Honda Prelude 5G - první dojmy majitele

Motor má v otáčkách slušný zátah, ale strašně dlouho se sbírá. Prostě než nabere otáčky, trvá to. Navíc mě zaráží poměrně velká spotřeba.
hodnocení článku 4.3 b / 3x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Honda Prelude
Značka:Honda
Model:Prelude
Typ:5G
Karoserie:coupe
Obsah motoru:2,2 Vtec - 136kw
Palivo:benzín
Rok výroby:1997
Typ řazení:sekvenční
Najeto km při koupi:53000
Najeto km nyní:57000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:2 měsíce
Průměrná spotřeba:10 až 12l / 100km
Poruchy:bez poruch
Předchozí vozidlo:Honda Prelude 2.0i

Vlastnil jsem preludku 3G, nyní jsem pořídil 5G Vtec a jsem spokojen. Super design - jenže v sériove verzi nic moc. Já ji koupil s předním křídlem na kapotě a ze zadním křídlem na kufru se zabudovaným brzdovým světlem. Je to japonská verze. Co se týká podvozku, tak můžu jen potvrdit, že je navržen dokonele. Již 2x jsem s ní chytil smyk a nemá tendenci se přetáčet, naopak se chová jako čtyřkolka, ale nesmíte ubrat plyn. Neutrhnou se jen zadní kola, ale všechny a je to vzrůšo. Motor má v otáčkách slušný zátah, ale strašně dlouho se sbírá. Prostě než nabere otáčky, trvá to. Navíc mě zaráží poměrně velká spotřeba, nevím čím to může být. Že by tím díravým vlnovcem :-) Mám systém 4ws a zatím bez problémů, ale když stojím na místě a zatáčím, tak mi vrže a piští, chodí na sucho, ani nevím, zda tam má být olej nebo ne. 4ws je výborný při parkování i za jízdy. Super brzdy. Převodovku mám tiptronic, pouze čtyřstupňovou a mohla by být lépe odstupňována, protože špatně navazují otáčky motoru. Interiér je bezkonkurenční, pohodlné sezení i na dlouhé vzdálenosti, vyhřívané sedáky - úžasně topí i v mrazech. Místo v zadu nerozebírám. Přeci jen je to auto pro mé pobavení a ne pro přepravu osob. Když se někomu nelíbí místo, ať jde pěšky. Doporučuji pro řidiče s výškou 150 až 190cm. Co mi hodně chybí, tak je tlačítko MEMORY na sedačce řidiče. 3G to měla. Oceňuji i přítomnost airbagů. Klima chladí výborně, super je i elektrické vyhřívání zrcátek a funkce jednoho z prvních tempomatů. Jen nevím co mi vrže na přední nápravě. Jak při brždění, tak při zrychlení. Ani na STK to nezjistili. Co se týká náhradních dílů, tak jsou cenou úměrné kvalitě. Ale nekupujte zmetky. Doporučuji Nipparts - prvovýroba pro hondu. Na auto se dá sehnat i dost tuningových doplňků. Chlapi, je to kočkolap (i v zadu je dost místa když se chce)...

Vlastníte vůz značky Honda? Podělte se zde s ostatními o své dojmy a zkušenosti.

KladyZápory
podvozek, stabilita, vyvážení moje spotřeba
systém Vtec, 7500ot/min, 136kW chybí MEMORY na sedačce řidiče
4WS, ATTS, ABS tiptronic 4st. převodovka
interiér + hudba, pohodlí není pro začátečníky - na zabití, potřeba mít mozek v hlavě
motor -výkon, seřízení, údržba  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
3
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
3
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
1.46
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/82/83/84/85/86/87/88/8


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist