0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Clio nebo Hyundai i20 za 150 tisíc korun?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla, korejská vozidla
i
počet příspěvků36
datum registrace09.05.2007
Pátek 21.04.2017 13:39, ix20
Dobrý den,
pokud uvažujete o i20, zkuste sednout do ix20. Do města velmi dobré, dobře se do něj nastupuje a mechanika je v podstatě stejná.
Mám osobní zkušenost s motorem 1,6 (125 ks) a to je poměrně slušně svižné vozidlo.
Pokud rád řídíte, pak Vám mezi nákupními taškami doporučuji vyzkoušet Ford Fiesta. Subjektivně mi přijde, že má lepší řízení.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Neděle 23.04.2017 23:28, Golf+ 1.4 MPI
Po zkušenostech s všemi možnými auty bych do města koupil obyčejný Golf+ 1.4, dokonce Golf 1.4 je dobrá volba. Golf+ je vyšší, má dobrý výhled, velmi lehké ovládání volantu, pedálů i řadící páky, má komfortní podvozek a motor stačí na popojíždění i se zapnutou klimatizací.
Rovněž bezpečnost je o třídu jinde, než u Clia a zejména u Hyundaie.
Pak je tu propastný rozdíl v prostoru pro posádu a sedadlech, tam je Golf úplně jinde a nedá se moc srovnávat...

reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Středa 26.04.2017 09:21, RE: Golf+ 1.4 MPI
BobanHTP napsal:
Po zkušenostech s všemi možnými auty bych do města koupil obyčejný Golf+ 1.4, dokonce Golf 1.4 je dobrá volba. Golf+ je vyšší, má dobrý výhled, velmi lehké ovládání volantu, pedálů i řadící páky, má komfortní podvozek a motor stačí na popojíždění i se zapnutou klimatizací. Rovněž bezpečnost je o třídu jinde, než u Clia a zejména u Hyundaie.Pak je tu propastný rozdíl v prostoru pro posádu a sedadlech, tam je Golf úplně jinde a nedá se moc srovnávat...


Bobane, nechci se s tebou hádat, ale co stýče bezpečnosti, tak když jsem se díval te´d na euroncap, tak je na tom golf +- stejně jako i20, clio je na tom o poznání hůř. A to je vlastně i20ka ještě hodnocená přísněji, bo je to nevější a už bylo jiné bodování. Takže bych o bezpečnost v i20 neměl obavy.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.