress007
počet příspěvků6
datum registrace18.09.2011
Úterý 09.05.2017 14:11, Koncern je koncern
Nechal jsem se přesvědčit na Caddy, a u mě dobrý.
reagovat
Tommm
počet příspěvků79
datum registrace14.09.2015
Úterý 09.05.2017 14:18, :D
Takze autor si koupil uzitkove auto, ktere je prezentovane jako "prostorne rodinne". K tomu s nejakou parodii na motor, protoze na lepsi nemel penize a pak vyplodil clanek o tom, ze auto nejede v jeho "spektru otacek" a tedy neprimo rekl, ze rizeni asi neni jeho silna stranka.

Blahopreji ke koupi. To musi bejt fakt velmi zoufale, koupit si auto, ktere se mi od zacatku nezda.

:D
reagovat
Roman AX
počet příspěvků134
datum registrace09.12.2011
Úterý 09.05.2017 18:51, Tenhle typ
lidí znám, jsou to potížisti, co si nákup rozmyslí a pak jen hledají jak z toho vybruslit. Tak ať ti ta Fábka ještě 10 let vydrží!
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 09.05.2017 19:22, svítící kontrolka
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 09.05.2017 20:49, RE: svítící kontrolka
Fanda napsal:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?


Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil.
Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 10.05.2017 13:29, RE: svítící kontrolka
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.


nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Středa 10.05.2017 17:37, RE: svítící kontrolka
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.


Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 10.05.2017 21:32, RE: svítící kontrolka
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.


ono je potřeba se do katalogu náhradních dílů podívat pozorně,dvohmota je nabízena do roku 2011, 1,6 TDI 66,77 či 81,85 kw 0d 2012 ,Dynamika už základního dieselu je překvapivá.Vadí hlučnost.Výrobce nechtěl použít dvohmotový setrvačník,pouhé lamely v pružině nemají šanci torzní kmity pochytat.Na druhou stranu pro kupujícího ojetiny je absence drahého dvouhmoťáku spíše dobrou zprávou.Překvapuje spotřeba paliva.Do pěti litrů se vejdou i ti,kterým plynulost jízdy moc neříká. To je krátký úryvek ze SM 13/2017,je tam dopodrobna rozebraná O 3 jako ojetina. Zajímavé počtení na šest stran.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 10.05.2017 21:35, RE: svítící kontrolka
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
a mohu se zeptat,jak by jste postupovali Vy ostatní ,pokud by se Vám na novém autě neustále rozsvěcovala nějaká kontrolka a servis by nebyl schopen i po několika návštěvách závadu odstranit a navíc přestával komunikovat?
Je otázkou, co tomu autu reálně bylo. Zda to byla skutečně "neodstranitelná závada", nebo diletantismus značkového servisu. Třeba jen neuměli správně spárovat kola a řídící jednotku - TMPS je v tomto autě novinkou, takže bych se tomu ani nedivil. Jinou věcí je hodnocení auta, pán bude asi "nadšený a dobrý" řidič, když chrochtá blahem nad HTP a ohrnuje nos nad (sice ne bezproblémovým, ale) o polovinu silnějším motorem, který jede proti HTPčku velmi slušně a navíc kultivovaně (mám jej v C3 Picasso). A porovnávat kvalitu plastů v přestavěném a stále levném "užitkáči" s jakýmkoli osobákem také moc dobře nejde, klady tohoto vozu a důvody pro jeho koupi jsou zcela jinde.
nejspíš nějaká prkotina,ale když servis není schopný ani po několika návštěvách zjednat nápravu,tak co s tím.Jinak Pavlíku,tvůj nedávný příspěvek,že když s motorem 1.6 Tdi budu jezdit za pět litrů,tak že do 50 000 km zaručeně zničím dvouhmotu,tak to zatím byla zdejší hláška roku.
Tak si přečti odpověď v dané diskusi chytráčku - 1,6 TDI v Golfu (6 i 7) i Octavii (2 i 3) má vždy dvouhmotu. Ty tvrdíš opak, přesto, že se stačí podívat na kterýkoli server s náhradními díly. Stejně tak si dovoluješ kategoricky tvrdit, že podtáčení dvouhmotě nevadí (a to jízda s daným motorem při tvé spotřebě bezesporu je) - já tvrdím opak a dokonce se totéž dočteš i ve Světě motorů. Tak nevím, kdo z nás dvou má hlášky roku.
ono je potřeba se do katalogu náhradních dílů podívat pozorně,dvohmota je nabízena do roku 2011, 1,6 TDI 66,77 či 81,85 kw 0d 2012 ,Dynamika už základního dieselu je překvapivá.Vadí hlučnost.Výrobce nechtěl použít dvohmotový setrvačník,pouhé lamely v pružině nemají šanci torzní kmity pochytat.Na druhou stranu pro kupujícího ojetiny je absence drahého dvouhmoťáku spíše dobrou zprávou.Překvapuje spotřeba paliva.Do pěti litrů se vejdou i ti,kterým plynulost jízdy moc neříká. To je krátký úryvek ze SM 13/2017,je tam dopodrobna rozebraná O 3 jako ojetina. Zajímavé počtení na šest stran.


bylo myšleno, pouhé pružiny v lamele
reagovat
Ivánek
počet příspěvků3
datum registrace20.08.2014
Pátek 21.07.2017 18:54, kontrolka tlaku pneumatik
Nevím proč bych se měl rozčilovat nad kontrolkou tlaku pneumatik hlásající chybu, když jak pisatel uvádí se to děje pouze při startování. Po nastartování to snad zhasne. Mám ve vozidle rovněž kontrolku tlaku, která je funkční pouze na pneu se kterými jsem auto koupil. Na léto přezouvám jiné pneu i s disky a kontrolka trvale bliká. Údajně je čidlo ve speciálním ventilku. Snad to taková chyba není, alespoň ne taková, že je nutno tak důsledně řešit. Jinak jsem překvapen tak negativním hodnocením vozidla. Vždy si však vzpomenu na dávného kolegu, který kupoval výhradně francouzská auta s komentářem : " Francouzská auta jsou hezká, pohodlná, ale křehká"
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.