Mazda 323 F

RECENZE UŽIVATELŮ, 18.02.06 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Mazda 323
...se spotřebou se jí pod 10 ve městě vyloženě nechtělo, ...když jsem si doma zapomněl peníze a zjistil jsem to až v Itálii, dokázal jsem při 'EKO RALLY' udržet spotřebu s vypínáním motoru na sjezdech pod 6 litrů.

Značka:Mazda
Model:323
Typ:F
Bližší označení:2,0
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:2000
Palivo:benzín
Rok výroby:1994
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:0
Najeto km nyní:36 000
Koupen jako:nový
Jak dlouho vůz využívám:2 roky
Průměrná spotřeba:12 - 18 l (v zimě a ve městě)
Poruchy:Byl jsem k auto milosrdný, pomalu ohřívat a pak uchladit, když dostal za uši... u novýho auta se rosily P světlomety, při couvání jsem najel na vystouplý kanál a zohýbal jsem totál zadní nápravu... V tý době mě na Mazdě tak rasili s účtama za pravidelný servis a opravy, že jsem po dvou letech auto prodal... Kvůli účtům za servis a za benzín...
Předchozí vozidlo:Toyota Carina
Když jsem hodně pospíchal po němckých dálnicích a držel jsem rychlost nad 200 km/hod., spolykala kolem 22 - 25 litrů.
...vyzkoušel jsem hodně aut, ale tohle mi hodně přirostlo k srdci. Nádherný sporťák, přitom 5-ti dveřový hatchback, nepotřebovalo žádný tuning, všechno mělo z výroby... a nádherný zvuk a zátah šestiválce...
...po dvou letech jsem ho prodal, doma nějaké problémy, ale hlavně přístup techniků Mazdy (1994-1996)... arogance, neochota a šílený pecky za jakýkoliv servis... Nekecám, ale dokázali zaúčtovat dolití kapaliny do ostřikovačů za 600 Kč.
...z vad: hned na začátku se mi zamlžily přední reflektory a ty bez problémů vyměnili, pak byly slyšet opakovaně pazvuky z ventilátoru - byl jsem s tím snad pětkrát na reklamaci a nikdy to nevyřešili... v létě začalo praskat ve střeše... údajně to dělal polystyren, jak se rozpínal a odmítli reklamaci.... povedlo se mi při parkování najet na vystouplý kanál (ne víc než 8 cm) a totál jsem zohýbal příslušnou polovinu zadní nápravy (škoda za 30 000 Kč).
Před rokem jsem si koupil ze sentimentu 323F z roku 1995 s 1,5 motorem. Jasný původ, nehavarovaná a jen 32 000 km. To auto bylo zcela ve stavu nového auta. Nechápu z čeho ty auta dělají, ale gumový hadice, jak kdyby jste je vybalili z výroby, trubky měly lesk (žádná oxidace). Super. Lehce jsem jí ublížil - malý ťukanec ve městě - nová kapota, nárazník, světlo a blinkr... nakupoval jsem za velkoobchodní ceny, stejně ta sranda přišla na 33 000 Kč. To mě docela polekalo a když mi za desetiletý auto mladý kluci nabídli cash 120 000 Kč, nebylo co řešit a šla do světa.
Ojetou Mazdu ano, ale jen v perfektním stavu... jinak pryč od ní úprkem.
KladyZápory
Design Servis
Motor Náhradní díly
Podvozek  
  
  





Spolehlivost2
Provozní náklady5
Cena náhradních dílů5
Dostupnost náhradních dílů4
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? asi ano



hodnocení
brzdy
1
design
1
dílenské zpracování
1
dynamika motoru
1
jízdní komfort
1
ovladatelnost
1
prostornost
3
pružnost motoru
1
řazení
2
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
5
výhled z vozu
3
zavazadelník
4
celkové hodnocení - průměr:
1.92
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist