Hyundai Accent

Když nemáte po kapsách spoustu zbytečných peněz a sháníte laciné auto na koupi i provoz, můžete sáhnout po Hyundai Accent. Nebo ne? Jaký je podle uživatele? Neprodraží se na servisu?
RECENZE UŽIVATELŮ, 09.07.07 | 00:00
hodnocení článku 2.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Hyundai Accent
Značka:Hyundai
Model:Accent
Typ: 
Bližší označení:3-dveřový
Karoserie:limuzína, sedan, hatchback
Obsah motoru:1341
Palivo:benzín
Rok výroby:1997
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:102 000
Najeto km nyní:141 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:2,5 roku
Průměrná spotřeba:6,5 l
Poruchy:opakovaně žádné
Předchozí vozidlo:Škoda 120
Vozidlo jsem zakoupil v únoru 2005. Potřebovali jsme s manželkou relativně levný, spolehlivý a líbivý vůz.
Právě o Hyundai Accent jsem uvažoval. Zakoupený vůz byl r.v. 1997, objem mot. 1 341 ccm, měl najeto cca 102 000 km a bazar si jej cenil na 73 000,- Kč, což byla velice příznivá hodnota. Samozřejmě po koupi ojetého vozidla je třeba počítat s dalšími náklady, což jako první bylo: výměna rozvodového řemen a kladky, klínový řemen, filtry, svíčky a olej, to vše je víceméně základ po koupi vozidla s najetými cca 100 000 km.

Vlastníte vůz značky Hyundai? Podělte se s ostatními o své zkušenosti
ZDE!

Vůz je celkem živý, spotřebou paliva nezaskočí. Trošku mě zaskočila spotřeba oleje, cca 0,4-0,5 l/1 000 km, ale u těchto vozidel je norma 1 l/1 000 km, tedy je v normě. Dáno je to asi i tím, že používám polosyntetiku 10W40, doporučen je 15W40.
Accent nemá opakované poruchy. Začíná však korodovat, a to na u těchto vozidel obvyklých místech, tedy lemy zadních blaníků a spodní hrana dveří. Vozidlo je jinak vybaveno posilovačem řízení, přední okna v el., 1x airbag, výškově stavitelný volant. Když jsem sháněl plechové disky, tak na vrakovišti se daly sehnat za 250,- Kč/ks.
Nejvážnější porucha bylo přetržené táhlo řazení od řadicí páky k převodovce, to se stalo při cca 130 000 km. V druhovýrobě není, nové se muselo objednat přímo u dealera Hyundai a stálo 3 000,- Kč a další cca 2 500,- Kč práce, což bylo asi trošku dost. Dále při cca 135 000 km musel být vyměněn vlnovec výfuku, ten stál okolo 700,- Kč. Rovněž okolo 130 000 km jsem nechal vyměnit komplet brdy - kotouče, destičky a zadní, krom bubnů, což vyšlo na cca 5 000,- Kč.
Do budoucna rovněž uvažuji o Hyundai Accent, ale od r. 2005 výše a s co nejmenším počtem najetých km. Za celkem slušnou cenu zákazník získá solidně vybavený a moderní vůz. Rozhodně značka Hyundai stojí za to se po ní porozhlédnout. Dále by se měl potencionální kupující zajímat, zda vůz nebyl dovezen z Němacka, kde je snižován výkon motorů z 63 kW na 55 kW, tuším, že kvůli sazbě pojistného. Toto by mělo jít odstranit, jelikož v systému sání je před klapkou vsunut plech s menším průřezem otvoru, tudíž je motor takto 'přidušen', aby klesnul výkon.
Na závěr mohu říci sám za sebe, že koupi vozidla Hyundai Accent doporučuji. A hlavně o něj není zájem mezi zloději!!
KladyZápory
slušná spolehlivost trošku vyšší ceny náhr. dílů
nízký zájem zlodějů začínající koroze
cena nižší dostupnost použitých dílů
solidní výbava  
  





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
3
dynamika motoru
1
jízdní komfort
3
ovladatelnost
3
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
3
řízení
2
sedadla
4
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
1
celkové hodnocení - průměr:
2.28
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/1


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist