0
zpět
 

diskuze k tématu: Richard Kopečný - V Česku je příliš mnoho ojetin

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 05:50, Co to keca!
Bych chtel videt ho co by delal s vyplatni paskou co ma hafo lidi?
Za to se nove auto koupit neda,ale kdyz mi ho koupi,rad se zbavim ojetiny!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 07:20, RE: Co to keca!
Zigi napsal:
Bych chtel videt ho co by delal s vyplatni paskou co ma hafo lidi?
Za to se nove auto koupit neda,ale kdyz mi ho koupi,rad se zbavim ojetiny!!!
no jo to sou ty bohatsi ty si muzou dovolit 7000 mesicne za novy auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 07:36, RE: Co to keca!
Zigi napsal:
Bych chtel videt ho co by delal s vyplatni paskou co ma hafo lidi?
Za to se nove auto koupit neda,ale kdyz mi ho koupi,rad se zbavim ojetiny!!!
To máš pravdu, všechno okolo nás má být evropské a platy jsou české, a to je pak strašnýho divení, že se nekupují nové tenisáky za ceny, za který je nezhuntovaný auto se servisem ze západu v plné výbavě o 2 třídy výše. Podle těch keců si někdy říkám jestli Ti lidi jsou fakt tak omezení nebo jestli to tak vidí. Navíc ztratit z auta 30% z ceny hned první den, to je jen pro silné nervy, nehledě k faktu, že to ještě ve většině případů vlastní leasingovka, takže auto několik let stejně říká pane někomu jinýmu. Vezmeme si ten zatracovaný průměrný plat a hned vidíme, za jak dlouho se vydělá na naprosto běžné nové auto v hodnotě 600 tisíc. Je to skoro 3 roky bez chleba, vody a střechy nad hlavou. Po tomto výpočtu mě samotnýho udivilo, že si lidi nekupují nové auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 08:29, neuvěřitelné
Ač mám sám nadprůměrný plat, tak na nové auto nemám, to bych snad musel být bez rodiny a bydlet u rodičů...Žijou tyhle lidi vůbec v reálným světě??
Jinak - za ten zákon o dovozu ojetiny jsem rád a upřímně za něj děkuju, protože se velmi zvětšil výběr vozů....srtejně si ale spíš myslím, že panáček pláče proto, že teď už není doménou vyvolených si dovézt kvalitní ojeté auto ze zahraničí a v ČR ho mastně prodat, že teď si to doveze každý sám bez zprostředkovatleů...tam asi bude zakopaný pejsek )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 09:07, Richard Kopecny
On si asi mysli,ze je jednoduche si koupit nove auto,vzdyt vetsina lidi kdyz si to dovoli,jsou to auta vetsinou do 300t Kc a to pak maj nasponovanej zorpocet.
Panacek si zije ve svem snu,ale asi nevidi ze nase ceske platy nedosahuji vyse asi te jeho vyplatni pasky!
Mel by se nad sebou zamyslet!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 09:21, Odporuje sám sobě:
Na jednu stranu říká, že prodejcům se prodej nových aut nevyplatí, že musí mít i servis a autobazar. A na druhou stranu se diví, že se prodává tolik ojetin. I kdyby se všichni rozhodli nežrat a to nové auto si koupit, tak by podle této logiky stejně prodejci zkrachovali, protože na tom nevydělají (nové auta do servisu tak často nejezdí a autobazary by byly bez zákazníků ...).

No zkrátka, tomu člověku z toho množství peněz, které vydělává, asi ruplo v bedně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 09:57, re
Proc tu otiskujete prezentaci zajmove skupiny - dovozcu novych automobilu?!? kolik za to bylo? Rozhovor bez jakehokoliv protinazoru, ostuda redakce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 10:12, A ještě něco
To, že staré vraky brázdí naše silnice není rozhodně tím, že by se dovážely ze zahraničí, ale tím, že některé lidi finanční situace nutila nechat si Škodu 1000/100/105/120 proto, že 8-mi leté auto pro ně nebylo cenově dostpné. To dělá vysoké průměrné stáří aut, ne to, že si teď mohou dovézt ze zahraničí 10-ti leté auto, které má už výhradně řízené spalování (alespoň EURO2) a většinou min. ABS a alespoň 1 airbag a stojí doslova bagšiš a je v lepším stavu než stejnoletý vůz provozovaný u nás a šizený na údržbě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 11:44, heh
zda sa, ze po cesku behaju rovnaky kokotkovia, ako u nas...
tu v sr je priemerny plat v prepocte tak okolo 13000CK a vsetky ceny mame (ako vzdy) este vyssie ako ceny u v cesku...
je to na picu, takze prave teraz si idem kupit ojazdene stare auto, lebo nie som taky prachaty, aby som si kupil nove. A to na nase pomery mam vyrazne nadpriemerny plat. fuj, je mi na grc z takych dementov!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 12:06, RE: Odporuje sám sobě:
Riccardo napsal:
Na jednu stranu říká, že prodejcům se prodej nových aut nevyplatí, že musí mít i servis a autobazar. A na druhou stranu se diví, že se prodává tolik ojetin. I kdyby se všichni rozhodli nežrat a to nové auto si koupit, tak by podle této logiky stejně prodejci zkrachovali, protože na tom nevydělají (nové auta do servisu tak často nejezdí a autobazary by byly bez zákazníků ...).

No zkrátka, tomu člověku z toho množství peněz, které vydělává, asi ruplo v bedně.
On tím jen vysvětluje, že všichni prodejci jsou vlastně charita - prodávaj nová auta a ještě prodělávají, chudáčci. Nic víc už pro nás nemohou udělat (tak proč si sakra nekupujem každých 5 let nové auto?) Taky nějaký čas podnikám, ale až budu pořád jen prodělávat, tak holt začnu dělat něco jinýho, nebo půjdu na pracák. Tady je vidět, že i špatnej kšeft je lepší než dobrá práce...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 12:10, RE: pre Mekyho
meky napsal:
zda sa, ze po cesku behaju rovnaky kokotkovia, ako u nas...
tu v sr je priemerny plat v prepocte tak okolo 13000CK a vsetky ceny mame (ako vzdy) este vyssie ako ceny u v cesku...
je to na picu, takze prave teraz si idem kupit ojazdene stare auto, lebo nie som taky prachaty, aby som si kupil nove. A to na nase pomery mam vyrazne nadpriemerny plat. fuj, je mi na grc z takych dementov!
Meky, je to blbé ale všimni si ako za posledný rok klesli ceny ojazdených áut u nás. Napr. Marea stála v roku 2005 230 000sk a teraz stojí 140 000SK. To je dosť veľký pád. A to platí pre všetky značky. Je to spôsobené tým, že o autá nie je vôbec záujem. Ľudia nemajú peniaze, dovozcovia a bazáristi chcú auto silou mocou predať a tak ceny klesajú.
Predať auto na SK v dnešnej dobe za normálnu cenu je obrovský problém. Takže niečo sa preca len na SK zmenilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 12:39, RE: pre Mekyho
Kolega zo Slovenska napsal:
Meky, je to blbé ale všimni si ako za posledný rok klesli ceny ojazdených áut u nás. Napr. Marea stála v roku 2005 230 000sk a teraz stojí 140 000SK. To je dosť veľký pád. A to platí pre všetky značky. Je to spôsobené tým, že o autá nie je vôbec záujem. Ľudia nemajú peniaze, dovozcovia a bazáristi chcú auto silou mocou predať a tak ceny klesajú.
Predať auto na SK v dnešnej dobe za normálnu cenu je obrovský problém. Takže niečo sa preca len na SK zmenilo.
Souhlasim, na Slovensku jsou o třetinu menší platy, ale zároveň o třetinu větší ceny. Jednou jsem se koukal do ceníku nových aut v SR a srovnával jej s tím českým, např: auto, které u nás stojí 500 tisíc Kč, na Slovensku stojí přes 700 tisíc Sk, nebo Dacia Logan, která u nás stojí v základním provedení necelých 200 tisíc Kč, tak na Slovensku stojí 300 tisíc Sk. Ono s těmi rozdíly v cenách je to skoro se vším, i blbý časopis, který se v ČR prodává za tři stovky(Kč), tak na Slovensku stojí 500(Sk)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 13:04, RE: pre Mekyho
xganga napsal:
Souhlasim, na Slovensku jsou o třetinu menší platy, ale zároveň o třetinu větší ceny. Jednou jsem se koukal do ceníku nových aut v SR a srovnával jej s tím českým, např: auto, které u nás stojí 500 tisíc Kč, na Slovensku stojí přes 700 tisíc Sk, nebo Dacia Logan, která u nás stojí v základním provedení necelých 200 tisíc Kč, tak na Slovensku stojí 300 tisíc Sk. Ono s těmi rozdíly v cenách je to skoro se vším, i blbý časopis, který se v ČR prodává za tři stovky(Kč), tak na Slovensku stojí 500(Sk)
jakej je převod měny? 2 Sk = 1Kč?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 14:08, Autor článku
Na co je vůbec svaz dovozců auomobilů?... když si dnes může každý
v EU koupit co chce, kde chce, za kolik chce, dovézt do ČR a přihlásit.
Naříkat na stáří aut je blbost - auto, které projde řádnou STK je dobré,
rok výroby nehraje roli. Pán naříká, protože potřebuje aby se dováželo více, dost si odporuje, ale to nevadí. Byznys spojený s kšeftováním s auty, který byl dominantou 90. let je minulost. Lidi dělejte si hlavně co chcete, buďte svobodní !!!!!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 15:14, V Česku je mnoho ojetin
Patřím s finančními příjmy do tzv. střední skupiny, děti jsou už samostatné, ale přesto si nové auto nemohu pořídit, pokud nechci veškerou životní úroveň obětovat na splácení nového vozu (auto typu Dacia Logan, popřípadě tzv. minivozy, nepovažuji za vhodný typ vozidla).
Mám již 12 roků starý VW Passat a zatím jezdí spolehlivě a bez poruch. Takže nevidím důvod, proč bych si pro příště zase nedovezl z Německa ojetý vůz a navíc teď, když tady nemusím platit již clo a ani DPH.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 17:36, RE: V Česku je mnoho ojetin
Zdenda napsal:
Patřím s finančními příjmy do tzv. střední skupiny, děti jsou už samostatné, ale přesto si nové auto nemohu pořídit, pokud nechci veškerou životní úroveň obětovat na splácení nového vozu (auto typu Dacia Logan, popřípadě tzv. minivozy, nepovažuji za vhodný typ vozidla).
Mám již 12 roků starý VW Passat a zatím jezdí spolehlivě a bez poruch. Takže nevidím důvod, proč bych si pro příště zase nedovezl z Německa ojetý vůz a navíc teď, když tady nemusím platit již clo a ani DPH.
Já taky. Ale radši jsem si koupil lehce ojetou oktávku čtyři roky starou za polovic původní cenyv hotovosti, než abych šel do dluhů a přistoupil na podmínky leasingu. Peníze radši strkám do baráku.
Dneska to tak vidím, že se tu všichni shodneme, když prohlásíme, že ten pán je vůl. I kolega ze Slovenska s námi zdá se souhlasí, že? ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 18:24, :-))
watson napsal:
Já taky. Ale radši jsem si koupil lehce ojetou oktávku čtyři roky starou za polovic původní cenyv hotovosti, než abych šel do dluhů a přistoupil na podmínky leasingu. Peníze radši strkám do baráku.
Dneska to tak vidím, že se tu všichni shodneme, když prohlásíme, že ten pán je vůl. I kolega ze Slovenska s námi zdá se souhlasí, že? ))
Jo, jo ten pán je vôl. Súhlasím s Vami Watsone ))) Dnes sa zhodneme. Myslím, že by sme sa zhodli aj častejšie nebyť tých blbých naťahovačiek, ktoré auto je najlepšie atď... )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.08.2006 19:03, RE: V Česku je mnoho ojetin
Zdenda napsal:
Patřím s finančními příjmy do tzv. střední skupiny, děti jsou už samostatné, ale přesto si nové auto nemohu pořídit, pokud nechci veškerou životní úroveň obětovat na splácení nového vozu (auto typu Dacia Logan, popřípadě tzv. minivozy, nepovažuji za vhodný typ vozidla).
Mám již 12 roků starý VW Passat a zatím jezdí spolehlivě a bez poruch. Takže nevidím důvod, proč bych si pro příště zase nedovezl z Německa ojetý vůz a navíc teď, když tady nemusím platit již clo a ani DPH.
urcite je lepsi, kdyz lide jezdi v ojetych oktavkach, nez v novych daewoo tico nebo podobnych mini nesmyslech
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.08.2006 08:29, RE: V Česku je mnoho ojetin
watson napsal:
Já taky. Ale radši jsem si koupil lehce ojetou oktávku čtyři roky starou za polovic původní cenyv hotovosti, než abych šel do dluhů a přistoupil na podmínky leasingu. Peníze radši strkám do baráku.
Dneska to tak vidím, že se tu všichni shodneme, když prohlásíme, že ten pán je vůl. I kolega ze Slovenska s námi zdá se souhlasí, že? ))
Pravda -také stavím peníze nemám na nové auto
dyť 5 let staré auto je téměř za třetinovou cenu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 31.08.2006 13:25, RE: V Česku je mnoho ojetin
Zdenda napsal:
Patřím s finančními příjmy do tzv. střední skupiny, děti jsou už samostatné, ale přesto si nové auto nemohu pořídit, pokud nechci veškerou životní úroveň obětovat na splácení nového vozu (auto typu Dacia Logan, popřípadě tzv. minivozy, nepovažuji za vhodný typ vozidla).
Mám již 12 roků starý VW Passat a zatím jezdí spolehlivě a bez poruch. Takže nevidím důvod, proč bych si pro příště zase nedovezl z Německa ojetý vůz a navíc teď, když tady nemusím platit již clo a ani DPH.
Souhlasí, v Česku je mnoho ojetin... A podle toho, jakým způsobem je převážná většina bazaristů prezentuje, jich bude spíš přibývat. Je podle mě daleko bezpečnější (a kolikrát i levnější), nechat si dovézt auto na objednávku (pokud přesně víte, co chcete). Stačí se podívat na stav tacho a porovnat ho s volantem, pneu atd - kolikrát se můžete rovnou otočit s přesvědčením, že debila ze sebe dělat nenecháte...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.