Mazda 323 F - jak slouží po 140 tis. km?

Za 4 roky naježděno cca 35000km a to víceméně po městě - to znamená samý koleje, díry a podobně. Nicméně investice i u takto starého auta docela minimální.
RECENZE UŽIVATELŮ, 24.09.12 | 12:00
hodnocení článku 4.0 b / 1x
vaše hodnocení: 0 b.
z naší nabídky:
Mazda 323
Značka:Mazda
Model:323
Typ:F
Bližší označení:BJ
Karoserie:hatchback
Objem motoru:1598
Palivo:benzin
Rok výroby:2002
Typ řazení:manuální
Najeto km při koupi:106000
Najeto km nyní:140000
Koupen jako:ojetý
Jak dlouho vůz využívám:4 roky
Průměrná spotřeba:7.2
Předchozí vozidlo:Škoda Felicia

Za 4 roky naježděno cca 35000km a to víceméně po městě - to znamená samé koleje, díry a podobně. Nicméně investice i u takto starého auta docela minimální. Po 3 letech jsem musel vyměnit př. tlumiče, př. brzdy, komlet stabilizátory, tyč a kloub řízení a uložení zadní nápravy, ložisko a jedno čidlo ABS. Celkem oprava za cca 17 000,- vč. práce. Díky Bohu za neoriginální náhradní díly od Nipparts a Meyle a podobných výrobců, které jsou cenově srovnatelné s evropskými auty. Co se týče veškeré elektroniky, motoru a dokonce i žárovek, není potřeba nic kromě výměny oleje a ostatních provozních kapalin. Ale myslím, že všechny tyto věci budete u 10 let starého auta měnit vždycky, pokud už to neudělal někdo před vámi.
Jedinou větší kaňkou na kráse je koroze zadních lemů blatníků, protože Japonský inženýr se rozhodl dát do podběhů místo klasického plastu tepich. Ten vodu drží i několik týdnů když je sucho, takže pochopitelně všechny tyhle modely trpí stejným problémem. Nicméně náhradní blatník stojí NOVÝ 750,-/ks a ten tepich se dá nahradit asfaltsprejem a tím se problém vyřeší - jenom musí člověk chtít.
Auto jsem si dotáhl z Německa, ale počítám, že když pominu výbavu, tak se dají u nás sehnat kousky ve velmi podobném stavu a já je zájemcům můžu jenom doporučit.
Snad poslední důležitá věc pro mladé rodiny: auto má vzadu snad nejdelší pásy co lze sehnat, takže sedačku, kterou do jiného auta nedáte (Mazda 6, Seat Toledo, Škoda Fabie + Oktavia), tady s velkým pohodlím zapnete :-) Plyne z toho jediné, že sedačku Vám nějaký známý rád dá zadarmo, protože jemu je k ničemu :-D

KladyZápory
Ovladatelnost auta Na nekvalitních silnicích tvrdý podvozek
Spolehlivost Koroze zadních blatníků
Sedadla - prostornost a pohodlí + délka pásu pro autosedačku  
Výbava  
Ceny náhradních dílů  





Spolehlivost
1
 
Provozní náklady
2
 
Cena náhradních dílů
2
 
Dostupnost náhradních dílů
1
 
Koupili byste si automobil od stejné značky znovu? ano



hodnocení
brzdy
1
design
2
dílenské zpracování
2
dynamika motoru
2
jízdní komfort
3
ovladatelnost
1
prostornost
2
pružnost motoru
2
řazení
3
řízení
1
sedadla
1
spotřeba
3
výhled z vozu
2
celkové hodnocení - průměr:
1.92
Toto hodnocení je subjektivním dojmem autora testu, který hodnotí automobil s přihlédnutím k vozům srovanatelné třídy.
Uděluje se známka od 1 (výborné) do 5 (nedostatečné).


1/5
2/5
3/5
4/5
5/5


nahoru

kontakt - naši partneři - práce s cookies - marketingové podmínky

Copyright © 2005–2017 EBM system s.r.o. | technická podpora

TOPlist