Mazda 323 F

Zdravím všetkých čitatelov. Rád by som sa podelil o svoje skúsenosti s automobilom značky Mazda, konkrétne typ 323F, je to ešte ten typ s vyklápacimi svetlami. Povodne som vlastnil 1.6 8V (62 kW) no po dopravnej nehode je z nej vrak.
RECENZE UŽIVATELŮ, 11.05.06 | 00:00
hodnocení článku 0.0 b / 0x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Mazda 323
Značka:Mazda
Model:323
Typ:F
Karoserie:hatchback
Obsah motoru:1.8 16v
Palivo:LPG
Rok výroby:1991
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:180 000
Najeto km nyní:200 000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:1 rok
Průměrná spotřeba:8 l
Poruchy:žádne
Předchozí vozidlo:Mazda 323
Momentálne mám 1.8 16V (76 kW). Obe autá maly prestavbu na LPG. Kedže karoséria auta je pozinkovaná, hrdza nemala zatial šancu. Ak sa neaká vyskytne, určite to značí, že auto bolo buchnuté. Trocha problematicky sa nastupuje a vystupuje, kedže auto sedí o čosi nižšie. Motor či už 1.6 8V, alebo 1.8 16V, je dostatočne pružný. Prvý pekne tahá od spodu až do 4500 ot., potom je už zbytočné ho dalej točit. Druhý ma podobný zátah, ibaže pri 3500-3800 ako keby chytil druhý dych a auto ešte citelne zrychluje zhruba do tých 5300 ot. Obidve su tiché, lahko sa vytáčajú. Prevodovka je presná. Prvé tri rýchlosti su ladané trocha do ostra. Co sa týka spotreby, tak tú som si odmeral u obidvoch. Prvý mal spotrebu 6,5 až 7l na 100 km (benzín), na LPG to bolo 7,5 až 8,5l na 100 km. Ten vykonnejší má spotrebu okolo 8 až 8,5l benzínu na 100 km, na LPG je to 9 až 10,5 l na 100 km. Udaje platia pre kludnú jazdu s podielom 50% mesto a 50% mimo mestská premavka. Rýchlost mimo mesta do 110 km/h, sem tam nieco sa predbehne, no bez vyhadzovania rychlosti do neutralu a podobných veci. Samozrejme auto musí byt v dobrom stave. Sportová jazda zdvyhne spotrebu aj o 2,5l.
Auto ma na svoj vek celkom slušne tvarovanú prístrojovú dosku. Občas sa stane že počut neaké pazvuky, čo značí neaký uvolnený plast. No dá sa to lahko opravit.
Ked ide o poruchy, tak u obidvoch boly skoro rovnaké. Na obidvoch som mal pokazenú lamda sondu, (univerzálna stojí okolo 2500 sk, značka BOSCH), co malo za následok kolísanie volnobežných otáčok a asi o 0,5 až 1l vatšiu spotrebu. Dost skoro hrdzavie výfuk. Sem tam sa vyskytne neaky problém s elektroinštalaciou (ako napr: el. okná, el.šiber). Pozor treba dávat na prachovky homokinetických klbov, pomerne rýchlo sa zničia, co má za následok zničenie klbu (ten stojí okolo 3000 sk). Snad každých 80 000 km je potrebné vymenit tlmiče a čapy (tlmič SACHS cca 3000 sk/kus). Motory vydžia bez GO aj 250 - 300 tisíc km. Samozrejme pri pravidelnéj výmene naplní. Olej po 15 000 km, sviešky po 30 000 km, rozvodový remen po 60 000 km. Spojka vydrží aj 150 000 km, pri slušnom zaobchádzaní. Je to vcelku solídne auto, s prijatelnou spotrebou, dobrým podvozkom, perfektnými a živými motormi.
KladyZápory
Spotreba Ceny nahradnych dielov
Motor Vyhlad dozadu
Spolahlivost Bez serva dost problem otacanie na mieste
Podvozok Nakladanie tazkej batoziny do kufra
Radenie Pre niekoho problem s nastupovanim a vystupovanim koly vyske auta





Spolehlivost
2
 
Provozní náklady
3
 
Cena náhradních dílů
3
 
Dostupnost náhradních dílů
2
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? určitě ano



hodnocení
brzdy
2
design
2
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
2
jízdní komfort
3
ovladatelnost
2
prostornost
3
pružnost motoru
2
řazení
1
řízení
1
sedadla
2
spotřeba
2
výhled z vozu
3
zavazadelník
3
celkové hodnocení - průměr:
2.14
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).




nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist