Mazda 323 BA

323C jsme koupili, protože v dané cenové kategorii byla asi nejlepší volba. Stála v r. 2004 88 tKč. Najezdíme tak 7-10 tisíc km za rok a máme garáž. Nejvíc mě zaujal u motoru 1.5 90 koníků jeho zátah z nízkých otáček.
RECENZE UŽIVATELŮ, 06.05.06 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Mazda 323
Značka:Mazda
Model:323
Typ:C
Bližší označení:323 coupé
Karoserie:kupé
Obsah motoru:1.5
Palivo:benzín
Rok výroby:1997
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:116 000
Najeto km nyní:132 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:1,5 roku
Průměrná spotřeba:7,5 l
Poruchy:centrál
Předchozí vozidlo:Škoda Favorit
Prakticky se dá jet na 5ku od 50 km/h. Třeba vesnice projedete i bez řazení. Na druhou stranu motor má sílu dobře rozloženou i do vysokých otáček, na dálnici se na 5ku projeví vyšší točák, např. ve stoupání, kdy to i do kopce jede fakt slušně. Chce taky lepší olej, ale dneska si nevyberete. I zvuk uvnitř je sportovnější - tak nad 3000 ot. Spotřeba průměrně tak kolem 7,5 l, nejezdíme ani sport, ale ani při zdi, občas je třeba prohnat koně v motoru. Zpřevodování je do síly, takže při nižších rychlostech motor více točí, ale zase má dostatek výkonu. Přes 160 km/h jsem moc ani nejel, pak už otáčky i hluk jsou moc. Ale jezdíme po dálnici minimálně a na silnici je to rychlý dost. Dále k autu - karosérie až na oděrky a rýhy z provozu bez problémů, vyjma zadního víka, kde je pár narezlých místeček - musím je opravit. A dveře jsou mnohem větší než u 5 dv. aut (fabka, 206), takže nastpování ležérní a dozadu se zas tak špatně neleze (tyhle malý 5 dveřáky maj totiž vzadu prťavý dveře). Podvozek - trochu tvrdší s výborným směrovým vedením, měnil jsem už špatný zadní tlumiče, kdoví jak dlouho tam byly, brzdy zatím ok, ale dávám jim jednu sezónu do výměny, ale brzdí perfektně, spíš s vyšším účinkem posilovače, abs v pohodě. Spojka bez problémů. Řazení - v zimě po ránu šla dvojka někdy hůř, asi kvůli vyšším otáčkám sytiče. Řízení je velmi příjemné, možná má v klidu posilovač silný účinek a jde točit moc lehce. Výfuk a ostatní za dobu provozu zatím bez závad. Elektro ok, ale v zimě špatně funguje centrál - je jen na klíček a někdy to otevře jen dveře u řidiče. A taky jsem měnil žárovky H1 v tlumených a obrysových světlech - jsou v obou stejný, zatím 3 ks. Interiér - 2 bagy, ale u spolujezdce nejde vypnout, vpředu slušný prostor a plasty docela příjemný - měkčí. Topení nic moc - asi ho budu muset pročistit. Vzadu dělený sedačky 40/60, takže jdou odvézt i delší věci (složený nábytek z obchodu apod.). Místo je max. pro 5 osob, ale vzadu spíš pro 3 děti. Kufr není moc velký ani dobře přístupný - složený kočárek se vejde, ale jen tak tak a přitom rezerva je jen na dojezd. Fajn je dvojí prosklení zadního víka - dozadu je vidět dobře. Náhradní díly jsou i z druhovýroby, takže ok. Zatím tedy velká spokojenost. Mít na RX 8, jdu do ní.

KladyZápory
hlavně pružný motor kufr nic moc, holt kupé
čitelné jízdní vlastnosti výhled zezadu - pro děti
pohodlný a dobrý interier vpředu asi podvozek u nás bude víc trpět
manželce se s ní dobře jezdí  
  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
2
pružnost motoru
1
řazení
2
řízení
2
sedadla
1
spotřeba
2
výhled z vozu
2
zavazadelník
3
celkové hodnocení - průměr:
1.5
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist