Jaký je Fiat Brava z roku 1999?

S Fiatem Brava panuje velká spokojenost, problém ale může nastat při koupi nového autorádia. A jak uvádí majitel, stokoňová jedna šestka pod kapotou zatopí i BMW!
RECENZE UŽIVATELŮ, 04.12.08 | 12:00
hodnocení článku 5.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Fiat Brava
Značka:Fiat
Model:Brava
Typ:16 16V 100K
Bližší označení:sx
Karoserie:Hatchback
Obsah motoru:1600
Palivo:benzín
Rok výroby:1999
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:120000
Najeto km nyní:145000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:2 roky
Průměrná spotřeba:7 litrů
Poruchy:Občas svítící kontrolka vstřikování, ale bez efektu na jízdní vlastnosti
Předchozí vozidlo:Peugeot 309 GTI 2.0Litru 120K

Toto vozidlo jsem zakoupil náhodou, když jsem si jel pro úplně jiný vůz. Jeho cena byla tehdy 80 000 Kč a zaujalo mne, že k němu byla poctivě vyplněná servisní knížka, hotové rozvody i brzdy.

Vlastníte vůz značky Fiat? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!


Za dobu užívání jsem investoval pouze do výměny předních tlumičů a ramen, která byla poškozena jízdou po českých silnicích. Velice mne překvapilo, že na tento vůz je spousta dostatečně kvalitních replik a proto nebyla oprava drahá.


Auto má skvělou dynamiku a podvozek i brzdy jsou velice poslušné. K vozu jsem zakoupil pneumatiky o rozměru 195/55/15, takže si mohu dovolit i trošku sportovnější styl jízdy.


Motor dokáže plně využít svých sto koní, takže není problém držet krok i s novějšími vozy (zkoušel jsem sprint s BMW 2.0Litru 6V z roku 1990 a němec zůstal dosti pozadu). Dokonce i při rychlosti kolem 180km/h se vůz chová celkem stabilně, jen je třeba dát pozor na velice citlivý posilovač řízení, který se hodí více do městského provozu než na dálnice. Na druhou stranu díky tomu se s ním perfektně parkuje a i poloměr otáčení je na tento středně velký vůz nadprůměrný a mohly by mu závidět i některé malé vozy.


Karosérie je podle mého názoru velice zdařilá a i interiér je velmi příjemný. Jediný problém jsem zaznamenal při instalaci nového autorádia, kdy je v přihrádce tak málo místa, že dostat tam zesilovač signálu byl téměř nadlidský úkol a podařilo se mi to až po dvaceti minutách skoro hrubého násilí. Dalším nedostatkem je nutnost zakoupení redukce pro rádio, která stojí asi 1200Kč.


Musím pochválit provedení plastů v interiéru, za které by se nemusely stydět ani vozy vyšší třídy. Trochu postrádám loketní opěrku, kterou sice lze zakoupit dodatečně, jenže se musí koupit originál, protože žádná univerzální nepasuje. Antikorozní úprava je výborná, protože ani po devíti letech provozu není nikde náznak jakéhokoli rezivění a to i když auto negarážuji. Lak je vysoce kvalitní a není na něm žádná stopa po působení slunce nebo soli.


Hlavně největší předností jsou dostupné a levné náhradní díly. Auto bych bez váhání koupil znovu, protože s ním mám jen kladné zkušenosti a i vzhledově je nadčasové a dává zapomenout, že vlastníte už téměř desetiletý vůz.

KladyZápory
Spolehlivost Instalace rádia
Cena Stárnutí klik
Vzhled Snížený výhled přes zadní okno
Nadčasovost Otvírání kufru jen u řidiče
  



Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
1
 
Cena náhradních dílů
1
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
2
prostornost
1
pružnost motoru
2
řazení
2
řízení
2
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
1
celkové hodnocení - průměr:
1.53
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/7
2/7
3/7
4/7
5/7
6/7
7/7


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist