Majitel Subaru Outback: přesedl jsem z Octavie 4x4

Jsem stavební inženýr a musím jezdit na stavby. Na Octavii 4x4 jsem najel cca 240 000 km a pak se rozhodnul pro Subaru Legacy Outback 2,5 AT. Po přesednutí jsem byl překvapený rozdílem mezi oběma vozidly, byl to skok do vozidla úplně jiné třídy…
hodnocení článku 4.0 b / 3x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Subaru Outback
Značka:Subaru
Model:Outback
Typ:3R AT
Karoserie:kombi
Obsah motoru:3000
Palivo:benzín
Rok výroby:2007
Typ řazení:automat
Najeto km při koupi:0
Najeto km nyní:55000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:10 měsíců
Průměrná spotřeba:10
Poruchy:ne
Předchozí vozidlo:Škoda Octavia

Ročně najedu po ČR více jak 60 000 km. Octavii 4x4 jsem koupil novou a považuji ji za výborné auto pro rodinu i práci. Sloužila mi svědomitě a zůstala doma jako druhé auto. Na silnici je dokonalá i za špatných povětrnostních podmínek. Nenechám na ni dopustit. Při práci je možné ocenit objem zavazadlového prostoru Octavie, další z výhod je množství nejrůznějších úložných prostor a nejrůznějších přihrádek a kapsiček. Je třeba si ale uvědomit, že Octavia 4x4 není určena k výletům mimo silnici.

Vlastníte vůz značky Subaru? Podělte se s ostatními o své zkušenosti ZDE!

Na suchém terénu stavby nemá problém. Byl jsem naučen přijíždět až k samotné stavbě. Na jaře došlo ke změknutí podkladu pod trávníkem na mírném svahu jsem bez problému mírný svah cca 5° bez problému sjel, ale po měkkém zatravněném terénu jsem měl problémy vyjet, protože u prvního typu Octavie Haldex spojka spíná až po prokluzu. Po proklouznutí předních kol dojde ke stržení přirozeného povrchu a po připnutí zadního náhonu přední kola prokluzují. Na Octavii 4x4 jsem najel cca 240 000 km. Při výměně jsem tento problém také řešil a rozhodnul jsem se pro Subaru Legacy Outback 2,5 AT se kterým jsem najel cca 100 000 km. Po přesednutí jsem byl překvapený rozdílem mezi oběma vozidly. Byl to skok do vozidla úplně jiné třídy. Jízdní vlastnosti stálého pohonu 4x4 v kombinaci s nízko položeným těžištěm, plus pružnost benzínového motoru je něco mimořádného. Bezrámová okna jsou super. Při jízdě se Subaru se dosahuje výrazně větších jízdních průměrů. Perfektní podvozek svádí k rychlejší jízdě, umožňuje bezpečnější předjetí.

K 55-tým narozeninám jsem si udělal radost a koupil si Subaru Outback 3,0 AT, mám najeto cca 55 000 km a jízda v něm je radost. Auto používám 10 měsíců. Letošní zima je bez sněhu, ale loni a zejména předloni jsem výhodu permanentního pohonu 4x4 ocenil.


KladyZápory
stalý převod 4x4 spotřeba
odolný podvozek  
bezkonkurenční jízdní vlastnosti  
  
  





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
2
pružnost motoru
1
řazení
1
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
3
výhled z vozu
2
zavazadelník
2
celkové hodnocení - průměr:
1.42
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - mobilní verze

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist